quote:Hoe zit het trouwens met de charts voor de boxsets/individuele albums? Als je de boxset koopt, telt dat dan als 14 aparte albums? Zowel mono en stereo?
Dat vroeg ik me dus ook af hoe ze dat precies tellenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Arn0 het volgende:
Ging iets fout met TT, maar dat wordt geregeld
Afijn,
[..]
En volgensmij heb ik het antwoord voor de UK:quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af hoe ze dat precies tellen
De boxen worden dus als ik het goed begrijp apart gerekend.quote:Multiple pack albums (Box Sets) are eligible for the chart in their own right. They will not be combined with the sales of one of their constituent items
Hmm, op zich wel jammer. Maar toch denk ik dat een Beatles top 10 mogelijk moet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En volgensmij heb ik het antwoord voor de UK:
[..]
De boxen worden dus als ik het goed begrijp apart gerekend.
Bron: http://www.theofficialcha(...)t_Rules_Edition9.pdf (onderaan pagina 5)
Ja, ja, ja, het is goed, je had misschien wel gelijk...quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zei toch al die tijd: De mono-versie van "Beatles For Sale" kan niet tippen aan de stereo-master!
Inderdaad, ben benieuwd of er nog wat bijzondere nieuwe dingen langskomen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
Nu dus kijken naar BBC2 voor "The Beatles On Record".
Ik zag dat er toch een nieuw documentaire bijzat dus wou ik het bekijken, kan ik zelfs BBC2 niet ontvangenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
Nu dus kijken naar BBC2 voor "The Beatles On Record".
Nu ook:quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die ook bezig zijn met A/B vergelijkingen:
http://www.beatledrops.com/abbey_road
http://www.beatledrops.com/sgt_peppers
http://www.beatledrops.com/revolver
Case closed, wat mij betreft.
''On the office, we did Wild Honey Pie with 17 vocalists... it was awesome''quote:foto Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef Aisumasen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Guitar Hero: THE BEATLES **ANNOUNCEMENT TRAILER** (HQ)
Kon het helaas niet kijken... Is het ergens terug te vinden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, dat was geweldig. Dit waren inderdaad de mini-docu's van de remasters. Ontzettend veel nieuwe studio snippets, waar ik zelf enthousiast van wordt. Veel beelden in een betere kwaliteit dan ooit, en zelfs wat nieuwe "Let It Be" outtakes. Geen post-1970 Beatles in beeld, enkel audio van de interviews uit de Anthology-serie, ook niet eerder gebruikte quotes. (Plus één quote van McCartney over "Let It Be", opgenomen ergens in de afgelopen 5 jaar...)
Het verhaal werd verteld aan de hand van de 3D-achtige foto's uit de studio, die we kennen uit de previews, met véél nieuwe studio-snippets en commentaar van John, Paul, George H., George M. en Ringo. Nog toffere studio-fragmenten dan al te horen waren in de uitgelekte voorstukjes van Rock Band. Verwacht er niet te veel van, maar het was een leuke verrassing.
Ik moet zeggen dat ik de stereo's steeds meer ga waarderen omdat je elk detail kan horen... Mono kan dan wel compacter en steviger en meer 'right in your face' zijn, maar het is ook wel erg leuk elk detail te kunnen horen...! Ik heb vanochtend ook een paar mono samples gehoord en die lijken EXACT op de Ebbetts mono's. Kon ik bij de stereo verschillen horen (soms haast niets, soms heel veel), bij de mono hoor ik nauwelijks verschil. Misschien iets meer bas en de vocals slissen minder, maar het algemene beeld is exact gelijk aan Ebbetts. Het verschil is zo klein, en ik vind de stereo onderhand zo lekker klinken, dat ik twijfel of ik 'm mono box niet moet cancellen...!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zei toch al die tijd: De mono-versie van "Beatles For Sale" kan niet tippen aan de stereo-master!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop