vanwaar dat prinsessen gedoe?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren nog van 't prinsessenfeest van gister.
Ze liggen nu door de hele kamer heen dus ik waad door de ballonnen als ik iets te drinken haal
Een vriendin was jarigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanwaar dat prinsessen gedoe?
ah auf die manierequote:
hehe 'oh lordy'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Ang3l het volgende:
En dus waren er allemaal prinsessendingen: bubbles, servetten, rietjes, cocktailglazen, pannekoeken, toetjes, ballonnen.
Erg zoet, erg suikerig, erg meisjesmeisjesquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg zoet, erg suikerig, erg meisjesmeisjes
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een beetje keelpijn. Als ik maar geen griep krijg
quote:
Da's 'tzelfde als kersen met een pit: dan weet je dat ze echt zijnquote:
Ja, daar gaat de keelpijn van over, niet de oorzaakquote:
voor de oorzaak is het al te laatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de keelpijn van over, niet de oorzaak
Echinaforce. Ik loop al een tijd tegen keelpijn en griep aan te hikken, maar die pillen trekken me terug over de streepquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voor de oorzaak is het al te laat
Dat is echt goei spulquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echinaforce. Ik loop al een tijd tegen keelpijn en griep aan te hikken, maar die pillen trekken me terug over de streep
Daar buiten is het qua huur beter, maar ze had het ook over de prijzen van drinken en eten etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, ik hoef ook niet perse in het centrum te wonen
in pARIJS Zijn veel dure gelegenheden yupyup..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar buiten is het qua huur beter, maar ze had het ook over de prijzen van drinken en eten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |