Nice, dat ziet er best wel netjes uit!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
750 ofzo waren die cdj dingen, ik ga deze kopen: jb systems the winner ||
[ afbeelding ]
Specificaties:
- bestuurbaar via DMX (5 kanalen) of met optionele controller CA-8
- werkt op muziek, master/slave of de stand alone mode
- 15 gobos + shutter op gobowiel
- apart kleurenwiel met 11 dicroide kleuren + wit
- beveiliging tegen oververhitting + ventilatorkoeling
- strobo-effect, ingebouwde programma's
- inclusief ELC 250W/24V lamp
- gewicht: 11.5 KG
- afmetingen : 50 x 20 x 14 cm
4 van die + besturing, bekabeling, en flightcases, onggeveer 1200 euro gok ik
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]Op zich wel handig als je nog wat 1 of 2 centen hebt, kun je daar mooi dumpen.
Ik ga morgen iemand kwetsen ...quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nOU, IK WERD ER WEL CHAGRIJNIG VAN DUS
caps lock
Anyway, anders had ik iemand gekwetst en dat wilde ik ook weer niet. Dan maar die maagzweer
Of ze halen een sundae.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor 2 euro hebben ze weer een slaapplaats.
Ik heb hem begin deze maand eindelijk getrotseerdquote:Op woensdag 30 september 2009 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar die moet je wel eerst doorstaan om 18 te kunnen worden. Dus helaasch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
ja ik heb al n dikke beamer hangen, weet van gekheid niet waar ik mn geld aan uit moet geven, dus dan maar ff zo'n setje om mee te spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice, dat ziet er best wel netjes uit!
Eind oktober/begin november komt er eindelijk een redelijk grote som geld van mij vrij op paypal. Dat zou ik eventueel aan apparatuur kunnen besteden. Maar aan de andere kant, binnenkort verhuis ik en dan wil ik ook best wel een mooie nieuwe TV (en een grotere monitor kan ook wel handig zijn)
Eerst maar eens zien of ik de komende tijden überhaupt weer wat kan gaan verdienen![]()
de complete cdj1000mk3 set en djm800 gaat me iets te veel geld kosten, en ik weet dat ik er toch niet veel mee doe, na n maandje is t leuk geweest
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
het zal ook eens n keer niet over bier en tieten gaan, staan er altijd n paar gelijk op de kopquote:
Wij zijn hier in TV en MUZquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem begin deze maand eindelijk getrotseerd
17 jaar is inderdaad een nietszeggende kut leeftijd, precies tussen 16 en 18 in. Konden ze niet wat beters verzinnen
Maarja, in Amerika is het pas echt feest als je 21 wordt dus wat dat betreft valt het hier allemaal best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klik altijd op de editgeschiedenis, dan hoef ik al die spoilers niet te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het zal ook eens n keer niet over bier en tieten gaan, staan er altijd n paar gelijk op de kop
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Dat kunnen wij niet jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik klik altijd op de editgeschiedenis, dan hoef ik al die spoilers niet te openen
Wat denk je zelf.quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Godverdomme. Niets lukt vandaag, duurde gewoon een half uur voordat mijn joint gerold was
.
Kutdag
I never workout![]()
Jouw studie, werk er zelf voor zegquote:
Je bent hier niet in de kroegquote:
Je kan het geld wel in mij investerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik heb al n dikke beamer hangen, weet van gekheid niet waar ik mn geld aan uit moet geven, dus dan maar ff zo'n setje om mee te spelen![]()
de complete cdj1000mk3 set en djm800 gaat me iets te veel geld kosten, en ik weet dat ik er toch niet veel mee doe, na n maandje is t leuk geweest
En anders hebben we hier natuurlijk ook dit!
En tsja, voor mij is mixen en producen ook vooral een hobby dus ik vind het ook weer wat overdreven om er meteen duizend euro aan uit te geven. De eerstkomende maanden dus maar via de PC en daarna maar eens kijken in Franse tweedehands winkels en mocht ik daar niet slagen, dan maar iets hier.
In ons nieuwe huis krijg ik ook een dikke beamer, FULL HD beamer in de 56me kelder. Leuk om met vrienden te chillen
Maar die beamer laat ik mijn vader maar even betalen. Daarnaast zal ik er ook niet zo heel lang plezier van hebben want als alles een beetje meezit, woon ik niet meer zo heel lang thuis
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Moet je nog veel doen dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef DeLuna het volgende:
Nou jongens! Ik ga slapen! Veel plezier met deze taart enzo's!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Feli!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Weer veel te laat begonnen hè!?quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Zou ik ook zeggen als jij vroeg of ik jouw huiswerk wilde maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw studie, werk er zelf voor zeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: