Haha, zelfs al vóór release. Die remixes zijn niet bijzonder. De pre-67 songs zijn bijna mono, en de andere mixen klinken ook nergens naar. De geïsoleerde instrumenten daarentegen...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Arn0 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de remixes van Beatles Rock Band al online stonden. Even beluisteren dan maar.
Dat topic zag ik ook op blz ja, maar nog niets van beluisterd. Maar voor zover ik zag, waren het maar een paar nummers die geïsoleerd waren, niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, zelfs al vóór release. Die remixes zijn niet bijzonder. De pre-67 songs zijn bijna mono, en de andere mixen klinken ook nergens naar. De geïsoleerde instrumenten daarentegen...
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, zelfs al vóór release. Die remixes zijn niet bijzonder. De pre-67 songs zijn bijna mono, en de andere mixen klinken ook nergens naar. De geïsoleerde instrumenten daarentegen...
quote:HUNTINGTON BEACH -- Police responded to a call that several people were arguing outside an apartment complex at 5:20 a.m. about who sold the most albums: The Beatles or Dr. Dre.
Police told them it was The Beatles, which ended the argument, according to police documents about the Saturday incident in the 17100 block of Oak Lane.
The people agreed to go back inside their apartment and be quiet, Huntington Beach police spokesman Lt. Russell Reinhart said.
"The officers are always trying to resolve disputes when they go to calls like this," Reinhart said. "For this call, at 5:20 in the morning, this is what worked."
A quick Internet search shows that The Beatles sold about a billion albums and Dr. Dre sold about 80 million.
Mijn leverancier c.q. huisdealer (de heer D. Emonoid) is eventjes ehh... 'down'...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef psychedelicate het volgende:
HUNTINGTON BEACH -- Police responded to a call that several people were arguing outside an apartment complex at 5:20 a.m. about who sold the most albums: The Beatles or Dr. Dre.
Police told them it was The Beatles, which ended the argument, according to police documents about the Saturday incident in the 17100 block of Oak Lane.
The people agreed to go back inside their apartment and be quiet, Huntington Beach police spokesman Lt. Russell Reinhart said.
"The officers are always trying to resolve disputes when they go to calls like this," Reinhart said. "For this call, at 5:20 in the morning, this is what worked."
A quick Internet search shows that The Beatles sold about a billion albums and Dr. Dre sold about 80 million.
Alle songs zonder bas, en alle songs zonder gitaar. (En nu steeds meer andere combinaties.) Verwacht er niet te veel van, want tot aan Sgt. Pepper werden die instrumenten vaak tegelijkertijd met andere instrumenten opgenomen, en zijn dus digitaal losgemaakt. Da's puur voor het spel gedaan, en klinkt, zeker op de eerste albums, verre van perfect.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat topic zag ik ook op blz ja, maar nog niets van beluisterd. Maar voor zover ik zag, waren het maar een paar nummers die geïsoleerd waren, niet?
Hmm oké, wel jammer. En ik heb hier de 5.1 mix van Helter Skelter in aparte tracks, maar ik zie niets van a capella?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef Aisumasen het volgende:
Alle songs zonder bas, en alle songs zonder gitaar. (En nu steeds meer andere combinaties.) Verwacht er niet te veel van, want tot aan Sgt. Pepper werden die instrumenten vaak tegelijkertijd met andere instrumenten opgenomen, en zijn dus digitaal losgemaakt. Da's puur voor het spel gedaan, en klinkt, zeker op de eerste albums, verre van perfect.
Toch zitten er ook heel veel juweeltjes tussen: Mijn favorieten zijn de a capella "Helter Skelter" (met ongebruikte Yoko-imitatie van Lennon in de break), "The End" zonder drums (!) en gitaar, en 'stripped' "I Want You" (ook zonder drums en gitaar). Erg mooi.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:11 schreef Aisumasen het volgende:
Toch zitten er ook heel veel juweeltjes tussen: Mijn favorieten zijn de a capella "Helter Skelter" (met ongebruikte Yoko-imitatie van Lennon in de break), "The End" zonder drums (!) en gitaar, en 'stripped' "I Want You" (ook zonder drums en gitaar). Erg mooi.
Die mash-ups, jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef webfreak het volgende:
Veel mash-ups gevonden ook.
95% is absoluut ruk, maar deze kon ik wel waarderen: Yellow Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |