Is het heus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh ok, vatte ik het toch een beetje verkeerd op, of ik las alleen wat ik wilde lezen...
Mwehe.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt graag met 4EBE in een projectgroepje willen zitten.
Waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt graag met 4EBE in een projectgroepje willen zitten.
Ja, maar...quote:
Misschien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Kom je me dan irriteren?
Dan is het extra sneu voor emquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Hij komt echt uit een ei.
Kan ze je bijstaan in het geven van doodsverwensingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Kom je me dan irriteren?
Tja, ik ben ook lui...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien.Of samen de luie draken afbekken.
Al zal ik dat hoogstwaarschijnlijk zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het extra sneu voor em
[ afbeelding ]
Ja klopt, was gewoon even de eerste de beste die ik kon vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beknopte site die laatste, www.bax-shop.nl is beter in dat opzicht, breder assortiment
en de nieuwe cdj2000 al gezien?
[ afbeelding ]
Werken kan op het aller aller laatste moment. En dan nog 5 minuten later.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook lui...
Maar goed... er is een tijd van werken en een tijd om lui te zijn.
Ja, meestal doe ik dat ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Werken kan op het aller aller laatste moment. En dan nog 5 minuten later.
10 % werken, 90 % lui zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook lui...
Maar goed... er is een tijd van werken en een tijd om lui te zijn.
Het is wel te zien dat jij een economische studie doet.quote:
GVD, net heel heraklion en antalya door elkaar gehaald...gvd...kost me weer een half uur extra werk, hahahaha...om nog maar te zwijgen van degene die de info aan de andere kant ontvangen...turkse vracht naar griekenland sturen en vice versa...hahahaha.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, ik moest om kwart over 7 op![]()
Slaapjes doen.
WAT BEDOEL JE DAARMEEquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel te zien dat jij een economische studie doet.
quote:
Nou nou, het sarcasme druipt ervan af hoor....quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet eens meer wanneer we het daarover hadden
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is eng
Houd je dit allemaal bij ofzo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |