Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat is wel de bedoeling van je weekend
Ik een oude mac Cube en twee macbooks. En een Dell van het werkquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* pheno doet stekker in stopcontact
Gewoon lettergrootte 72quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet denk ik eerst nog even op een mailtje reageren en dat is nog wel even werk om dat allemaal netjes te verwoorden, dat ze lopen te zeiken over bijzaken en geen spijkers met koppen slaan.
Helaas zit er geen stekker in.quote:
met de kleine naar de speeltuin enzoquote:
Gister zelf gemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet bij de supermarkt gehaald he?
Cube?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
AL moet die cube nog eens weg, of er een aquarium van maken. Wel een leuk projectje an sich.
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef Dragorius het volgende:
Hey zit mijn users eens niet zo te bashen
of dezequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gewoon lettergrootte 72
STFU AND GET TO WORK
is iig apart een cube als aquariumquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
AL moet die cube nog eens weg, of er een aquarium van maken. Wel een leuk projectje an sich.
Neuh... denk niet dat dat gaat werken. Professioneel antwoorden zijn mn baas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gewoon lettergrootte 72
STFU AND GET TO WORK
zelfgekweektquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet bij de supermarkt gehaald he?
Ik heb een AMD K7 600 uit 2000 als reserve- en backupcomputer staan hier. Dat is mijn oude machine. Daarnaast heb ik een AMD 2700+ uit 2003 staan die ik normaal gesproken gebruik. En dan heb ik nog de ASUS 13" laptop die ik in januari van dit jaar heb gekocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik een oude mac Cube en twee macbooks. En een Dell van het werk
En een NAS van een gemirrorde terabyte. Ik vind het wel genoeg
ik gok op de eerstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.
En voor de serieuze noot: Het welles-nietes-gehalte escaleert ook stevig de pan uit af en toe. Iedereen weet alles beter dan ieder ander, en alles wat iemand zelf zegt is FACT of op z'n minst "algemeen bekend", terwijl alles wat een ander zegt op voorhand onzin, gelogen, of op z'n minst speculatief is. En zelden met een fatsoenlijke bronvermelding (of de "discussie" verschuift zich naar het al of niet betrouwbaar zijn van die of die bron).
Als ik me in dat subforum waag moet ik nog zien wat ik eerst ben: Weggerend of weggeband
het ligt er allemaal aan wat je wilt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een AMD K7 600 uit 2000 als reserve- en backupcomputer staan hier. Dat is mijn oude machine. Daarnaast heb ik een AMD 2700+ uit 2003 staan die ik normaal gesproken gebruik. En dan heb ik nog de ASUS 13" laptop die ik in januari van dit jaar heb gekocht.
Maar ik wil eind dit jaar of begin volgend jaar wel een nieuwe desktopcomputer kopen, denk ik. Die uit 2003 begint nu toch echt een beetje achter te lopen qua prestaties bij wat ik wil.
Ik had niet voor niets de "quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bash geen users, ik maak me vrolijk om uitspraken die daar gedaan worden.
En voor de serieuze noot: Het welles-nietes-gehalte escaleert ook stevig de pan uit af en toe. Iedereen weet alles beter dan ieder ander, en alles wat iemand zelf zegt is FACT of op z'n minst "algemeen bekend", terwijl alles wat een ander zegt op voorhand onzin, gelogen, of op z'n minst speculatief is. En zelden met een fatsoenlijke bronvermelding (of de "discussie" verschuift zich naar het al of niet betrouwbaar zijn van die of die bron).
Als ik me in dat subforum waag moet ik nog zien wat ik eerst ben: Weggerend of weggeband
ik weet alleen niet of fles dan wel het topic in gaatquote:
ik gok op 32quote:
ik gok op de derdequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik gok op 32
geen idee waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |