Daar is de mijne, Ja, ik kijk! dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus de komende minuten is er 'ja ik kijk' in de SMS-balk te zien.
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
Zo, die klinkt ook goed![]()
En gelijk een dosis Ja, ik kijk op TV!
De mijne was net in beeld geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.
jeps , je betaald er giel zijn salaris meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:06 schreef mutzenbacher het volgende:
haha, ik sms die lui eigenlijk nooit. is 25ct per keer toch?
wees blij dat je bevestiging krijgt , soms is deze stukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik stuurde er ook een, naar 1 minuut pas de bevestiging.
Zo'n verkort SMS-nummer kost ook een aardig bedrag hoor, dus ze houden er uiteindelijk niks aan over. Sowieso, de SMS-dienst is van de NPO en Giel werkt bij de VARA, dus die opmerking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jeps , je betaald er giel zijn salaris mee
En de rest van 3FMquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jeps , je betaald er giel zijn salaris mee
Ja, klopt. Maar ik vind 't wel betere kwaliteit iig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doet 't idd wel. Loopt wel wat achter op de audiostream, merk ik.
verkort nummer deel je gedeelte van de opbrengst met KPNquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n verkort SMS-nummer kost ook een aardig bedrag hoor, dus ze houden er uiteindelijk niks aan over. Sowieso, de SMS-dienst is van de NPO en Giel werkt bij de VARA, dus die opmerking slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |