alle verandering stuit op weerstand, zeker bij mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Wel als ze die classic meuk weg hebbenErgerlijk iets. Dat startbalkje
Vrije dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Conferencecall op je vrije dag. Omdat men niet weet waar ze het over hebben.
Prutsers, hopelijk ben ik er zo weg, dan weten ze helemaal niets meer, ondanks tig keer overdracht.
wheheh nee er niet van af gewoon niet enabledquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, zijn ze eindelijk van die classic troep af. Verandering is vooruitgang
Eenmalig of structureel?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
GaafBritish Telecom kan geen leased line komen aanleggen omdat KPN van mening is dat ons huisnummer een toevoeging nodig heeft. Wat op zich niet zo is natuurlijk, maar goed. Onvolledig ingevulde aanvragen.... u raad het reeds. Neukfouten daar
Ik zou wel structureel willenquote:
wel.o.kquote:
Muggen?quote:
Nee, een manier van coden. Zouden meer mensen moeten gebruikenquote:
Nee, hij levert vrijwillig een kwart in...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard wel tegen het zelfde salaris, neem ik aan?.
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij levert vrijwillig een kwart in...
Ja, ik vorig jaar in Finland ook. Man man wat een spookverhalen waar we mee doodgegooid werden. Uiteindelijk moest je echt de afgelegen en beschutte poeltjes opzoeken wilde je enigszins iets van het hele bestaan van die lui meekrijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?
Zo'n beetje het eerste wat wij deden in Zweden, was antimuggenspul kopen... Het is nog steeds ongebruikt![]()
Na een muggenplaag in de zomer, zijn kennelijk alle beestjes dood, want we hebben, zelfs met een vijver bij een huisje, 0 muggen gezien
In Oostenrijk hadden ze ook geen muggen... vooral wespen... al zag je die na een ruime week ook nog amper. Waarschijnlijk hadden mijn vader en ik de lokale populatie nagenoeg volledig uitgeroeidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?
Zo'n beetje het eerste wat wij deden in Zweden, was antimuggenspul kopen... Het is nog steeds ongebruikt![]()
Na een muggenplaag in de zomer, zijn kennelijk alle beestjes dood, want we hebben, zelfs met een vijver bij een huisje, 0 muggen gezien
quote:
Dat herken ik nog wel ja. Ik heb dezelfde ervaring met Zweden en Finlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Muggen?
Ik denk niet dat dat een tweede keer luktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard wel tegen het zelfde salaris, neem ik aan?.
*proest*quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet Nicole niet zo uithongeren
Maar ze zuigt welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet Nicole niet zo uithongeren
Grappig ben ik hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest*
toch afleren fok te openen als ik net een slok koffie drink
nee muggen denken dat GF een dart bord isquote:
Ook geen wespen gezien, wel veel vliegen. Overal. Ook in de autoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Oostenrijk hadden ze ook geen muggen... vooral wespen... al zag je die na een ruime week ook nog amper. Waarschijnlijk hadden mijn vader en ik de lokale populatie nagenoeg volledig uitgeroeid.
soms welquote:
Ook in Zweden hebben ze gewoon douches hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ook geen wespen gezien, wel veel vliegen. Overal. Ook in de auto
wespen hebben wij dit jaar geen last van gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ook geen wespen gezien, wel veel vliegen. Overal. Ook in de auto
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook in Zweden hebben ze gewoon douches hoor.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook in Zweden hebben ze gewoon douches hoor.
hier iig geen last van gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat er een plaag had moeten zijn, maar dat viel wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |