Dat doe ik ook altijd Dat kan ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik klik altijd op de editgeschiedenis, dan hoef ik al die spoilers niet te openen
De andere studenten in je groepje misschien?quote:
Nee.quote:
Misschien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weer veel te laat begonnen hè!?
Haha, jij!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In ons nieuwe huis krijg ik ook een dikke beamer, FULL HD beamer in de 56me kelder. Leuk om met vrienden te chillen
Maar die beamer laat ik mijn vader maar even betalen. Daarnaast zal ik er ook niet zo heel lang plezier van hebben want als alles een beetje meezit, woon ik niet meer zo heel lang thuis![]()
Goed ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De andere studenten in je groepje misschien?
Gelukkig.quote:
Ga je het eindelijk uitmaken met die kneus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen iemand kwetsen ...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er met jou zeg? Jezus.
We kunnen het anders ook weer even gaan hebben over jou en JB?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we ons seksleven buiten KLB houden?
Dan ben je dit keer niet de enigequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed ideemaar die mijn deel vorige keer heeft gemaakt is uit m'n groepje gestapt omdat 'ie ons kut vond en de rest is echt niet zo gek om dat te doen
sterker nog, ik weet niet eens of zij hun deel wel hebben gemaakt, heb niets van ze gehoord
!
Gast, serieus...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We kunnen het anders ook weer even gaan hebben over jou en JB?
Waar waren we ook al weer gebleven? Oja hier:
[..]
[..]
[..]
Wie en waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen iemand kwetsen ...
Hell no.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga je het eindelijk uitmaken met die kneus?
beknopte site die laatste, www.bax-shop.nl is beter in dat opzicht, breder assortimentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan het geld wel in mij investerenEn anders hebben we hier natuurlijk ook dit!
En tsja, voor mij is mixen en producen ook vooral een hobby dus ik vind het ook weer wat overdreven om er meteen duizend euro aan uit te geven. De eerstkomende maanden dus maar via de PC en daarna maar eens kijken in Franse tweedehands winkels en mocht ik daar niet slagen, dan maar iets hier.
In ons nieuwe huis krijg ik ook een dikke beamer, FULL HD beamer in de 56me kelder. Leuk om met vrienden te chillen
Maar die beamer laat ik mijn vader maar even betalen. Daarnaast zal ik er ook niet zo heel lang plezier van hebben want als alles een beetje meezit, woon ik niet meer zo heel lang thuis![]()
Omdat ie te laat was met dingen inleveren, terwijl we een duidelijk tijdstip af hadden gesproken.quote:
Oh ok, vatte ik het toch een beetje verkeerd op, of ik las alleen wat ik wilde lezen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no.
Ik ga morgen iemand uit mijn project even lekker uitschelden.
Nee? Ik zoek ze zo terug door even na te denken wanneer jullie dat ook alweer gepost haddenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gast, serieus...
Sla jij dit soort dingen op ofzo?![]()
Laat maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of vat ik het nu verkeerd op?
Ik heb het liever over jou en mij *lonk*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We kunnen het anders ook weer even gaan hebben over jou en JB?
Waar waren we ook al weer gebleven? Oja hier:
[..]
[..]
[..]
Zelfs ik weet niet eens meer wanneer we het daarover haddenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee? Ik zoek ze zo terug door even na te denken wanneer jullie dat ook alweer gepost hadden [ afbeelding ]
Ach uiteindelijk doet iedereen het wel hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je dit keer niet de enige
O.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ie te laat was met dingen inleveren, terwijl we een duidelijk tijdstip af hadden gesproken.
Oh en omdat ie dom is.
Is het heus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh ok, vatte ik het toch een beetje verkeerd op, of ik las alleen wat ik wilde lezen...
Mwehe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt graag met 4EBE in een projectgroepje willen zitten.
Waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt graag met 4EBE in een projectgroepje willen zitten.
Ja, maar...quote:
Misschien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Kom je me dan irriteren?
Dan is het extra sneu voor emquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Hij komt echt uit een ei.
Kan ze je bijstaan in het geven van doodsverwensingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Kom je me dan irriteren?
Tja, ik ben ook lui...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien.Of samen de luie draken afbekken.
Al zal ik dat hoogstwaarschijnlijk zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het extra sneu voor em
[ afbeelding ]
Ja klopt, was gewoon even de eerste de beste die ik kon vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beknopte site die laatste, www.bax-shop.nl is beter in dat opzicht, breder assortiment
en de nieuwe cdj2000 al gezien?
[ afbeelding ]
Werken kan op het aller aller laatste moment. En dan nog 5 minuten later.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook lui...
Maar goed... er is een tijd van werken en een tijd om lui te zijn.
Ja, meestal doe ik dat ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Werken kan op het aller aller laatste moment. En dan nog 5 minuten later.
10 % werken, 90 % lui zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook lui...
Maar goed... er is een tijd van werken en een tijd om lui te zijn.
Het is wel te zien dat jij een economische studie doet.quote:
GVD, net heel heraklion en antalya door elkaar gehaald...gvd...kost me weer een half uur extra werk, hahahaha...om nog maar te zwijgen van degene die de info aan de andere kant ontvangen...turkse vracht naar griekenland sturen en vice versa...hahahaha.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, ik moest om kwart over 7 op![]()
Slaapjes doen.
WAT BEDOEL JE DAARMEEquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel te zien dat jij een economische studie doet.
quote:
Nou nou, het sarcasme druipt ervan af hoor....quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet eens meer wanneer we het daarover hadden
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is eng
Houd je dit allemaal bij ofzo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |