gelukkig associeer ik muziek niet met gebeurtenissenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:19 schreef themauster het volgende:
ik vind dit een leuk nummer maar sinds dit op de crematie van mijn oom werd gedraaid kan ik niet meer meezingen
Anouk zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:54 schreef Sirolf het volgende:
En, met welke recente plaat gaan Gerard en Michiel na 19 uur beginnen?
Ben bang van wel jaquote:
quote:
Hey Roelquote:
quote:Net gebeld door 3FM NOS Headlines voor korte quote over #BUMA. Korte quote werd lange tirade.
Daar hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden we trouwens van de genomineerden van de radioring? En wie mogen er winnen? Mijn rijtje:
AVRO Gouden RadioRing:
* Ekstra weekend (NPS/AVRO 3FM)
* Giel! (VARA 3FM)
* Morgenstond (Radio NL)
Zilveren RadioSter Vrouw:
* Froukje de Both
* Claudia de Breij
* Sophie Hilbrand
Zilveren RadioSter Man:
* Giel Beelen
* Gerard Ekdom
* Edwin Evers
Gouden Radio Oortje:
* 3FM Serious Request - Het glazen huis (3FM)
* De top 2000 (Radio 2)
* Radio 538 Koninginnedagfeest Museumplein Amsterdam (Radio 538)
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar hoef ik niets aan toe te voegen
Ik heb de petitie al getekend, slaat weer echt helemaal nergens op...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/4553565775
[..]
Agree.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden we trouwens van de genomineerden van de radioring? En wie mogen er winnen? Mijn rijtje:
AVRO Gouden RadioRing:
* Giel! (VARA 3FM)
* Morgenstond (Radio NL)
* Froukje de Both
* Claudia de Breij
* Sophie Hilbrand
Zilveren RadioSter Man:
* Giel Beelen
* Gerard Ekdom
* Edwin Evers
Gouden Radio Oortje:
* De top 2000 (Radio 2)
Dat dusquote:
Que?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:08 schreef MutZ het volgende:
Borisz, moest je weer met vuur spelen?
Fikkie hier op het industrieterrein (bij mij schuin aan de overkant), je komt erlangs met de FFFquote:
Ik ben het helemaal met je eens!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef MutZ het volgende:
AVRO Gouden RadioRing:
* Giel! (VARA 3FM)
* Morgenstond (Radio NL)
* Froukje de Both
* Claudia de Breij
* Sophie Hilbrand
Zilveren RadioSter Man:
* Giel Beelen
* Gerard Ekdom
* Edwin Evers
Gouden Radio Oortje:
* De top 2000 (Radio 2)
Ik denk het merendeel hierquote:
okquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Fikkie hier op het industrieterrein (bij mij schuin aan de overkant), je komt erlangs met de FFF
Snow Patrolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:28 schreef alors het volgende:
Oh de MH staat al op de site
Snow Patrol - JUST SAY YES
Ik weet niet of ik die ooit wel al gehoord heb....
Jaaa!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:28 schreef alors het volgende:
Oh de MH staat al op de site
Snow Patrol - JUST SAY YES
Ik weet niet of ik die ooit wel al gehoord heb....
Leuke clipquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuke clip.
Ow shit! Nu moeten we 20 euro betalen
Werden als eerste weggestemdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En Chicago dan?
Edit: Ik zie het al![]()
wanneer komt'ie?quote:
quote:
Nope...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:32 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ook nergens te koop zeker ?
quote:
Geen podcastquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:41 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Wel een podcast dus...of...of...of...??
Was ook wel de verwachting, want anders zou het 2x achter elkaar Europa zijn...quote:
benieuwd hoeveel doden er gaan vallenquote:
Zo blij ben ik daar niet mee nou kunnen we de sporten pas s,avonds laat en snachts volgen heel jammerquote:
Rio is maar vier uur verschil met hier. Valt nog mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo blij ben ik daar niet mee nou kunnen we de sporten pas s,avonds laat en snachts volgen heel jammer
quote:Jasperleijdens 90's Request is nu EINDELIJKafgelopen!
Ik zie meer in een '60-'70-'80 maand. Stukje hoognodige opvoeding zeg maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen ze geen 90s maand ofzo doen?
Classics Request dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie meer in een '60-'70-'80 maand. Stukje hoognodige opvoeding zeg maar.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:
al die zooi uit de 80'squote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sinds dat er een 00's week is en dat is pas een jaar volgens mij... Die 00's request week is eigenlijk niks, het is gewoon oude platen uitsluiten van het draaien op 3FM en dan gaan mensen nog op slechte nummers (Coldplay) of hele nieuwe nummers stemmen voor in de top 100....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die zooi uit de 80's
jaren terug was er nog een 80's week maar ik denk dat dat tegenwoordig een beetje te oud is voor de doelgroep van 3FM
geweldig tochquote:
Ik neem Ekstra Weekend nog mee...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
ik ben afgehaakt ik ben nu wel klaar met de 90s
Graag!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie meer in een '60-'70-'80 maand week. Stukje hoognodige opvoeding zeg maar.
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:
Het grootste nadeel dat de 90s request voorbij is, is dat we die verschrikkelijke kut plaat van die schreeuwlelijk weer te horen krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed idee.
Dan horen we tenminste iets anders dan Esmee Denters of Anouk.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het grootste nadeel dat de 90s request voorbij is, is dat we die verschrikkelijke kut plaat van die schreeuwlelijk weer te horen krijgen![]()
![]()
Ja heb `t gehoord. nou vind ik die plaat wel tof, maar het is natuurlijk belachelijk dat `t hoger staat dan Enter Sandman, Jeremy, All I Need en Born Slippy (om maar eens een paar briljante chansons te noemen...)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze stond ook, niet verdiend hoor, in de top 100....
... en anders krijgen we volgende week inval-a-gogo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:24 schreef mutzenbacher het volgende:
hoop dat ze die microfoon van Veenstra flink ontsmetten na de uitzending
Ja, als hij nou tussen nummer 90-100 stond maar niet hoger als Under the Bridge, Nothing Else Matters, One, Novemberrain, om maar een paar klassiekers te noemen die lager stonden als dat arrogante ding...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja heb `t gehoord. nou vind ik die plaat wel tof, maar het is natuurlijk belachelijk dat `t hoger staat dan Enter Sandman, Jeremy, All I Need en Born Slippy (om maar eens een paar briljante chansons te noemen...)
lol tis dat Veenstra er de komende 2 weken niet is dan vallen er ook niet meer besmettingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en anders krijgen we volgende week inval-a-gogo.
Nou ja dat dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, als hij nou tussen nummer 90-100 stond maar niet hoger als Under the Bridge, Nothing Else Matters, One, Novemberrain, om maar een paar klassiekers te noemen die lager stonden als dat arrogante ding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze track ben ik ook compleet beu![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Wat zou de single moeten zijn danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
Ik hoopte op de nieuwe Green Day (zo goed Sersjee?), maar helaas.
Oh nee, die zijn net geweest zeker?
Ekdom en iemand anders!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
lol tis dat Veenstra er de komende 2 weken niet is dan vallen er ook niet meer besmettingen
Debiel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[spuit 11 mode] wat vinden we hier eigenlijk van die actie van de Buma/Stemra?[/spuit 11 mode]
Hoezo spuit 11quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[spuit 11 mode] wat vinden we hier eigenlijk van die actie van de Buma/Stemra?[/spuit 11 mode]
Dat dusquote:
Ja? de eerste pas? dacht dat het al voorbij zo zijn gekomen, omdat het vanmiddag ook op het journaal wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoezo spuit 11Je bent de 1ste die het vraagt. Het antwoord weet je zelf denk ik wel
(Tenzij je werkt bij Buma
)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Vond het als Nikki klinkenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste kotssmiley in een 3FM-topic
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Samendeden ze Never alone van 4 brothers.
Yup, mijn foto's staan in de herfstbannersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Dit terwijl je hier al een aardige tijd rondloopt
![]()
Mooie foto's trouwens! (Toch van jou, die banners)
Ik heb hem gedownload, geript tot een mp3tjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus? jammer dat ik dat gemist heb
die wil ik als ringtone! is er een mp3 van te vinden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef 3FMaster het volgende:
Niet likken!
Klaag Anouk dan aan, dan kan ze jouw operatiekosten betalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik krijg al 972359768073985712349075 poliepen als ik probeer mee te krijsen met deze plaatZo'n slecht nummer
Kwestie van 3FM even muten en dit in plaats daarvan aanzetten:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik krijg al 972359768073985712349075 poliepen als ik probeer mee te krijsen met deze plaatZo'n slecht nummer
Denk het niet. Beste is gewoon zo'n stuk te rippen en dan converten naar mp3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:43 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
die wil ik als ringtone! is er een mp3 van te vinden?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van 3FM even muten en dit in plaats daarvan aanzetten:
nee hoor, het is ook koudquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik nou gek en heb ik het nu al koud?
Als je voor 1 november (ongeveer) de kachel aan doet moet je je huis isoleren...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik nou gek en heb ik het nu al koud?
Dan al?quote:
Beetje laat, maar East Jesus Nowhere hoorde ik vanmiddag op KX als nieuwe singlequote:
Op KX Freakandel Speciaal, en het verbaasde mij ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Jamie Cullum?!?! Klonk inderdaad opvallend goed!
als je aan tweekanten geen buren nog hebt kan je niet profiteren van elkaars warmtequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je voor 1 november (ongeveer) de kachel aan doet moet je je huis isoleren...
Ik heb nu een raam open naast me
Snow Patrolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is de mh van deze week geworden ?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef 3FMaster het volgende:
Als ik dit begin hoor, moet ik denken aan de drummer zanger die fanatiek maar toch niet drumt. Wat een actie.
Snow Patrolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is de mh van deze week geworden ?
East Jesus Nowhere is nog niet gedraaid op 3FM. Is zeker een lekkere plaat, vooral het gitaar rifje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje laat, maar East Jesus Nowhere hoorde ik vanmiddag op KX als nieuwe single
Prachtig jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]! m`n broertje liet me dat zien
met die drumstick in de camera wijzen
![]()
![]()
![]()
quote:ja ja, ik weet `t: dat heb ik ook wel eens geiler gezegd
Ekstra Weekend zonder Hans?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is te merken dat Hans uit eten is
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kun je hem ook in webicon formaat maken?
Daar is de mijne, Ja, ik kijk! dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus de komende minuten is er 'ja ik kijk' in de SMS-balk te zien.
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
Zo, die klinkt ook goed![]()
En gelijk een dosis Ja, ik kijk op TV!
De mijne was net in beeld geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.
jeps , je betaald er giel zijn salaris meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:06 schreef mutzenbacher het volgende:
haha, ik sms die lui eigenlijk nooit. is 25ct per keer toch?
wees blij dat je bevestiging krijgt , soms is deze stukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.
Zo'n verkort SMS-nummer kost ook een aardig bedrag hoor, dus ze houden er uiteindelijk niks aan over. Sowieso, de SMS-dienst is van de NPO en Giel werkt bij de VARA, dus die opmerking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jeps , je betaald er giel zijn salaris mee
En de rest van 3FMquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jeps , je betaald er giel zijn salaris mee
Ja, klopt. Maar ik vind 't wel betere kwaliteit iig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doet 't idd wel. Loopt wel wat achter op de audiostream, merk ik.
verkort nummer deel je gedeelte van de opbrengst met KPNquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n verkort SMS-nummer kost ook een aardig bedrag hoor, dus ze houden er uiteindelijk niks aan over. Sowieso, de SMS-dienst is van de NPO en Giel werkt bij de VARA, dus die opmerking slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |