900 komt de boot aan, bustransfer naar centrumquote:

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan tussen vrijdagavond 6 en zondagochtend 12 uur anders heul prima op vakantie hoor
Maak ik van alles mee![]()
![]()
![]()

Als je rust wil en dichtbij: Het strand van 'sGravenzande was laatselijk geen ene donder te belevenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
netjes! maar ff te gehaast voor mij though
Ach ik verzin wel wat. En anders toch maar hier, het strand op en gewoon lopen.

Ik doe het ook niet zo vaak, 1 hooguit 2 keer per jaar. En het mag eigenlijk zo min mogelijk vrije dagen kosten. Dus als ik eens uithaal, dan wil ik het ook goed doen. En ik heb nu dus toevallig de kans om gratis (okee, ten koste van 2 vrije dagen) daarheen te gaan, dus die 360 minuten gaan onder een vergrootglas gepland worden, en dat komt echt wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef BrandX het volgende:
Wel heel gaaf dat je dat allemaal doet
maar kost dat niet jezusveel geld?

* MPG attendeert MaFles op deze post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en het zou ook schelen als mensen eens afscheid zouden nemen van idiote paradigma's als "X heeft een mobiele telefoon DUS is altijd bereikbaar DUS als hij een keer niet opneemt roep ik hem per email ter verantwoording"
Nee mam, ook van jou pik ik dit niet.

waarom moet jij 16 uur op een boot zitten als ze er maar 6 uur over doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit volgende week 2 keer 16 uur op een boot voor 6 uur Newcastle![]()
![]()
En met graagte

als normaal iemand anders ze post laat het me even weten via PMquote:Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 2416 Pheno
027. 1972 goldfinger1963
051. 1707 Dr_Flash
073. 1496 Ladylike

quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 117 Pheno
02. 085 MaleDuck
03. 072 wel.o.k
04. 059 goldfinger1963
05. 050 Ladylike
06. 040 BrandX
07. 028 Dr_Flash
08. 024 _F.U.B.A.R_
09. 021 Nijns
10. 019 DaMart
11. 012 marcb1974
12. 011 MPG
13. 011 john-frusciante
14. 010 OA
15. 008 vrolijke-frits
16. 006 Papierversnipperaar
17. 002 VergaderEend
18. 001 JortK
Reeks-statistieken!

Een pinguin ei en een eenden eiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:31 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke eieren van Columbus zijn gisteren uitgekomen?.
[..]

ja iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
het was rustig afgelopen avond/nacht.
hoefde niet eens het nieuwe topic te zoeken.

quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja idd
zelf niet echt veel zin om te posten
was met windows 7 bezig toch maar weer terug naar vista....

o jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet helemaal GF-stijl!
GF zou namelijk 10 posts nodig hebben voor die 3 smileys.

tis sneller enz dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
7 bevalt over het algemeen toch beter.
heb hem zelf nog niet draaien

Zo, zijn ze eindelijk van die classic troep af. Verandering is vooruitgangquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis sneller enz dat ben ik met je eens
ik kan alleen het hele start menu en hoe de taakbalk werkt niet uitstaan
ga vanaaf eerst win7 virtueel draaien en kijken wat ik kan aanpassen want clasic mode bestaat dus niet meer qua start menu enz

overdrachtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Conferencecall op je vrije dag. Omdat men niet weet waar ze het over hebben.
Prutsers, hopelijk ben ik er zo weg, dan weten ze helemaal niets meer, ondanks tig keer overdracht.
dan wacht ik wel tot jij het hebt uitgevogeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tis sneller enz dat ben ik met je eens
ik kan alleen het hele start menu en hoe de taakbalk werkt niet uitstaan
ga vanaaf eerst win7 virtueel draaien en kijken wat ik kan aanpassen want clasic mode bestaat dus niet meer qua start menu enz
quote:

quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, zijn ze eindelijk van die classic troep af. Verandering is vooruitgang

alle verandering stuit op weerstand, zeker bij mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Wel als ze die classic meuk weg hebbenErgerlijk iets. Dat startbalkje

Vrije dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Conferencecall op je vrije dag. Omdat men niet weet waar ze het over hebben.
Prutsers, hopelijk ben ik er zo weg, dan weten ze helemaal niets meer, ondanks tig keer overdracht.

wheheh nee er niet van af gewoon niet enabledquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, zijn ze eindelijk van die classic troep af. Verandering is vooruitgang

Eenmalig of structureel?quote:

quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
GaafBritish Telecom kan geen leased line komen aanleggen omdat KPN van mening is dat ons huisnummer een toevoeging nodig heeft. Wat op zich niet zo is natuurlijk, maar goed. Onvolledig ingevulde aanvragen.... u raad het reeds. Neukfouten daar

Ik zou wel structureel willenquote:

wel.o.kquote:

Muggen?quote:

Nee, een manier van coden. Zouden meer mensen moeten gebruikenquote:

Nee, hij levert vrijwillig een kwart in...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard wel tegen het zelfde salaris, neem ik aan?.

Twee keer de helftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij levert vrijwillig een kwart in...

Ja, ik vorig jaar in Finland ook. Man man wat een spookverhalen waar we mee doodgegooid werden. Uiteindelijk moest je echt de afgelegen en beschutte poeltjes opzoeken wilde je enigszins iets van het hele bestaan van die lui meekrijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?
Zo'n beetje het eerste wat wij deden in Zweden, was antimuggenspul kopen... Het is nog steeds ongebruikt![]()
Na een muggenplaag in de zomer, zijn kennelijk alle beestjes dood, want we hebben, zelfs met een vijver bij een huisje, 0 muggen gezien

In Oostenrijk hadden ze ook geen muggen... vooral wespen... al zag je die na een ruime week ook nog amper. Waarschijnlijk hadden mijn vader en ik de lokale populatie nagenoeg volledig uitgeroeidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?
Zo'n beetje het eerste wat wij deden in Zweden, was antimuggenspul kopen... Het is nog steeds ongebruikt![]()
Na een muggenplaag in de zomer, zijn kennelijk alle beestjes dood, want we hebben, zelfs met een vijver bij een huisje, 0 muggen gezien

quote:

Dat herken ik nog wel ja. Ik heb dezelfde ervaring met Zweden en Finlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?

Ik denk niet dat dat een tweede keer luktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard wel tegen het zelfde salaris, neem ik aan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |