Voor mij ook, voor een uur. Door de cola heb ik dan wel net een vol gevoel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mij is een menu van de Mac echt wel genoeg. Niet dat ik dat vaak eet trouwens.
Quick heb je in NL toch ook nog gewoon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Xiance het volgende:
in parijs hebben we bij Quick gegeten, da's een franse macD, maar wel lekkerder
Met een jaar sparen red je dat niet hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:44 schreef Xiance het volgende:
en toch ga ik in parijs wonen
t zal een jaartje of wat duren...
Bij Usine of zo.quote:
Quick is helemaal weg uit nederland, tenminste dat was 'toen'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quick heb je in NL toch ook nog gewoon?
In Eindhoven heeft e rooit 1 gezeten.
Virtueel of in het eggiequote:
O ok, dat wist ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Quick is helemaal weg uit nederland, tenminste dat was 'toen'
In breda zat er ook eentje op het station
I just gave you the virtual kindquote:
Inderdaadquote:
Waar waren die kut balonnen nou voor!quote:
Die waren nog van 't prinsessenfeest van gister.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waar waren die kut balonnen nou voor!
vanwaar dat prinsessen gedoe?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren nog van 't prinsessenfeest van gister.
Ze liggen nu door de hele kamer heen dus ik waad door de ballonnen als ik iets te drinken haal
Een vriendin was jarigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanwaar dat prinsessen gedoe?
ah auf die manierequote:
hehe 'oh lordy'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Ang3l het volgende:
En dus waren er allemaal prinsessendingen: bubbles, servetten, rietjes, cocktailglazen, pannekoeken, toetjes, ballonnen.
Erg zoet, erg suikerig, erg meisjesmeisjesquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg zoet, erg suikerig, erg meisjesmeisjes
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een beetje keelpijn. Als ik maar geen griep krijg
quote:
Da's 'tzelfde als kersen met een pit: dan weet je dat ze echt zijnquote:
Ja, daar gaat de keelpijn van over, niet de oorzaakquote:
voor de oorzaak is het al te laatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de keelpijn van over, niet de oorzaak
Echinaforce. Ik loop al een tijd tegen keelpijn en griep aan te hikken, maar die pillen trekken me terug over de streepquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voor de oorzaak is het al te laat
Dat is echt goei spulquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echinaforce. Ik loop al een tijd tegen keelpijn en griep aan te hikken, maar die pillen trekken me terug over de streep
Daar buiten is het qua huur beter, maar ze had het ook over de prijzen van drinken en eten etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, ik hoef ook niet perse in het centrum te wonen
in pARIJS Zijn veel dure gelegenheden yupyup..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar buiten is het qua huur beter, maar ze had het ook over de prijzen van drinken en eten etc.
Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruistquote:
Nja ik kijk niet eigenlijk, schakelde alleen ff naar Ned1 omdat je daarover begon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
En dat moet het dan in Turkije he-le-maal gaan maken.
En hij MOET een scooter.
Dankjewelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruist.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik kijk niet eigenlijk, schakelde alleen ff naar Ned1 omdat je daarover begon.
Typt dat niet lastig?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, dan houd ik mijn vingers nog even gekruist.
Haha ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij hebt een handeling verricht door iets dat IK op het Internet zette?
Dat wordt nog wel wat, die invloed van mij.
Maar ik vind het altijd interessant wel, dat programma. En ik vind het leuk om me te ergeren aan dergelijke kansloze mensen.
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.quote:
Ik ben meer voor Maleficia Maleficentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.
[ afbeelding ]
Zullen we opnieuw beginnen, Wax?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor jou? Een kroeg beginnen in Alanya?
Ahh.. nog 10x dankjewelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vlarp heb ik het er wel voor over. No pain no gain, my beautyqueen.
[ afbeelding ]
Ja naja die voice-over is inderdaad verschrikkelijk. En die mensen laten denk ik gewoon alles vaak achter en dan zien ze wel wat ze in het land kunnen bereiken. En als je dan nog niet eens een hele zin in het Duits of Engels kunt spreken....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja eigenlijk wel jaOmdat JIJ het zei...
Nah ik kan me echt onwijs irriteren aan dat programma omdat de strekking ELKE keer weer is dat de mensen zich zo slecht voorbereiden op hun 'vertrek'. Daar kan ik echt niet tegen.
Goeienoav'nd Vlerrep!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we opnieuw beginnen, Wax?
Goede avond, Waxxer! Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Maleficia Maleficent
Ik heb die film nooit echt gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie versies op Deviantart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat jazeker wel mocht ik het juist vernemen dan ook daadwerkelijk de prenten van Cairon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie versies op Deviantart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben moequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goeienoav'nd Vlerrep!
Ik ben ziek.Verkouden en alles.
Hopelijk morgen weer beter.
En met jou dan? Hangt er al een bordje 'verkocht' aan je pand?!
Die voice-over irriteert me niet hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja die voice-over is inderdaad verschrikkelijk. En die mensen laten denk ik gewoon alles vaak achter en dan zien ze wel wat ze in het land kunnen bereiken. En als je dan nog niet eens een hele zin in het Duits of Engels kunt spreken....
Iemand vroeg mij hier een keer de weg naar Middelburg, daar moet ik opeens aan denken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die voice-over irriteert me niet hoorhet is echt de naïviteit van de "vertrekkers"
Ik juist wel. Hele sierlijke evil valse feeks.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit echt gezien. En ik vind 'r niet zo mooi.
De nieuwe KH is voor de DS meen ikquote:
van kou slaap je toch juist snellerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaap heel kut momenteel. Niet per se door de kou, denk ik.
Daarom zeg ik ook dat mijn slechte slapen niet zo door de kou komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van kou slaap je toch juist sneller
niet perse dacht jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat mijn slechte slapen niet zo door de kou komt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef PhalanX het volgende:
Prinsessen pannenkoeken!
waar zijn de paarse-groene cakejes foto's?
mike-glazuurquote:
And you swallowed it whole darling, gulping it all down!quote:
lijkt net of het van dat giftige spul isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er nou weer fout aan groene cake?
Het is wel een beetje Wicked.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er nou weer fout aan groene cake?
Maleficentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt net of het van dat giftige spul is
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And you swallowed it whole darling, gulping it all down!
Ze waren dan ook speciaal voor mij gemaakt omdat mijn huis paars ne groen is.quote:
Aaah die zijn leukquote:
neen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaah die zijn leuk
alleen het glazuur is inderdaad een beetje... nja...
Maar was Cairon het prinsesje?
Normaal wel, maar die avond niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaah die zijn leuk
alleen het glazuur is inderdaad een beetje... nja...
Maar was Cairon het prinsesje?
Haha okequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef PhalanX het volgende:
morgen:
by your useless powers combined...
I am RAINBOW RAPIST!
*LOL*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef PhalanX het volgende:
morgen:
by your useless powers combined...
I am RAINBOW RAPIST!
NO HOMO!quote:
Ja en dan z'n haren op een knotje of in pigtailsquote:
Of zelf kokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
In het begin zaten Peet en ik bijna wekelijks in een restaurant, maar nu vind ik restaurants altijd zo'n gedoe en weinig variatie hier hebben --> Grillrooms. En dan dat wachten op eten, terwijl je eigenlijk al vet honger hebt. Dan heb ik liever een kapsalon of een big tasty menu + 20 kipnuggets
. Ja erg
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Of zelf koken
Alleen de afwas is kut
Hoe zielig wil je jezelf vinden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen kinderfeestjes herinneren, behalve een paar van mezelf. En nu weet ik niet of ik er uberhaupt wel gehad heb, behalve die van mezelf
!
Het is niet alleen de melancholiek bij jouquote:
Euh ow shit. Ja das wel handig inderdaad. euhm....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij een aansluiting en afvoer komt aanleggen?
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee het was Mrs. Peacock met de loden pijp in de serre
*LOL* TMM./... weet je wie me net aanspreekt op gay.nl? Die jongen die bij Stichting Theaterplan de stukken van Seymour zong. Waarbij jij nog zat te pronken met "Ik herkende meteen dat hij die rol zou gaan doen!". Die.quote:
Een zonnebril want anders verkracht hij zijn dierbaren met z'n ogen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
En Rape-Gaze....... wat had die ook alweer?
Ow ja...... zoiets. En je nemesis hield zo van sex dat je'm nooit zou kunnen verkrachten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een zonnebril want anders verkracht hij zijn dierbaren met z'n ogen...
gewoon even 8 uurtjes doorbikkelenquote:
kan je niet uitwijken naar een binnenlokatie, ? zoals Burgers Zooquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Wat een stom weer
Geen zonnige photoshoot morgen, maar bibberen in de kou in een shirtje.....
Van het weekend? Neu, nog niet echt plannen. Ik dien vanavond om 18.30 uur klaar te staan voor een verrassingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon even 8 4,5 uurtjes doorbikkelen
Ga je komend weekend nog iets leuks doen? zoals nog een boom in je tuin rooien ?
nee dan val ik niet meer op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je niet uitwijken naar een binnenlokatie, ? zoals Burgers Zoo
Ja precies!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef Stroekie het volgende:
Wat doe ik mezelf op mijn leeftijd aan![]()
Oeh, een verassingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Van het weekend? Neu, nog niet echt plannen. Ik dien vanavond om 18.30 uur klaar te staan voor een verrassing![]()
Verder nog geen echte plannen, waarschijnlijk even naar mijn ouders
hhhmms, da's wel minder.quote:
Meeste mensen horen dezelde dag of volgende dag iets.. maar 't is ook een stomme Russische makelaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel dagen daar normaal overheen gaan, bod-antwoord.
Russische? O je gata een maffia-pand kopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meeste mensen horen dezelde dag of volgende dag iets.. maar 't is ook een stomme Russische makelaar
Ik ga morgen m'n korter gemaakte broek ophalenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
hhhmms, da's wel minder.
Hier wel goed, totaal geen zin vandaag (stom aan t archiveren)
Morgen maar weer eens bij m'n moeder (en vader) kijken hoe het daar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |