Kun je met 2 voor $30 uit eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalen
Overigens is het gemiddeld zo'n $30 voor een avond dus zo erg is het nou ook weer niet.
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je met 2 voor $30 uit eten?
Waar? De Mac?
Da's echt niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffen
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!quote:
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt niksDa's 10 eur pp.
Geen wonder dat je dan uit eten gaat!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!
*red zichzelf*
Zal ik wat maanlicht op je schijnen Endymionnetje van me?
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenVers gehakt, sommige zaken hebben zelfs volkorenbroodjes, en je kunt groenten in plaats van friet erbij bestellen. Natuurlijk neem ik meestal degene met kaas en bacon, maar goed
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
ne hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.
TGI heeft best goed eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
En ik vind de Subway lekkerder
En de TGI, maar die hebben we hier niet. Dat zweeft dan weer zo tussen de junkfood Mac en uit eten gaan.
O ik weet dat het goed eten heeft, daarom vind ik 't ook leuk. Ben er in NY en in Praag gaan eten. Maar voor de rest is het wel een beetje een keet. En dat vind ik ook niet erg voor zegmaar iedere week uit eten, vlug vlug niks speciaals, gewoon lekker gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
TGI heeft best goed eten hoorMaar dat is wel het type restaurant waar wij heen gaan. Niet het spul met linnen tafelkleden en drie vorken en alles.
In France heet dat een MacDoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Xiance het volgende:
in parijs hebben we bij Quick gegeten, da's een franse macD, maar wel lekkerder
Dat heb ik ook. Kun je een uur later nog gaan zitten eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |