Wie? Wat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar op een bedreigende PM van jablan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef Duvel het volgende:
En ik denk wel dat ie woensdag weer rijdt. Ze zouden wel gek zijn om nu te verklaren dat ie woensdag weer rijdt, om dat morgen te herroepen. Of woensdagochtend.
Dat is althans mijn verwachting.
Wat luister je nu? #1879quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef James1988 het volgende:
Prutser... waar dacht je dan dat ik zat?
Een wisselstoring.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat was er aan de hand rond schiphol dan??
Hoe lang nog?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef James1988 het volgende:
Eerst zeiden ze dat hij maandag waarschijnlijk weer zou rijden, toen werd 't dinsdag, nu dus woensdag...
Is dat zo...?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze doen net of het een troetelhondje is.
"Reist u met FYRA? dan bla bla"
Ik reis met DE fyra. Een treinsoort. Een stoptrein, een sprinter, een InterCity, een Fyra.
Hetzelfde jeukgevoel als wanneer schepen met "she" en "her" aangesproken worden
Bron: omroepbrabantquote:BANGKOK (ANP) - In Thailand zijn zondagavond (plaatselijke tijd) zeker zeven mensen omgekomen, toen in hevige regen een trein ontspoorde. Het ongeval vond plaats op ongeveer 13 kilometer ten zuiden van het toeristenoord Hua Hin. Alle slachtoffers zijn Thai. Dat hebben regeringsfunctionarissen maandag laten weten.
De trein was onderweg van de provincie Trang in het zuiden van Thailand naar de hoofdstad Bangkok. Onder de doden is een meisje van 2 jaar. 45 mensen, onder wie zes buitenlanders, zijn voor behandeling van hun verwondingen naar een nabijgelegen ziekenhuis gebracht. Een van de buitenlanders is een Brit. De nationaliteit van de anderen is nog onbekend.
De autoriteiten onderzoeken de oorzaak van het ongeluk. Mogelijk was sprake van een menselijke fout of een verkeerd sein.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)+benen+over+werkplekquote:Machinisten Arriva op achterste benen over werkplek
De machinisten van Arriva staan op hun achterste benen. Ze klagen al lange tijd over hun werkplek in de nieuwe treinen, maar vinden bij het management naar eigen zeggen geen gehoor. De zitpositie en de airco in de cabines zorgt voor lichamelijke klachten.
De leiding van het bedrijf doet daar in de ogen van het personeel niets aan en wordt arrogantie verweten. "We worden als vuil behandeld", hebben de machinisten vakbond VVMC laten weten.
Ook zouden er een aantal onveilige situaties zijn op het noordelijk spoor, waar de Arriva-directie de ogen voor zou sluiten. VVMC-bestuurder Wim Eilert denkt dat er acties in de lucht hangen. Arriva zegt nog in gesprek te zijn met de VVMC en verwonderd zich over het feit dat de discussie nu via de media wordt gevoerd.
Inmiddels op teletekst dat de problemen opgelost zouden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |