Mijn TT was leukerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ninjapinguin! En ik had nog zo'n leuke TT voor #1.492.
[KSC #1.492] Het thee-ei van Columbus.
Eierenquote:
Breezahquote:
Niets mis mee als zij er teveel van drinkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets, alleen wel met dat drankje van ze....
Het thee ei van Columbus, een jaar later?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik die TT maarvoor de volgende KSC dan.
Zoietsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het thee ei van Columbus, een jaar later?
Het is niet eens verkapt die puberslet. Eigenlijk moet ik nog voorbeeldplaatjes posten, maar wel.o.k. seinde net door dat hij al aan het zoeken was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met lapogeile pinguïns die pubersletten willen verbergen in de TT.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:03 schreef BrandX het volgende:
Goed ende morgen
ben er weer na een dagje wat anders doen
J4H is Bet3r z0!quote:
Ja, zeg het eens...quote:
Hoi BXquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:03 schreef BrandX het volgende:
Goed ende morgen
ben er weer na een dagje wat anders doen
quote:
Niets, was gewoon een constateringquote:
Ah, een kenner. Ik ben ook way too old for that shit.quote:
ik kom wel eens in PUBquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Ik ben ook way too old for that shit.
je gaf geen antwoord op mn vraagquote:
ow, ik denk die wil wat liefs zeggen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets, was gewoon een constatering
Ik niet. Dat komt vanzelf wel weer over een paar jaarquote:
naja, het begon veel kutter, en eindigde een stuk beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je gaf geen antwoord op mn vraag
begin je dan aan je tweede jeugd pinguin?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Dat komt vanzelf wel weer over een paar jaar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Dat komt vanzelf wel weer over een paar jaar
lolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Ik ben ook way too old for that shit.
dus het was een echte woensdag... beetje half om half... net zoals gehaktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, het begon veel kutter, en eindigde een stuk beter.
Dus vandaar mijn alles is relatief
Mogguhquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kutweer![]()
Ouwe troep wegtiefen
Snack Attack![]()
Bijna weekend
zoiets jahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus het was een echte woensdag... beetje half om half... net zoals gehakt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
atenooien, duurt langer om de administratieve rompslomp in te vullen dan het duurde om de oorzaak te achterhalen.
en nu moet ik nog plaatjes van 8r34z3r3s zoeken.
maar vandaag weer alles normaal?quote:
En als je nu rundergehakt hebt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus het was een echte woensdag... beetje half om half... net zoals gehakt
ik wil er graag uit gaan van wel. Tot nu toe gaat 'ie lekker in iederr geval. De tijd zal het letterlijk leren. Om 12 uur laat ik het je wetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar vandaag weer alles normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
bureaucratie... afschaffen die boel !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
atenooien, duurt langer om de administratieve rompslomp in te vullen dan het duurde om de oorzaak te achterhalen.
en nu moet ik nog plaatjes van 8r34z3r3s zoeken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
zo, een mooie hi-res gevondenAnders verklein je hem even. Wel het plaatje wat ik ook voor de vid OP heb gebruikt bij Jort btw. High res ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dan is het geen woensdagquote:
Afgesproken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wil er graag uit gaan van wel. Tot nu toe gaat 'ie lekker in iederr geval. De tijd zal het letterlijk leren. Om 12 uur laat ik het je weten
maakt ook ff niet uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het geen woensdag
[..]
Afgesproken!
Al heb ik geen idee waar je het over hebt![]()
uitzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor ATWT achter me, ik ga even zappen
Nou succes ermee dan en ik hoor het wel rond 12-en...quote:
Hier broodje kruidenkaasquote:
Nietes manquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef VergaderEend het volgende:
Over een kwartier heb ik weer een vergadering.
Je hebt twee lunchtrommels bij je, voor straf?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Pff post uitgepakt, resultaat: dubbel zo veel facturen te boeken
ik ga staken
Had ik dat maar, nu ga ik honger lijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt twee lunchtrommels bij je, voor straf?
als je dat maar op je werk doet dan en niet op fok.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
ik ga staken
ben al bezig met stakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dat maar op je werk doet dan en niet op fok.
Blij dat het niet facturen zijn die je zelf moet betalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
ik ga staken
Slimquote:
Oh als ik ook het geld van de verkoopfacturen binnen kreeg was het geen probleemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Blij dat het niet facturen zijn die je zelf moet betalen
Nee, ik heb geen zin meer. Kutbedrijf met al dat gezeik er om heen. Dan maar mijden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Slim![]()
[..]
Oh als ik ook het geld van de verkoopfacturen binnen kreeg was het geen probleem
Dan kon ik net als de eigenaar een nieuwe boot kopen
Verlof is dan een goede keuzequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin meer. Kutbedrijf met al dat gezeik er om heen. Dan maar mijden.
burnout, overspannen, rugpijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin meer. Kutbedrijf met al dat gezeik er om heen. Dan maar mijden.
Fair enough, maar wat heb je aan een bootquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Slim![]()
[..]
Oh als ik ook het geld van de verkoopfacturen binnen kreeg was het geen probleem
Dan kon ik net als de eigenaar een nieuwe boot kopen
Oh genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fair enough, maar wat heb je aan een boot
Hey lieverdquote:
het is veelquote:
bootjes zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh genoeg
We hebben een schip gehad (speedboot ligt in de tuin haha) van bijna 11 meter
Als je op een boot stapt en uitvaart DAN weet je pas wat rust is
Ik zweer dit: ik koop echt weer een boot, al is het na mn pensioenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bootjes zijn![]()
vooral op zee, dan kom je echt tot rust.![]()
tenzij je er op zit voor werkdan kan het behoorlijk stress zijn.
ik heb het thuis front overtuigd dat een boot leuker is dan een caravan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zweer dit: ik koop echt weer een boot, al is het na mn pensioen
Het onderhoud is zo duur jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het thuis front overtuigd dat een boot leuker is dan een caravan.
maar het blijft een dure hobby.
Oeh lekker jaquote:
bootje-varenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het thuis front overtuigd dat een boot leuker is dan een caravan.
maar het blijft een dure hobby.
Hey nijns, in een knuffelbui vandaag?quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het onderhoud is zo duur ja
Daarom is die van ons ook verkocht, we moesten hem uit het water halen en opknappen (was echt hoognodig) maar dat ging een paar duizend euro kosten die we op dat moment dus niet hadden.
ik heb nog wel een rubberbootquote:
Ha duckiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey nijns, in een knuffelbui vandaag?
Iedere zomer neem ik me voor lekker een bootje te hurenquote:
ja echt jammerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
graag
![]()
[..]
![]()
[..]
ik heb nog wel een rubberboot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |