Zal ik mijn broek dan maar weer aantrekken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef BrandX het volgende:
oeh, zag niet dat ik um slotte. Thanks Houniet
OT heb net kunnen lachen, dus voel me acuut wat lekkerder.
doe maar, voel ik me gelijk nog een stuk beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zal ik mijn broek dan maar weer aantrekken?
nog steeds?quote:
feli'squote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
in 1 woord fanfuckingtastic! net te horen gekregen dat ik een nieuwe baanEPIC!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
in 1 woord fanfuckingtastic! net te horen gekregen dat ik een nieuwe baanEPIC!
steeds meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef skyrebel het volgende:
[..]
nog steeds?en nu al weekend?
OT: bijna weekend!!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:15 schreef classpc het volgende:
Kut..
M'n vader is vanavond om 10.10 overleden en onze kat om 12.00.
Zucht... wat is het leven soms oneerlijk.
Kut..
Kut..
gecondoleert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:15 schreef classpc het volgende:
Kut..
gecondoleerd en veel sterktequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:15 schreef classpc het volgende:
Kut..
quote:
oh jawel, maar ff een set backquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]Het liep dus niet helemaal zoals je een paar uur geleden dacht..
OT: gerustgesteld
ik heb alleen maar gezegd dat ik je mix mooi en tof vind, meer niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:05 schreef Houniet het volgende:
Anders valt er even een vrouw van 40 op je. Voel me desondanks wel oké.
Ben jij ook al 40quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb alleen maar gezegd dat ik je mix mooi en tof vind, meer niet.
wat superquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef zwartedoos het volgende:
Bedankt fok voor de kaarten van ed kowalczyk:Dwe staan heul vooraan bij t podium:-Dgroetjes vanuit de hmh,scrubnurse en moi *0*
* candygirl geeft knuffelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef RealZeus het volgende:
Moe. Gisteren 14 uur gewerkt, kort nachtje geslapen en vandaag voor mijn huis allerlei spullen gehaald.![]()
![]()
En ik heb behoefte aan een knuffel.
da's mooi klote..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:18 schreef Paikea het volgende:
Boos, verdrietig, verward, alles...
Vanmiddag gedumpt..Klootzak!
Dankje! Maar ach, wel goed voor de lijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi klote..
sterkte![]()
ik ben nu al tipsyna een halve fles wijn
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat super
zwartedoos belde me net en liet me meeluisteren tijdens concert
lightning and crashes
Ed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
wat super
zwartedoos belde me net en liet me meeluisteren tijdens concert
lightning and crashes
hebben heule moooie filmopnamesquote:
oeh, daar zou ik nu ook best zin in hebben. Mis het strand nooit maar met dit weer is 't heerlijk om daar te zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef BrandX het volgende:
Even heerlijk uitwaaien op het strand heeft mij goed gedaan
voel me best aardig nu
quote:
herkenbaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
fijn! Heb alleen geen zin om zo alleen te gaan slapen, even tegen iemand aankruipen zou heel fijn zijn
Niets ten nadele van zwartedoos, maar ik schurk liever tegen mijn vriendje aanquote:
quote:
gaat goed met het lezen vandaagquote:
jee wat n idioten! gelukkig geen last vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:46 schreef zwartedoos het volgende:
Hou eens op met die smsjes om 5u 's morgens![]()
Neuh, laat mij maar lekker even alleen zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
zal ik nog even naar je komen zwaaien?
ik was bijna omgefietstquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neuh, laat mij maar lekker even alleen zitten.
Achteruit ipv vooruit gereden?quote:
Sorry ik had terug moeten smsen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:27 schreef BrandX het volgende:
Verward.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zwartedoos het volgende:
Goh wat een verrassing mijn contract wordt niet verlengdde lul
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef scrub_nurse het volgende:
heerlijk,dit is mijn seizoen, lekker kaarsjes aan, onder mn dekentje verse herfstbloemen in de vaas
dat hadden we inderdaad niet aan zien komen... zei ie ook waarom?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:37 schreef zwartedoos het volgende:
Goh wat een verrassing mijn contract wordt niet verlengdde lul
dat dus....quote:
Maar daar krijg ik geen stramme staf van hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had nog wel sekspoppen voor je gepost
Als er iets naar het Engels vertaald moet worden of vanuit het Engels naar het Nederlands mag je me PM'enquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me nutteloos
ik ben helemaal niet goed in het werk wat ik nu zou moeten doen en zit al een tijdje voor me uit te staren om proberen te bedenken hoe ik 'dit nu weer op moet lossen'....: een handleiding schrijven voor een applicatiebeheerder die ons product gaat gebruiken en integreren in zijn eigen software of andersom
zoveel werk zal dat poetsen niet zijn toch? Ik stem voor beidequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef candygirl het volgende:
twijfel twijfel,twijfel............
of met een warme kop chocomel onder het warme dekbed kruipen en avondje pokeren of de slaapkamer poetsen
Met zo'n nick?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:55 schreef Andromache het volgende:
Onrustig, eenzaam, huilerig, klote.
anders bind je haar toch vast en sluit je haar op in een kelder?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 03:08 schreef RealZeus het volgende:
Moe,maar gelukkig lig ik nu op bed. En ik maak me een beetje zorgen. Er zit een leuk meisjeiets te vaak in mijn gedachten,alleen weet ik hoe beroerd dat soort dingen doorgaans af loopt.
En ze is stiekem wel heel erg mooi en zulks.
Ben een beetje bang dat ze te mooi voor mij is
thnx..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Dragorius het volgende:
Sterkte DjinN
Voel mezelf ook nog niet "toppie joppie"
Nee, ik heb namelijk geen kelder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 03:35 schreef woads het volgende:
[..]
anders bind je haar toch vast en sluit je haar op in een kelder?
Mijn humeur is als het weer buitenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
vol smart te wachten op de stortbuien die komen gaan
Vandaag gelukkig alweer stukken beterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:01 schreef TGVkopper het volgende:
Nog steeds ziekjes, moe en lamlendig.
Ga nou eens beter worden!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:52 schreef Miam het volgende:
ik voel me belabberd.
Allemaal stress.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga nou eens beter worden!
OT: verveling en wel oké.
dat kon ik wel geschreven hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef BrandX het volgende:
wel goed eigenlijk. Boven verwachting
Begin mijn werk onder de knie te krijgen, en begin mijn oudewetse energieke ik weer terug te krijgen
nu opletten dat ik mezelf niet gelijk over de kop jaag
hoe is je date eigenlijk gegaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef RealZeus het volgende:
Dit weekend verhuizen en ik heb er zin in.
Maar dan wel in het moment dat alles op zijn plek staat.
En dat leuke vriendinnetje van mijn nichtje zit nog steeds in mijn hoofd.
heej jij!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ot: niet zo grieperig meer als begin deze week.
Auw?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef candygirl het volgende:
wel goed, weer beetje een zorg minder![]()
wel mijn dure tongpiercing net afgelslikt
auww???? voel je niks van hoorquote:
Dat kan ook als "auw" aanvoelen toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
auww???? voel je niks van hooralleen erg zonde
Laat ik het zo stellen: ik heb iets verteld en daar had ik blijkbaar mee moeten wachten want die date is er nooit gekomen en spraakzaam is ze ook niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:20 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hoe is je date eigenlijk gegaan?
ot: moe
nee jij!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
heej jij!
Al beetje beter dus! fijn dat te horen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |