quote:Op woensdag 30 september 2009 23:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn persoonlijke taak deze mensen wat bij te brengen, maar tegen dit soort opmerkingen kan ik niet op...
Ja maar die moet je wel eerst doorstaan om 18 te kunnen worden. Dus helaaschquote:Op woensdag 30 september 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En 17 jaar is zo'n nietszeggende kut leeftijd. Succes ermee
.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was tamelijk sarcastisch.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En 17 jaar is zo'n nietszeggende kut leeftijd. Succes ermee
.
Ik wel en toch weer niet.. gewoon binnen gebleven, dat is op zich best een goede daad voor de mensheid.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag gewoon geen goede daad gedaan
Uitermate tof plaatje!quote:
Hij vroeg ook in eerste instantie om twee Euro.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal willen ze alleen maar geld aannemen.
Ik heb mijn irritaties ingeslikt.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel en toch weer niet.. gewoon binnen gebleven, dat is op zich best een goede daad voor de mensheid.
"Dag buurvrouw."quote:
Toe maar, gaan ze nog eisen ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij vroeg ook in eerste instantie om twee Euro.
Ha! Ik begin je door te krijgen!quote:
Ja, opzich wel, tenzij je er een maagzweer aan over houdt.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mijn irritaties ingeslikt.
Wat ook wel een goede daad is op zich
als die dingen tellen dan dus he.
Ik zou mijn buurvrouw wel naar Suriname wensen, ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"Dag buurvrouw."
"Aight boy, waar ga je heengaan?"
"U zegt?"
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, gaan ze nog eisen ook.![]()
Vroegah was het: heeft u nog wisselgeld.
nOU, IK WERD ER WEL CHAGRIJNIG VAN DUSquote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, tenzij je er een maagzweer aan over houdt.
Voor 2 euro hebben ze weer een slaapplaats.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, gaan ze nog eisen ook.![]()
Vroegah was het: heeft u nog wisselgeld.
IT LOOKS LIKE A FRICKING ALIENquote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Brr, zo mager. Wel een uniek gezicht though.
[ afbeelding ]
O!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor 2 euro hebben ze weer een slaapplaats.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef DeLuna het volgende:
Nou jongens! Ik ga slapen! Veel plezier met deze taart enzo's!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het zijn er ook 5, hij had misschien al 3 Euro. Of wilde gewoon blikken bier halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O!
dan loog de mijne, die wilde er 5! WAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |