Dat doet ze maar bij mij, of met d'r vingersquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo..
Brownietjuh moet toch ook ff haar ehm..
Spanning kwijt?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo..
Brownietjuh moet toch ook ff haar ehm..
Spanning kwijt?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2. Ik word elk weekend naast haar wakker![]()
quote:
Dit is engquote:
Wat heb jij gebruikt vanavond?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:
Jongens ik heb een briljant idee voor een vet gebeamd schaduwspel op de binnenkant van een lampekap doormiddel van een cone vormige spiegel en een vervormd cirkelvormig beeld
Mijn creatief denkvermogenquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heb jij gebruikt vanavond?
Ah, vandaar dat je zo raar overkomtquote:
echte bazen hadden hem al gezien op de dag dat hij uitkwamquote:
Echte bazen hadden hem al een week eerder in Ierland gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
echte bazen hadden hem al gezien op de dag dat hij uitkwam
Nee maar ik onthoud zoeen beetje iedereens posts. Ik heb een iets te fotografisch geheugenquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is eng
Houd je dit allemaal bij ofzo?!
Enerverend. Vertel meer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:23 schreef Maisnon het volgende:
vet met het spiegel beamer lampekap systeem kan je de lamp ook uitzetten bedenk ik me net of als een gradient laten oplichten of of ofzeker het onderzoeken waard
Maar hoe kom ik aan een kegelvormige spiegel
Wat was mijn 5000e post dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar ik onthoud zoeen beetje iedereens posts. Ik heb een iets te fotografisch geheugen
quote:
POSTS DIE IK GELEZEN HEBquote:
Ok, maar dan weet je hem alsnog ook terug te vinden...quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar ik onthoud zoeen beetje iedereens posts. Ik heb een iets te fotografisch geheugen
Speel, rook, zuig, slaap ze!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
Beste mensen, ik ga m hard chillen
En Brownie: Succes ermee..
Gewoon gaan soppen jij!
Later, welterusten love you all en al die crap!!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, maar dan weet je hem alsnog ook terug te vinden...![]()
en terechtquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echte bazen hadden hem al een week eerder in Ierland gezien
Alleen mioet je het dan nog terugvinden, hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat was je zoekterm?quote:
Mijn 5000e post ga ik pas vannacht makenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen mioet je het dan nog terugvinden, hoe doe je dat dan?
klb sc adolecens janiesbrownie japsnarsquote:
Teleurstellend...quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
klb sc adolecens janiesbrownie japsnars
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=klb+sc+adolecens+janiesbrownie+japsnars&btnG=Google+zoeken&meta=
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
klb sc adolecens janiesbrownie japsnars
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=klb+sc+adolecens+janiesbrownie+japsnars&btnG=Google+zoeken&meta=
Echt, ik heb het idee dat ik iets zit te lezen van iemand die raaskaltquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:30 schreef Maisnon het volgende:
Met een beamer, een normale spiegel, een kegelvormige spiegel, en een soort cylindervormig projectie scherm kun je een platform spelletje maken waarbij je een soort ronde toren beklimt, de buitenkant van die cylinder
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Echt, ik heb het idee dat ik zit iets te lezen van iemand die raaskalt
quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Echt, ik heb het idee dat ik iets zit te lezen van iemand die raaskalt
Ik ben niet goed in wiskundequote:Op zaterdag 5 september 2009 02:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het, en het werkt 100%
Maar ik haal het hier later weer weg mocht ik het gebruiken in mn project
Siniti: meepo
fukken' savedquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het, en het werkt 100%
Maar ik haal het hier later weer weg mocht ik het gebruiken in mn project
op 2 lanes tegelijk lvlenquote:Siniti: meepo
Nee, ik had wel een idee welke het ongeveer was (en meteen de goede openen)quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En die topics heb je allemaal doorgelezen?! Hulde!
Jawel, raakvlakken berekenen voor die vervormingquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt volgens mij bijna geen wiskunde aan te pas
ruimtelijk inzicht is zover ik weet een gedeelte van wiskundequote:Op zaterdag 5 september 2009 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt volgens mij bijna geen wiskunde aan te pas
Kun je ook achterkomen door te proberenquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, raakvlakken berekenen voor die vervorming
Jep, dat stuk wel, maar dat snap ik zelf ook nog niet goed hoe dat zou moeten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, raakvlakken berekenen voor die vervorming
Wat is de inleiding nu?! Ben je voor school met een project bezig of wat??quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep, dat stuk wel, maar dat snap ik zelf ook nog niet goed hoe dat zou moeten.
Mocht ik het gaan realiseren, dan post ik er wel een filmpje van
Ik heb wel in Milaan bij een expositie een spelletje gespeeld op de buitenkant van een raar object.
Daar werd dan met beamers op geprojecteerd en kon je je mannetje langs de buitenkant laten lopen en klimmen, heel raar was dat om eens niet op een plat scherm te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |