Aaah die zijn leukquote:
neen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaah die zijn leuk
alleen het glazuur is inderdaad een beetje... nja...
Maar was Cairon het prinsesje?
Normaal wel, maar die avond niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaah die zijn leuk
alleen het glazuur is inderdaad een beetje... nja...
Maar was Cairon het prinsesje?
Haha okequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef PhalanX het volgende:
morgen:
by your useless powers combined...
I am RAINBOW RAPIST!
*LOL*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef PhalanX het volgende:
morgen:
by your useless powers combined...
I am RAINBOW RAPIST!
NO HOMO!quote:
Ja en dan z'n haren op een knotje of in pigtailsquote:
Of zelf kokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Desmonkey het volgende:
In het begin zaten Peet en ik bijna wekelijks in een restaurant, maar nu vind ik restaurants altijd zo'n gedoe en weinig variatie hier hebben --> Grillrooms. En dan dat wachten op eten, terwijl je eigenlijk al vet honger hebt. Dan heb ik liever een kapsalon of een big tasty menu + 20 kipnuggets
. Ja erg
.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Of zelf koken
Alleen de afwas is kut
Hoe zielig wil je jezelf vinden?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen kinderfeestjes herinneren, behalve een paar van mezelf. En nu weet ik niet of ik er uberhaupt wel gehad heb, behalve die van mezelf
!
Het is niet alleen de melancholiek bij jouquote:
Euh ow shit. Ja das wel handig inderdaad. euhm....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij een aansluiting en afvoer komt aanleggen?
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee het was Mrs. Peacock met de loden pijp in de serre
*LOL* TMM./... weet je wie me net aanspreekt op gay.nl? Die jongen die bij Stichting Theaterplan de stukken van Seymour zong. Waarbij jij nog zat te pronken met "Ik herkende meteen dat hij die rol zou gaan doen!". Die.quote:
Een zonnebril want anders verkracht hij zijn dierbaren met z'n ogen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
En Rape-Gaze....... wat had die ook alweer?
Ow ja...... zoiets. En je nemesis hield zo van sex dat je'm nooit zou kunnen verkrachten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een zonnebril want anders verkracht hij zijn dierbaren met z'n ogen...
gewoon even 8 uurtjes doorbikkelenquote:
kan je niet uitwijken naar een binnenlokatie, ? zoals Burgers Zooquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Wat een stom weer
Geen zonnige photoshoot morgen, maar bibberen in de kou in een shirtje.....
Van het weekend? Neu, nog niet echt plannen. Ik dien vanavond om 18.30 uur klaar te staan voor een verrassingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon even 8 4,5 uurtjes doorbikkelen
Ga je komend weekend nog iets leuks doen? zoals nog een boom in je tuin rooien ?
nee dan val ik niet meer op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je niet uitwijken naar een binnenlokatie, ? zoals Burgers Zoo
Ja precies!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef Stroekie het volgende:
Wat doe ik mezelf op mijn leeftijd aan![]()
Oeh, een verassingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Van het weekend? Neu, nog niet echt plannen. Ik dien vanavond om 18.30 uur klaar te staan voor een verrassing![]()
Verder nog geen echte plannen, waarschijnlijk even naar mijn ouders
hhhmms, da's wel minder.quote:
Meeste mensen horen dezelde dag of volgende dag iets.. maar 't is ook een stomme Russische makelaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel dagen daar normaal overheen gaan, bod-antwoord.
Russische? O je gata een maffia-pand kopen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meeste mensen horen dezelde dag of volgende dag iets.. maar 't is ook een stomme Russische makelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |