8quote:
Als je daar de TS niet meteen knuffelt wordt je zelf doodgeknuffeld bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
mijn vriend post er ook wel eens, maar die is echt anti-alu-hoedjes dus die heeft er ook geen goede aardach, ik vind gewoon wat ik een aantal posts terug al zei: ze zijn zo volhardend in sommige van hun ((soms) echt belachelijke) theorien dat je niet eens normaal met ze kàn duscussieren.
En als je dan voorzichtig probeert te brengen dat ze een béétje naief/dom zijn/doen, dan ben ik naief en dom en is dat het ultieme bewijs dat ik in de ban ben van de overheidkom nou zeg.. *schopt tegen een alu-hoedje*
dosquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iets op de mac down zijn? En Linux voor nerds zijn? Of je raakt echt niets anders aan dan Windows. oh ja, jij was bang voor verandering
Zelfs BeOS vond ik fijner dan Windows
Oh, sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed de quote lezen![]()
komma, klein stipje met een groot gevolg
Dan moet je even aangeven dat je de quote verqluote.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed de quote lezen![]()
komma, klein stipje met een groot gevolg
pasta, met daarin geroerbakte prei met zalm en boursin.quote:
nee, dat zuigt echt stiereballen in deze tijden.quote:
blijft toch vinden dat een laptop niet even snel is als een desktop...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de ruimte al nodig voor mijn spoor N, dan staat een desktop erg snel in de weg. En een laptop is gemakkelijker, ik neem die zo in de tuin, slaapkamer woonkamer, achterkamer etc mee. Een desktop is gewoon ouderwets. Alleen gamers willen die dingen nog, voor hun triple videokaart monstergame pcs.
wat is nou eigenljik debunker? aluhoedjes wist ik, maar wat debunkers zijn... geen ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nietes...althans, nu niet meer. Daarom ben ik er ook mod geworden
een debunker-mod
Nouja eigenlijk is het meer een andere term voor critici...mensen die dus vragen stellen / de complottheorieen ontkrachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef BrandX het volgende:
wwa
[..]
wat is nou eigenljik debunker? aluhoedjes wist ik, maar wat debunkers zijn... geen idee
ik gebruik het nog steeds.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat zuigt echt stiereballen in deze tijden.
Ik merk er geen reet van met wat ik doe. En nee, ik speel geen spellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blijft toch vinden dat een laptop niet even snel is als een desktop...
toch heb ik alle 2
hahaha, ik ga niet tellen hoorquote:
Zoals ik ooit al tegen MPG zei over de frontpage (welke ik nu echt meer waardeer omdat ik zijn raad opvolgde om er weer eens te kijken) Als mensen een tijdje iets uitproberen en daar een nare smaak van krijgen, kan je het wel verbeteren, maar dan komen die mensen daar niet achter (als dat niet bekend wordt) immers hebben ze lang geleden als besloten dat product niet meer te gebruiken/zien/etc op basis van hun bevindingen toen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nietes...althans, nu niet meer. Daarom ben ik er ook mod geworden
een debunker-mod
ja, zeker voor de niet-goed-lezers als ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je even aangeven dat je de quote verqluote.
Oh, die zijn toch van de spoken en paranormale dingen? KSC-meet (quote:
ik wou een plaatje doen maar ik hou me inquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kom dan ook niet op de fp, gezien de reacties daar over moslims gaan. Immer. het is net NWS.
Ook als er een geiser ontploft is in IJsland.
Banquote:
hij is helemaal niet weg, het topic is bijna vol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
En nu ben ik weg, roddel ze, achter de schermen en daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |