Schitterendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
De notebook van Praxis
Yeah!
idd erg air-ishquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
De notebook van Praxis
Yeah!
Ik heb de 24quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat nou 20 inch?
[ afbeelding ]
Wat wil je terugzetten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:35 schreef Christiaan het volgende:
Ik probeer nu mijn Time Machine te doorzoeken, maar vind enkel een .sparsebundle bestand van 68GB. Als ik de pakketinhoud toon staan daar enkele onbegrijpbare bestanden. Iemand verstand ervan hoe ik het terugzet?
Word gewoon een beetje onpasselijk als ie die reclame ziequote:
Je zou er toch spontaanquote:
Ze hebben idd weinig geleerd sinds MS-Dos....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je zou er toch spontaan [ afbeelding ] van krijgen..
Briljantquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ze hebben idd weinig geleerd sinds MS-Dos....![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat nou 20 inch?
[ afbeelding ]
Had ik laatst ook, volgens mij is de verbinding tussen moederbord en scherm bij mijn MBP een beetje matig, even beetje heen en weer en toen deed de iSight het weer. Hoe het met een imac kan, I don't knoes.quote:
Wat een armoedig zakje komt ie inquote:
Welke MacBook Pro wordt het? Want HP komt binnenkort ook met wat eeeh... vergelijkbare... modellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:30 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik heb mijn besluit gemaakt: ik ga een Macbook Pro kopen als hardcore windhoos user, zelfs als art director / grafisch ontwerper heb ik altijd geweigerd met de massa mee te gaan. Een windows workstation is goedkoper, even stabiel en voldoet even goed. De reden dat ik geen windows notebook aanschaf is puur het gewicht en omvang. Een mac vervoer je makkelijker.
17" vanwege mijn werkzaamheden, met de volgende aanpassingen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Welke MacBook Pro wordt het? Want HP komt binnenkort ook met wat eeeh... vergelijkbare... modellen
Ik doe een voorspelling: je doet een 'Jarno'. Even wennen, binnen twee weken wil je niks anders meer en binnen een maand probeer je anderen in een Windows-topic te overtuigen dat een Apple toch echt veel beter is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:45 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
17" vanwege mijn werkzaamheden, met de volgende aanpassingen:
- 3,06 Ghz processor
- 8 Gb RAM
Het is dat ik geen HP fan ben. Ik ben erg te spreken over Dell, maar de notebooks van Dell zien er dan weer niet uit.
Als ie maar wat fijner in de hand gaat zitten dan die Mighty Mouse. Mijn vrouw kan er prima mee overweg, maar ik vind het maar een onding.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Kremers het volgende:
Nieuw Apple wireless toetsenbord en muis zijn in aankomstApple heeft ze bij de FCC ter goedkeuring ingedient. Vraag is alleen of de nieuwe muis multi-touch gestures gaat krijgen zoals eerder voorspeld werd.
Bron: http://www.appleinsider.c(...)_mouse_keyboard.html
Eh, je weigerde met de massa mee te gaan en gebruikte windowsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:30 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik heb mijn besluit gemaakt: ik ga een Macbook Pro kopen als hardcore windhoos user, zelfs als art director / grafisch ontwerper heb ik altijd geweigerd met de massa mee te gaan. Een windows workstation is goedkoper, even stabiel en voldoet even goed. De reden dat ik geen windows notebook aanschaf is puur het gewicht en omvang. Een mac vervoer je makkelijker.
He, hij koopt het geheugen bij Apple erbij, dat is dan wel weer anders dan anderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh, je weigerde met de massa mee te gaan en gebruikte windows
Ik moest denken aan zo'n Praxis reclamefoldertje waarin bovenstaande notebook wordt aangebodenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
De notebook van Praxis
Yeah!
Bij 2x4 GB(SO)DIMM DDR3 scheelt dat wel, voor 2x2GB DDR3 is het prijsverschil dermate klein dat je het net zo goed door Apple zelf kan doen. Dat zijn tenminste mijn bevindingen voor een DDR3 SODIMM/1066.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, hij koopt het geheugen bij Apple erbij, dat is dan wel weer anders dan anderen
Apple vraagt er 1000 euro extra voor, even een pricewatch vergelijking leert mij dat 650 euro normaler is
Dus tip voor de koper: bouw het er zelf in, voor zover ik weet een eitje. Het scheelt je 350 euro
cmd + shift + 4?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand een goed progje waarme jee screenshots maakt van een deel van het scherm; net zoals dat vista KNIP gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |