die op de vensterbank in de zon heeft gestaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad net of ze al een maand ik de pan lagen
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jawel maar niet cheesy naar ene restaurant ofzo
Hey Mismo, ga jij weleens met je vriendje uit eten ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die op de vensterbank in de zon heeft gestaan
yea maar niet direkt bij de eerste meeting, tweede ,derde, vierde of vijfde ook niet trouwensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsje kunt ook heel normaal met elkaar eten zonder dat het gelijk cheesy is
Nog maar 1 keer, met deze dan, maar je weet zelf dat is hier anders, uit eten is niet een happeningquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hey Mismo, ga jij weleens met je vriendje uit eten ?
gewoon samen, een film kijken ofzo, naar de kroeg enz.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsje kunt ook heel normaal met elkaar eten zonder dat het gelijk cheesy is
ja gewoon een Tasca, ja maar daar eten we elke avond, maar soms gaan we ook naar een restaurantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer, met deze dan, maar je weet zelf dat is hier anders, uit eten is niet een happening![]()
gewoon bij van die barretjes waar je toevallig kan eten
In nederland heb ik dat seriues nog nooit gedaan, restaurant, alleen bij surinaamse eethuisjes ofzo
preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja gewoon een Tasca, ja maar daar eten we elke avond, maar soms gaan we ook naar een restaurant
kapsalon ñam ñamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
In het begin zaten Peet en ik bijna wekelijks in een restaurant, maar nu vind ik restaurants altijd zo'n gedoe en weinig variatie hier hebben --> Grillrooms. En dan dat wachten op eten, terwijl je eigenlijk al vet honger hebt. Dan heb ik liever een kapsalon of een big tasty menu + 20 kipnuggets
. Ja erg
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die pannekoeken van jou.......horrific
jij ook al met de buurjongenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
precies, maar jij gaat al zo lang met R ook.
met me buurjongen of andere ga ik wel vaker naar een Restaurant ook. gewoon om langer te zitten, praten over van alles en nog wat you know the drill
maar met deze jongen ben ik nog niet zover jeje
Onder de dekens, dus eerst dacht ik dat TMM in mijn bed lag te slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Start twilightzone deuntje
Men is hier nou eenmaal stukken aantrekkelijker per m2 jjejejejeje. Felipe ken em al lang hor, had al eerder paar keer over hem hiero. zelfs zn picca gepost :-Pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ook al met de buurjongen
hoe zit het trouwens met je huidige 'project'?
Ja buurjongens kunnen hier gewoon met elkaar eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ook al met de buurjongen
Is dat niet heel veel duurder?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
Wij gaan ook wekelijks uit eten, maar da's omdat ik geen zin heb om te koken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder de dekens, dus eerst dacht ik dat TMM in mijn bed lag te slapen
Aangezien die was komen poetsen hoorquote:
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien die was komen poetsen hoor
Maar toen ik de dekens wegtrok schoten er allemaal ballonnen onderuit!
dat valt reuze meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalen
Overigens is het gemiddeld zo'n $30 voor een avond dus zo erg is het nou ook weer niet.
Kun je met 2 voor $30 uit eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalen
Overigens is het gemiddeld zo'n $30 voor een avond dus zo erg is het nou ook weer niet.
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je met 2 voor $30 uit eten?
Waar? De Mac?
Da's echt niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffen
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!quote:
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt niksDa's 10 eur pp.
Geen wonder dat je dan uit eten gaat!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!
*red zichzelf*
Zal ik wat maanlicht op je schijnen Endymionnetje van me?
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenVers gehakt, sommige zaken hebben zelfs volkorenbroodjes, en je kunt groenten in plaats van friet erbij bestellen. Natuurlijk neem ik meestal degene met kaas en bacon, maar goed
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
ne hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.
TGI heeft best goed eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
En ik vind de Subway lekkerder
En de TGI, maar die hebben we hier niet. Dat zweeft dan weer zo tussen de junkfood Mac en uit eten gaan.
O ik weet dat het goed eten heeft, daarom vind ik 't ook leuk. Ben er in NY en in Praag gaan eten. Maar voor de rest is het wel een beetje een keet. En dat vind ik ook niet erg voor zegmaar iedere week uit eten, vlug vlug niks speciaals, gewoon lekker gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
TGI heeft best goed eten hoorMaar dat is wel het type restaurant waar wij heen gaan. Niet het spul met linnen tafelkleden en drie vorken en alles.
In France heet dat een MacDoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Xiance het volgende:
in parijs hebben we bij Quick gegeten, da's een franse macD, maar wel lekkerder
Dat heb ik ook. Kun je een uur later nog gaan zitten eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |