oh thanks.quote:
http://skitch.comquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand een goed progje waarme jee screenshots maakt van een deel van het scherm; net zoals dat vista KNIP gebeuren.
Damn! Perfect! Instant upload ook, damn altijd al mijn droom geweest!quote:
Ik gebruik 't al heel lang. Errrrug handig. En ook nog veel bewerkingsmogelijkhedenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Damn! Perfect! Instant upload ook, damn altijd al mijn droom geweest!
Het is'm wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
Een mac zou nooit met zo'n bloempottenkapsel lopen. Dat is geen design
Hoe is iLife moeilijk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef appelsjap het volgende:
Kunnen ze je bij de helpdesk ook helpen met software zoals iLife enzo? De wat moeilijkere vragen zeg mr.
Denk van niet. Vanwege mijn studie heb ik 5 jaar met een mac moeten werken en voor ik voor mezelf begon ook nog even. Maar mijn desktop zal ik voorlopig niet vervangen voor een macquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: je doet een 'Jarno'. Even wennen, binnen twee weken wil je niks anders meer en binnen een maand probeer je anderen in een Windows-topic te overtuigen dat een Apple toch echt veel beter is.
Hoe hotlink ik in iWeb?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoe is iLife moeilijk?
Vraag het gewoon hier.
Maar je kan ze de eerste 90 dagen na de aanschaf van je computer bellen, en ook over iLife.
erna de spatiebalk aanslaan en je krijgt een 'fototoestel' waarmee je een snapshot kan maken van alles wat los en vast zit, vensters, desktopiconen, de menubalk, het dock en wss nog meer.quote:
Eh nee je zei dat je geen Mac gebruikte voor grafische doeleinden en DUS niet met de massa meeging. Vind ik een vreemde opmerking als je een OS gebruikt wat 94% van de computer gebruikers gebruikt .quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:27 schreef tomtomkortom het volgende:
@ Swetsenegger:
Windows van huis uit meegekregen (zoals velen). Zoals ik hierboven al plaatste werk ik al wat jaren met de mac. Vind het niet rot werken, maar heb wel mijn voorkeur. Geen gevalletje massa dus.
Op die fiets. Tja, dat ligt geheel aan de reden waarom bijvoorbeeld 'ik' windows gebruik. Om windows als voorbeeld te nemen: niet iedereen gebruikt windows omdat vrijwel iedereen windows gebruikt. Net zoals niet iedereen een mac aanschaft omdat mac tegenwoordig helemaal hot is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee je zei dat je geen Mac gebruikte voor grafische doeleinden en DUS niet met de massa meeging. Vind ik een vreemde opmerking als je een OS gebruikt wat 94% van de computer gebruikers gebruikt .
Als iedereen een mac aanschaft omdat het 'hot' is zoals jij beweerd had er wel een marktaandeel groter dan 6% geweest hmm? Als je een OS gebruikt dat 94% van de wereld gebruikt loop je met de massa mee. Bewust of onbewust.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Op die fiets. Tja, dat ligt geheel aan de reden waarom bijvoorbeeld 'ik' windows gebruik. Om windows als voorbeeld te nemen: niet iedereen gebruikt windows omdat vrijwel iedereen windows gebruikt. Net zoals niet iedereen een mac aanschaft omdat mac tegenwoordig helemaal hot is.
Ik heb met 3 operation systems gewerkt. Linux, Mac OS (leopard) en Windows. Windows voelt voor mij gewoon wat prettiger aan.
Ja dat is vaak zoquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef appelsjap het volgende:
HA! Mijn current is beter dan mijn original
[ afbeelding ]
Alleen leopard? Maar je werkte toch al 5 jaar met een mac?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Op die fiets. Tja, dat ligt geheel aan de reden waarom bijvoorbeeld 'ik' windows gebruik. Om windows als voorbeeld te nemen: niet iedereen gebruikt windows omdat vrijwel iedereen windows gebruikt. Net zoals niet iedereen een mac aanschaft omdat mac tegenwoordig helemaal hot is.
Ik heb met 3 operation systems gewerkt. Linux, Mac OS (leopard) en Windows. Windows voelt voor mij gewoon wat prettiger aan.
Ik gaf een voorbeeld ei. Cursusje begrijpend lezen misschien?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als iedereen een mac aanschaft omdat het 'hot' is zoals jij beweerd had er wel een marktaandeel groter dan 6% geweest hmm? Als je een OS gebruikt dat 94% van de wereld gebruikt loop je met de massa mee. Bewust of onbewust.
Dan loop je toch nog steeds met de massa mee hersenloze. Als je het OS gebruikt wat 94% van de computer gebruikers gebruikt behoor je toch tot de grootste groep DUS tot de massa. Als je in die situatie beweert dat je 'niet met de massa meeloopt' vraag ik me af wat dan je definitie van massa is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Ik gaf een voorbeeld ei. Cursusje begrijpend lezen misschien?
Ik zie je punt echt totaal niet. Geheugen bij Apple halen is prijzig, als je het zelf doet scheelt het je 350 euro. En zo'n Apple knakker doet niets anders dan wat jij doet hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:27 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
@ Pheno:
DDR3 is prijzig. Voor die paar euro meer laat ik het liever in 1x goed doen.
Ik kan vanaf mijn MacBook naar een iPhone zoeken en 'pairen'. Dus vanuit de Bluetooth PrefPane zoeken naar nieuwe apparaten ( + knop ) en op mn iPhone heb ik dan Bluetooth aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij doet mij bluetooth het niet meer. Als ik naar mijn draadloze muis zoek (zowel logitech als mighty mouse) kan de mac ze niet vinden. Heb ook mijn iphone geprobeerd, maar daarvan weet ik uberhaupt niet of de mac en de iphone elkaar vinden. Ik denj dus dat mijn BTding is overleden kan dit ? Zijn er manieren om dit zeker te weten behalve 2 verschillende muizen proberen te pairen ?
invite voor me?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik mis bij Google Wave een beetje de geanimeerde Emoticons..
Geïnviteerde mensen via anderen dan Google krijgen geen invites..quote:
Werkt 't een beetje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik mis bij Google Wave een beetje de geanimeerde Emoticons..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef TwyLight het volgende:
ik heb invites voor bs
maar niet voor christiaan [ afbeelding ]
M'n PM-box staat wagenwijd open als je er nog een kwijt wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef TwyLight het volgende:
ik heb invites voor bs
Eerlijk gezegd werkt het nu nog kut, de belangrijkste functionaliteit werkt gewoon niet goed. Dat is gewoon het overbrengen van berichten (waves) naar andere personen. Ik moest soms wel 3x een berichtje tikken voordat zo'n Wave doorkwam, regelmatig krijg je dan links bovenin "unsynced waves" te zien. Wat er dan ontstaat is een soort vertraging. Dat was niet te merken in de instructie-video's van Google zelf. Ik denk dat ze nu behoorlijk aan het uitbreiden zijn maar de machines de capaciteit nog niet aan kunnen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Werkt 't een beetje?
En heb je het al op een iPhone getest?
Met welke externe diensten kan je het eigenlijk nog meer gebruiken? Twitter, Maps, YouTube?
Ik heb wel interesse in zo'n invitequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef TwyLight het volgende:
ik heb invites voor bs
ff een vraagje he vooraf, ben je nu helemaal zenuwachtig en vraag je je af of je wel beleefd genoeg was in de pm?quote:
Ik plas bijna in m'n broek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ff een vraagje he vooraf, ben je nu helemaal zenuwachtig en vraag je je af of je wel beleefd genoeg was in de pm?ja he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |