Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat is wel de bedoeling van je weekend
Ik een oude mac Cube en twee macbooks. En een Dell van het werkquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* pheno doet stekker in stopcontact
Gewoon lettergrootte 72quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet denk ik eerst nog even op een mailtje reageren en dat is nog wel even werk om dat allemaal netjes te verwoorden, dat ze lopen te zeiken over bijzaken en geen spijkers met koppen slaan.
Helaas zit er geen stekker in.quote:
met de kleine naar de speeltuin enzoquote:
Gister zelf gemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet bij de supermarkt gehaald he?
Cube?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
AL moet die cube nog eens weg, of er een aquarium van maken. Wel een leuk projectje an sich.
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Dragorius het volgende:
Hey zit mijn users eens niet zo te bashen
of dezequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gewoon lettergrootte 72
STFU AND GET TO WORK
is iig apart een cube als aquariumquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
AL moet die cube nog eens weg, of er een aquarium van maken. Wel een leuk projectje an sich.
Neuh... denk niet dat dat gaat werken. Professioneel antwoorden zijn mn baas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gewoon lettergrootte 72
STFU AND GET TO WORK
zelfgekweektquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet bij de supermarkt gehaald he?
Ik heb een AMD K7 600 uit 2000 als reserve- en backupcomputer staan hier. Dat is mijn oude machine. Daarnaast heb ik een AMD 2700+ uit 2003 staan die ik normaal gesproken gebruik. En dan heb ik nog de ASUS 13" laptop die ik in januari van dit jaar heb gekocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik een oude mac Cube en twee macbooks. En een Dell van het werk
En een NAS van een gemirrorde terabyte. Ik vind het wel genoeg
ik gok op de eerstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.
En voor de serieuze noot: Het welles-nietes-gehalte escaleert ook stevig de pan uit af en toe. Iedereen weet alles beter dan ieder ander, en alles wat iemand zelf zegt is FACT of op z'n minst "algemeen bekend", terwijl alles wat een ander zegt op voorhand onzin, gelogen, of op z'n minst speculatief is. En zelden met een fatsoenlijke bronvermelding (of de "discussie" verschuift zich naar het al of niet betrouwbaar zijn van die of die bron).
Als ik me in dat subforum waag moet ik nog zien wat ik eerst ben: Weggerend of weggeband
het ligt er allemaal aan wat je wilt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een AMD K7 600 uit 2000 als reserve- en backupcomputer staan hier. Dat is mijn oude machine. Daarnaast heb ik een AMD 2700+ uit 2003 staan die ik normaal gesproken gebruik. En dan heb ik nog de ASUS 13" laptop die ik in januari van dit jaar heb gekocht.
Maar ik wil eind dit jaar of begin volgend jaar wel een nieuwe desktopcomputer kopen, denk ik. Die uit 2003 begint nu toch echt een beetje achter te lopen qua prestaties bij wat ik wil.
Ik had niet voor niets de "quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.
En voor de serieuze noot: Het welles-nietes-gehalte escaleert ook stevig de pan uit af en toe. Iedereen weet alles beter dan ieder ander, en alles wat iemand zelf zegt is FACT of op z'n minst "algemeen bekend", terwijl alles wat een ander zegt op voorhand onzin, gelogen, of op z'n minst speculatief is. En zelden met een fatsoenlijke bronvermelding (of de "discussie" verschuift zich naar het al of niet betrouwbaar zijn van die of die bron).
Als ik me in dat subforum waag moet ik nog zien wat ik eerst ben: Weggerend of weggeband
ik weet alleen niet of fles dan wel het topic in gaatquote:
ik gok op 32quote:
ik gok op de derdequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik gok op 32
geen idee waar het over gaat
Fora als BNW, OUD, F&F en al dat "je hebt hier nog nooit gepost, ga dood" subfora.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik gok op 32
hoeveel vriendjes jij hebt gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik gok op 32
raar volk daar allemaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fora als BNW, OUD, F&F en al dat "je hebt hier nog nooit gepost, ga dood" subfora.
oeh, dan is 32 wel erg hoog gegoktquote:
wanneer kan ik langs komen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef BrandX het volgende:
Ik vind zomaar ff dat als ik wil, ik echt wel best wel lekker kan koken
Moet ik vaker doen, kook veel te weinig
Wat doe je normaal dan? Van die K&K maaltijden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef BrandX het volgende:
daarom dacht ik 2quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
raar volk daar allemaal
[..]
oeh, dan is 32 wel erg hoog gegokt
Wat kook/ga je koken dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef BrandX het volgende:
Nijns is dan ook af en toe een beetje stout, zie sig en Youtube OP.quote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef BrandX het volgende:
zal ie wel niet doen alleen om de poll te dwarsbomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of fles dan wel het topic in gaat
ah, je kent hem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ie wel niet doen alleen om de poll te dwarsbomen
quote:ik gok op de derde
En de paarden gaan van start Mac aan de kop maar linux haalt windows in en ze gaan de eerste bocht in ... maar kijk Windows een sprint nemen zo de bocht in en hij is aan kop WINDOWS IS AAN KOP! de menigte gaat wild maar wat is er nu aan de hand? Windows lijkt langzamer te gaan en Linux neemt de kop over... en ze racen door de tweede bocht in maar Mac laat niet van zich afbijten en probeert de leiding te nemen...
het word een foto finish dames en heren... mac .. linux..... linux.... mac.....mac.... LINUX WINT met 0.01 seconde van MAC!
Foto's bewerken, werken met Excel en Word, spellen spelen, surfen, muziek luisteren, series kijken... dat soort dingen. Maar voor de nieuwere spellen wordt de pc al te traag. En de harde schijven lopen ook langzaam vol. En na 6 jaar vind ik het dan wel een mooi moment om weer eens een nieuwe pc te kopen. Vroeger deed ik dat iedere 3 jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
het ligt er allemaal aan wat je wilt.
Ik wil fotos kunnen bewerken, devven, surfen en alle normale dingen. Op games na. Daar heb ik andere apparaten voor. De macbook voldoet prima daarvoor. En mac omdat als je eenmaal gewend bent, je nooit meer terug kan
En ik vind het wel prettig dat het een andere beveiliging heeft dan bv windows, dus virussen e.d. hebben veel minder kans. Er draait bij mij niets op de achtergrond om me nog eens extra te beschermen, maar eerlijk gezegd heb ik dat op windows ook niet nodig
In OUD mag je niets verkeerds zeggen over kinderen of opvoeding, anders ben je bij het intypen al gelynched.quote:
*telt* dat is dan weer te weinigquote:
mijn vriend post er ook wel eens, maar die is echt anti-alu-hoedjes dus die heeft er ook geen goede aardquote:
Jij ook al niet meer?quote:
Waarom zou iets op de mac down zijn? En Linux voor nerds zijn? Of je raakt echt niets anders aan dan Windows. oh ja, jij was bang voor veranderingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o shit, ik zou stoppen
Says it all. R&P ook nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fora als BNW, OUD, F&F en al dat "je hebt hier nog nooit gepost, ga dood" subfora.
ik kan me niet voorstellen dat ik (als ik ooit kinderen mag krijgen) zo word als die figuren in OUD (maar misschien valt dat wel vies tegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In OUD mag je niets verkeerds zeggen over kinderen of opvoeding, anders ben je bij het intypen al gelynched.
Bij F&F mag je niet zeggen dat ipv die hamster te reanimeren, het in de GFT bak te gooien en kosten en het milieu spaart.
En BNW , mja, aluhoedje, hakken in het zand en "discussieren" maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |