ik heb momenteel meer trek in een paar broodjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef Waxxer het volgende:
Een geheel en zeer bijzondere goedenmiddag allen tezamen.
*zet thee en koffie klaar voor een ieder.![]()
Stokbroodjes met gesmolten kaas en pestoquote:
jaja het is weer lekker stil hier, kom op Mieke vertel eens wat leuks, nog gedaate van de week of iets andersquote:
een goed begin, begint mij jezelfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja het is weer lekker stil hier, kom op Mieke vertel eens wat leuks, nog gedaate van de week of iets anders
Begin maar 's dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een goed begin, begint mij jezelf
jij ook vertel eens wat leuks, ik moet opgevrolijkt wordenquote:
ik heb geen leuk nieuws te vertellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een goed begin, begint mij jezelf
ik ook niet, ik ben saaiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb geen leuk nieuws te vertellen
Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij ook vertel eens wat leuks, ik moet opgevrolijkt worden
Fijn toch?quote:
ooh ik moet misschien weer ergens naar toe voor werk, diegene die mijn taken had overgenomen kan het niet aan. dus dat betekent weer reizen en zo en ik wou net een tijdje thuis blijvenquote:
Ja, maar niet met DAT nummerquote:
naar rome of weer ergens anders heen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ooh ik moet misschien weer ergens naar toe voor werk, diegene die mijn taken had overgenomen kan het niet aan. dus dat betekent weer reizen en zo en ik wou net een tijdje thuis blijven
waar ook maar de "crisis" is, kan overal zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
naar rome of weer ergens anders heen?
das minderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar ook maar de "crisis" is, kan overal zijn
yep daarom moet ik opgevrolijkt worden, heb je nog een leuk iemand ontmoet latelyquote:
ik kom genoeg leuks tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep daarom moet ik opgevrolijkt worden, heb je nog een leuk iemand ontmoet lately
details, vertelquote:
maar er verder niets mee doen? wat ben je voor nepheaumeauquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn er niet, zeg alleen dat ik genoeg leuks tegen kom
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaja het is weer lekker stil hier, kom op Mieke vertel eens wat leuks, nog gedaate van de week of iets anders
Je bedoelt dat je zijn wandje ook verplaatst hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.
vind je het wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Desmonkey het volgende:
18+ verhaal? Heb je zitten breien ofzo?
Nee, niet verplaatst. HIj wilde van twee grote ruimtes er drie hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zijn wandje ook verplaatst hebt?
Ik had het niet over de woonkamer of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, niet verplaatst. HIj wilde van twee grote ruimtes er drie hebben.
o, wacht. Ik wist niet dat een wandje verplaatsen hetzelfde was als een 'keukentje witten'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het niet over de woonkamer of zo.
kom maar op met je 18+ verhaalquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had het erg druk met allerlei dingen. Er moest geschilderd worden. Heb nog iemand geholpen met verhuizen, schilderen, wandje plaatsen etc.. En verder is het 18+ verhaal, dus niet voor hier. Anders krijg ik weer bullshit van iedereen.
Wat is er dan in godesnaam 18+ aan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, wacht. Ik wist niet dat een wandje verplaatsen hetzelfde was als een 'keukentje witten'.![]()
Nee, geen sex. Een hele leuke jongen is het. hetero. Tis een vriend van me. Zou zo er verliefd op kunnen worden.Mollig en echt hilarisch. De hele dag moppen tappen.
![]()
![]()
SSDDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
heb ik hier nog wat smeuigs gemist? Wie is een uberbitch? Een rel?
Nee? Hoe zijn ze hier?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA Je weet hoe ze hier zijn. MIsschien 2nite...
nee dat is het niet. NUNO vroeg wat ik heb gedaan de afgelopen dagen. Vooral veel klussen en stoelen kopen en naar Galleries geweest. en uitgaan was 18+ niet dat klussen...Tis geen goedkope sexflilmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dan in godesnaam 18+ aan?
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee? Hoe zijn ze hier?
Oh, you mean we're gonna play the one-trick-pony card again?
Die zit tegenwoordig gewoon standaard aan iedere post van je geniet hoor
Nou met jou weet je anders maar nooitquote:
Je kent me toch?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou met jou weet je anders maar nooit
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Pieter. het volgende:
Ja hallo!
Gaat het hier weer eens over sex?
Uitgaan was 18+ ???? Darkrooms, sauna's etc ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat is het niet. NUNO vroeg wat ik heb gedaan de afgelopen dagen. Vooral veel klussen en stoelen kopen en naar Galleries geweest. en uitgaan was 18+ niet dat klussen...Tis geen goedkope sexflilm
Ja allemaal woorden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Pieter. het volgende:
Ja hallo!
Gaat het hier weer eens over sex?
Nee geen darkrooms etc...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan was 18+ ???? Darkrooms, sauna's etc ?
kan je eindelijk in die sling liggen met je crack upquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja allemaal woorden.
Laten we 't eens gewoon gaan hebben!
Pieter? Nespressootje?
Hoe kan uitgaan dan 18+ zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee geen darkrooms etc...![]()
Hoe is het met je gezicht btw?
Dus je hebt niet een liteken of een winkelhaak in je gezicht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe kan uitgaan dan 18+ zijn![]()
gezicht gaat goed, het trekt heel aardig bij en ik weet nog niet of ik er verder iets aan laat doen, Misschien later met de total facelift
nog niks gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar er verder niets mee doen? wat ben je voor nepheaumeau![]()
btw![]()
Ja ik heb een litteken nu op mijn voorhoofd, en het staat heel ruigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je hebt niet een liteken of een winkelhaak in je gezicht?
Ach het staat ruig. IK heb ook een liteken op mijn rechterwang. (een kleintje) Alhoewel ik dat misschien nog ooit wil weglaseren.
popje, dat moet je wel doen. En dat niet die vage tripjes naar Amsterdam of het Anne Frankplantsoen.quote:
misschien moet ik maar iemand zoeken in het anan frank park, dat ligt hier voor de deurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
popje, dat moet je wel doen. En dat niet die vage tripjes naar Amsterdam of het Anne Frankplantsoen.
Don't end up like me.![]()
foto?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik heb een litteken nu op mijn voorhoofd, en het staat heel ruig
Ach ja, volgens mij is ie dat ook wel een beetje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
Hoe staat Dries Roelvink bekend in Nederland?
Als ik em wel eens zie of over hem lees moet ik altijd lachen omdat ie graag wilt doorbreken, maar het lukt em niet. En eigenlijk is het een famewhore (who isn't? maar goed)
Ze heten KRACHTwijken en geen kansenwijkeen meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Einde oefening voor de kansenwijken in Eindhoven
hahahah die term h ahaha tis echt om te lachen.
Ik ken Vogelaar niet goed, maar ze lijkt op een oppasmoeder. TEring, wat een muts..
nee das in Eindhoven, dacht ik, maar goed misschien staan die mocro's daar ook om een zakcentje te verdienen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moet ik maar iemand zoeken in het anan frank park, dat ligt hier voor de deur
nee, die film is al uit. Dat ie wordt ontvoerd en dat iemand zijn zaad wilt hebben. zoiets. te belachelijk voor woorden, maar ik moet hem nog zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, volgens mij is ie dat ook wel een beetje.
Komt een film uit vover hem, of is er al
is er allangquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, volgens mij is ie dat ook wel een beetje.
Komt een film uit vover hem, of is er al
o heet dat nu kracht?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heten KRACHTwijken en geen kansenwijkeen meer.
Die term vind ik nog belachelijker.
Nou, ze hebben de "kanswijk" Kruidenbuurt aangepakt. Finaal platgegooid en heropgebouwd en die is nu echt super mooi geworden. maar goed, dat tuig wat er dus eerst woonde zit daar idd nu niet meer.... maar dat gata dan toch weer ergens anders heen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o heet dat nu kracht?![]()
ik dacht eerst dat de term KANSENWIJK sarcastisch was bedoeld omdat het toch dweilen met de kraan open is. (van wat ik weet uit Amsterdam), maar de term was écht zo bedoeld.
je hebt al wel telefoonnummers uitgewisseld, of is het iemand van het INet ?quote:
Ja ik ben niet zo into Dries, dus nadat ik dat nieuws hoorde heb ik 't niet meer gevolgd.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt al wel telefoonnummers uitgewisseld, of is het iemand van het INet ?
Hebben ze met de Bijlmer ook gedaan of gaan ze doen. Tenminste dat was het plan jaren geleden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ze hebben de "kanswijk" Kruidenbuurt aangepakt. Finaal platgegooid en heropgebouwd en die is nu echt super mooi geworden. maar goed, dat tuig wat er dus eerst woonde zit daar idd nu niet meer.... maar dat gata dan toch weer ergens anders heen.
eindelijk!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eindelijk!
en wanneer is de candlelight supper?
Goed plan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja allemaal woorden.
Laten we 't eens gewoon gaan hebben!
Pieter? Nespressootje?
what? too soon?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eindelijk? en candlelight supper?
Dus die grote flats staan er niet meer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Desmonkey het volgende:
Bijlmer valt tegenwoordig reuze mee. Naast soms een schietpartij en een dooie, is toch wel het 1 en ander opgeknapt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Desmonkey het volgende:
Naast soms een schietpartij en een dooie, is toch wel het 1 en ander opgeknapt.
doe niet aan cheesy datesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik dacht een date date, een echte, u know.![]()
moet je je huiswerk niet maken?![]()
En hoe bevalt school? is het nog wennen dat vroeg opstaan, nachtrijder?
bestaat dat programma nog? De nachtrijder? Was altijd leuk om te zien.
je zal nooit met iemand gewoon uitgaan, moeten het alleen maar sexdates zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe niet aan cheesy dates![]()
heb geen huiswerk voor morgen dus
boys will be boys.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je zal nooit met iemand gewoon uitgaan, moeten het alleen maar sexdates zijn
Kwestie van je zelf goed bewapenen:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat zou voor mij al reden genoeg zijn er niet te willen wonen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat zou voor mij al reden genoeg zijn er niet te willen wonen.
jawel maar niet cheesy naar ene restaurant ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je zal nooit met iemand gewoon uitgaan, moeten het alleen maar sexdates zijn
inderdaad net of ze al een maand ik de pan lagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die pannekoeken van jou.......horrific
die op de vensterbank in de zon heeft gestaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad net of ze al een maand ik de pan lagen
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jawel maar niet cheesy naar ene restaurant ofzo
Hey Mismo, ga jij weleens met je vriendje uit eten ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die op de vensterbank in de zon heeft gestaan
yea maar niet direkt bij de eerste meeting, tweede ,derde, vierde of vijfde ook niet trouwensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsje kunt ook heel normaal met elkaar eten zonder dat het gelijk cheesy is
Nog maar 1 keer, met deze dan, maar je weet zelf dat is hier anders, uit eten is niet een happeningquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hey Mismo, ga jij weleens met je vriendje uit eten ?
gewoon samen, een film kijken ofzo, naar de kroeg enz.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet je moet toch ook eten, en zeg nu niet weer de friettent of zoietsje kunt ook heel normaal met elkaar eten zonder dat het gelijk cheesy is
ja gewoon een Tasca, ja maar daar eten we elke avond, maar soms gaan we ook naar een restaurantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer, met deze dan, maar je weet zelf dat is hier anders, uit eten is niet een happening![]()
gewoon bij van die barretjes waar je toevallig kan eten
In nederland heb ik dat seriues nog nooit gedaan, restaurant, alleen bij surinaamse eethuisjes ofzo
preciesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja gewoon een Tasca, ja maar daar eten we elke avond, maar soms gaan we ook naar een restaurant
kapsalon ñam ñamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
In het begin zaten Peet en ik bijna wekelijks in een restaurant, maar nu vind ik restaurants altijd zo'n gedoe en weinig variatie hier hebben --> Grillrooms. En dan dat wachten op eten, terwijl je eigenlijk al vet honger hebt. Dan heb ik liever een kapsalon of een big tasty menu + 20 kipnuggets
. Ja erg
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die pannekoeken van jou.......horrific
jij ook al met de buurjongenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
precies, maar jij gaat al zo lang met R ook.
met me buurjongen of andere ga ik wel vaker naar een Restaurant ook. gewoon om langer te zitten, praten over van alles en nog wat you know the drill
maar met deze jongen ben ik nog niet zover jeje
Onder de dekens, dus eerst dacht ik dat TMM in mijn bed lag te slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Start twilightzone deuntje
Men is hier nou eenmaal stukken aantrekkelijker per m2 jjejejejeje. Felipe ken em al lang hor, had al eerder paar keer over hem hiero. zelfs zn picca gepost :-Pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ook al met de buurjongen
hoe zit het trouwens met je huidige 'project'?
Ja buurjongens kunnen hier gewoon met elkaar eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ook al met de buurjongen
Is dat niet heel veel duurder?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
Wij gaan ook wekelijks uit eten, maar da's omdat ik geen zin heb om te koken
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder de dekens, dus eerst dacht ik dat TMM in mijn bed lag te slapen
Aangezien die was komen poetsen hoorquote:
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien die was komen poetsen hoor
Maar toen ik de dekens wegtrok schoten er allemaal ballonnen onderuit!
dat valt reuze meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalen
Overigens is het gemiddeld zo'n $30 voor een avond dus zo erg is het nou ook weer niet.
Kun je met 2 voor $30 uit eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar we kunnen het blijkbaar betalen
Overigens is het gemiddeld zo'n $30 voor een avond dus zo erg is het nou ook weer niet.
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je met 2 voor $30 uit eten?
Waar? De Mac?
Da's echt niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste chain restaurants hier wel hoor. Ruby Tuesday's bijvoorbeeld, twee minihamburgers plus oneindige salad bar en frietjes voor $8.99. Dat twee keer plus wat te drinken (free refills), taxes en fooi, kom je echt niet boven de $30 uit.
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja omdat we denken dat je de Zino hebt laten ontploffen
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!quote:
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt niksDa's 10 eur pp.
Geen wonder dat je dan uit eten gaat!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je het niet gedaan had hoor!
*red zichzelf*
Zal ik wat maanlicht op je schijnen Endymionnetje van me?
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom. De enige echt dure gerechten zijn flinke steaks ($16-$20) en lobster, maar dat lust ik toch niet. En hamburger in een "gewoon" restaurant zijn een stuk gezonder dan bij de mac, voor iemand daar over gaat miepenVers gehakt, sommige zaken hebben zelfs volkorenbroodjes, en je kunt groenten in plaats van friet erbij bestellen. Natuurlijk neem ik meestal degene met kaas en bacon, maar goed
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
ne hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal wel weer voor ju8nk versleten worden..
maar toch ga ik liever naar de mac dan uiteten
lekker een Quarterpounder... mcfishfiletje, hamburgertje, franse frietjes.. hmmmmm
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb bij dat soort dingen altijd na een uur weer honger.
TGI heeft best goed eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
En ik vind de Subway lekkerder
En de TGI, maar die hebben we hier niet. Dat zweeft dan weer zo tussen de junkfood Mac en uit eten gaan.
O ik weet dat het goed eten heeft, daarom vind ik 't ook leuk. Ben er in NY en in Praag gaan eten. Maar voor de rest is het wel een beetje een keet. En dat vind ik ook niet erg voor zegmaar iedere week uit eten, vlug vlug niks speciaals, gewoon lekker gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
TGI heeft best goed eten hoorMaar dat is wel het type restaurant waar wij heen gaan. Niet het spul met linnen tafelkleden en drie vorken en alles.
In France heet dat een MacDoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:36 schreef Xiance het volgende:
in parijs hebben we bij Quick gegeten, da's een franse macD, maar wel lekkerder
Dat heb ik ook. Kun je een uur later nog gaan zitten eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ook. Hbe er nooit genoeg aan, en dat wordt dan aangevuld met heeeel veel cola.... alleen daardoor heb ik na een uur weer honger. Don't get me wrong, ik vind een Macje op z'n tijd erg lekkermaar het vult bij mij voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |