Waarom zou Apple deze apps niet toelaten dan? Zoals te lezen is biedt CS5 volledige ondersteuning voor de Apple devkit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
Adobe heeft aangekondigd dat het met Flash CS5 die in 2010 uitkomt mogelijk gaat zijn om iPhone apps te maken.
Als Apple dit soort apps gaat toelaten in de App Store is het opeens wel heel makkelijk om een spelletje voor de iPhone te maken.
Omdat Apple eist dat je hun SDK gebruikt bij het maken van applicaties die je aanlevert voor de App Store.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Waarom zou Apple deze apps niet toelaten dan?
Hoezo vandaag?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of vandaag nog nieuwe producten in de Apple Store verschijnen.
klikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef appelsjap het volgende:
Is er een snelle makkelijke manier om een progje naar een andere space te gooien? Een of andere sneltoets?
Dus dat werkt wel in Nederlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik mis bij Google Wave een beetje de geanimeerde Emoticons..
Hoe verslepen? Wat ik nu doe is met mijn muis een venster pakken dat vasthouden en dan met mn andere hand alt + pijltje toets, echt enorm irritant, dus is er een makkelijke/snelle manier om iets naar een andere space te slepen?quote:
Je versleept een venster naar de rand van je scherm, en dan ga je naar de "space" ernaast. Of eronder, of erboven, ligt eraan aan welke kant je 'm sleept. Hoef je niet per sé de toetsencombinatie te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe verslepen? Wat ik nu doe is met mijn muis een venster pakken dat vasthouden en dan met mn andere hand alt + pijltje toets, echt enorm irritant, dus is er een makkelijke/snelle manier om iets naar een andere space te slepen?
Oh haha, het werkt. Thanks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je versleept een venster naar de rand van je scherm, en dan ga je naar de "space" ernaast. Of eronder, of erboven, ligt eraan aan welke kant je 'm sleept. Hoef je niet per sé de toetsencombinatie te gebruiken.
voor de standaardfuncties fn tegelijk ingedrukt houden (naast de linker ctrl-toets). Volgens mij kan je dit gedrag omdraaien in de systeemvoorkeuren weet alleen niet uit mn hoofd waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:
Ik wil de standaardfuncties van F1, F2, etc. gebruiken, maar ook de audiotoetsen die in de Macbook zitten gebakken (F10 etc.). Hoe kan ik dit instellen?
Nu heb ik de standaardfuncties ingeschakeld, maar doen de audiotoetsen het niet..
Hiervoor heb je inderdaad weer een extra plugin nodig, Silverlight in dit gevalquote:
Hoe krijg ik dat Flip4Mac geinstalleerd? Filmpjes op RTL Gemist doen het nog steeds niet.
Wat bedoel je? Hoe je de laatste patches installeert of hoe je naar een nieuwe versie overstapt?quote:
ja daar was ik al achter maar ik zie daar geen update voor OS X bij zitten. terwijl ik volgens een spel wel moet updaten naar 5.3 of iets in die richting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mac OS X: uw software bijwerken
[ afbeelding ]
klik eens op 'Over deze mac' dan weet je welke versie je nu hebt, dat denkt wat makkelijker meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar was ik al achter maar ik zie daar geen update voor OS X bij zitten. terwijl ik volgens een spel wel moet updaten naar 5.3 of iets in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |