Ik hoorde iets over 'gewetenloos'?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi Luud, je speelde weer fantastisch in gtst vandaag.
Klopt. En over vuige escapades met de therapeut van Nina! Dat doe je goedquote:Op woensdag 30 september 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 'gewetenloos'?
Nou, onbewust vast wel. Kan het alleen niet zo ff voor de geest halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog iemand een kool gestoofd de laatste tijd?
Waarom loopt Nina bij een therapeut?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. En over vuige escapades met de therapeut van Nina! Dat doe je goed.
Ze heeft d'r nagel gebroken.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom loopt Nina bij een therapeut?
Ze is aan de rechterkant verlamd. Haar rechterarm tenminste.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom loopt Nina bij een therapeut?
Dat is nog eens een kwalijke zaak.quote:
Zo'n shitty USB ding met echt de meest standaard features. Ik heb niet eens de mogelijkheid om het andere kanaal te monitoren, alhoewel; er zit wel een monitor knopje in maar dan moet je wel zelf een tweede geluidsoutput op je PC zien te regelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke hercules heb je, die van 200 ?
vriend van me heeft 2x pioneer cdj400 gekocht, schijnt erg lekker te werken
ik ga zelf komende week een lichtsetje aanschaffen, 4 scanners en besturing (allemaal in flightcase natuurlijk)
Mond houden.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Heeft gt geen eigen sc?
Moet dat hier?
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
Omg, dus een paar kerels zitten op een andere kerel te geilen omdat ie zo'n lekkere kont heeft, zo lekker strak en rond. De vent met de ronde kont ziet wel wat in een van die kerels, dus ze zijn zo aan 't zoenen en zulks. Ronde kont grijpt naar de kont van de kerel who's getting lucky en zegt dat ie zo'n lekkere kont heeft, zegt de kerel who's getting lucky "oh maar jij ook!" en grijpt in zijn broek naar zijn kont, heeft die vent zo'n bilplaat in z'n broek.![]()
![]()
Love this show already.
Ik vond inderdaad de passages waarin jij jezelf quotte informatiever.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Heeft gt geen eigen sc?
Moet dat hier?
Zoals elke surinaamse chick in mijn buurt zou zeggen:quote:
Het feit dat dat al interessanter is dan gtst zegt toch wel wat.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad de passages waarin jij jezelf quotte informatiever.
Wow, die is wel heel slechtquote:Op woensdag 30 september 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zoals elke surinaamse chick in mijn buurt zou zeggen:
"Ik was toch niet van plan hem weg te geven!"
Ik was tamelijk sarcastisch.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het feit dat dat al interessanter is dan gtst zegt toch wel wat.
750 ofzo waren die cdj dingen, ik ga deze kopen: jb systems the winner ||quote:Op woensdag 30 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n shitty USB ding met echt de meest standaard features. Ik heb niet eens de mogelijkheid om het andere kanaal te monitoren, alhoewel; er zit wel een monitor knopje in maar dan moet je wel zelf een tweede geluidsoutput op je PC zien te regelen.
Die CDJ400 zien er wel goed uit, heb je enig idee van de prijs?
En nice, welk setje precies?
Meestal willen ze alleen maar geld aannemen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een goede daad verricht. Een zwerver een lolly gegeven.
Ik zie het als mijn persoonlijke taak deze mensen wat bij te brengen, maar tegen dit soort opmerkingen kan ik niet op...quote:
een vleeslolly?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een goede daad verricht. Een zwerver een lolly gegeven.
En 17 jaar is zo'n nietszeggende kut leeftijdquote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Daar gaan de laatste 8 minuten van mijn 16 jarige bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |