Dat kunnen we hier ook doen, geel-12 of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
In Engeland rijden ze toch ook 200 km/u met gewone lichtseinen? Alleen heeft een trein door de hoge snelheid wel twee blokafstanden nodig om af te remmen, dus tussen rood en geel heb je daar nog een tussenstap die "verwacht geel" betekent.
Dat zal toch tussen groen en geel zijn denk ik danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Igen het volgende:
dus tussen rood en geel heb je daar nog een tussenstap die "verwacht geel" betekent.
Zit wat in!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal toch tussen groen en geel zijn denk ik dan
O ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal toch tussen groen en geel zijn denk ik dan
Geef eens snel terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Zyron het volgende:
Weer 2 V-IRMS op Zl - Emn vandaag. Baaah.
Met alle plezier zal ik ze een schopje de IJssellijn opgeven, zodat ze iig weer richting Ah gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef eens snel terugIk had weer de Haringen-in-een-Tonnetje-Expres richting Ede vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |