nu draai je de boel omquote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet,ik was al laag. En over mijn gebrek aan kennis over militaire termen zou ik me geen zorgen maken, ik ben gelukkig geen militair, ik heb gewoon een vak geleerd.
Ik had het gisteren met collega's ook even over "jullie soort", we vroegen ons eigenlijk vooral af waarom er zoveel mensen een negatief beeld over de MIVD hebben (niet alleen hier hoor), terwijl er eigenilijk heel weinig feitelijk informatie over ons werk bekend is. We denken dat dat juist komt omdat we nou nooit eens uit mogen leggen wat we precies doen en wat voor successen we daarbij hebben. Dat is wel eens frustrerend.
rder is jullie gebrek aaninhoudelijkheid exemplarisch, het gaat er jullie immers vooral om hoe je iets doet, niet waarom je iets doet, want dat laatste heeft eimand anders al voor je over nagedacht. Dat werkt trouwens vaak prima, maar toevallig niet bij een inhoudelijke discussie.
Ik heb trouwens ideeen zat, maar zouden jullie ze ook willen horen, of er serieus over na willen denken?
Je voelt je nogal beter dan de gemiddelde mens of niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook veel te maken met het feit dat het grootste deel van de defensie-organisatie bestaat uit relatief laag opgeleiden, zeg maar + of - MBO, die vooral operationeel ingezet moeten worden. En van die mensen verwacht je geen kritische houding, die moeten gaan als er GA! gezegd wordt. Begrijpelijk dat die dus ook geen vraagtekens zetten bij besluiten van de hogere leiding en de politiek.
leek me ook onwaarschijnlijk maar dat beweerde je ... jij zei iets in de trend vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
ik snap niet waar je dat vandaan haalt, niemand noemt mij op mijn werk een eikel ofzo.
je brabbelt zelf net een hele post vol over wat mensen van jouw dienst vinden ... en reacties daarop vind je offtopic????quote:En dat we soms heftige (privé)-discussies hebben wil nie tzeggen dat we er intern niet als normale mensen over kunnen praten. Verder lijkt jou mening over mij een beetje off-topic, dus laten we het daar niet meer over hebben (al vinden alle smurfen hier mij een eikel dan zal me dat echt enorm aan mijn reet roesten, het werkt meer op de lachlust dan dat het iets anders doet.)
ikhad al eerder gezegd dat ik "hier" bedoelde als in "op Fok!". Je kunt dat blijven negeren, dat veranderd verder niet veel:)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
leek me ook onwaarschijnlijk maar dat beweerde je ... jij zei iets in de trend van
ja nou als ik dit soort vragen hier stel als de mannetjes met plannen komen dan noemen ze me een eikel
heb het al is gequote voor je maar daar ging je verstandigerwijs weer niet op in
...nou mooi toch? Jij ook een keer iets om om te lachenquote:
[..]
je brabbelt zelf net een hele post vol over wat mensen van jouw dienst vinden ... en reacties daarop vind je offtopic????
ik moet idd lachen om je nu ja, je zit gewoon jezelf uit te lullen
Heb ik he over mijzelf? Of maak jij dat er van? Ik geloof het laatste...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Je voelt je nogal beter dan de gemiddelde mens of niet?
die heb ik dan gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ikhad al eerder gezegd dat ik "hier" bedoelde als in "op Fok!". Je kunt dat blijven negeren, dat veranderd verder niet veel:)
ik lach hele dagen door, daar hoef jij jezelf echt niet voor voor lul te zettenquote:[..]
...nou mooi toch? Jij ook een keer iets om om te lachen
Wie modereert de moderator eigenlijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach hele dagen door, daar hoef jij jezelf echt niet voor voor lul te zetten
Te trollen? Omdat SC weer eens uitgelachen wordt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:46 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Wie modereert de moderator eigenlijk?
Je zit gewoon te trollen hier nu
Het grootste deel van de Nederlandse bevolking is relatief laag opgeleid. Of denk jij dat HBO+ het gemiddelde niveau is..?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook veel te maken met het feit dat het grootste deel van de defensie-organisatie bestaat uit relatief laag opgeleiden, zeg maar + of - MBO, die vooral operationeel ingezet moeten worden. En van die mensen verwacht je geen kritische houding, die moeten gaan als er GA! gezegd wordt. Begrijpelijk dat die dus ook geen vraagtekens zetten bij besluiten van de hogere leiding en de politiek.
Even nog iets grappigs. Jack The Vries: “We moeten oppassen dat we niet onze Westerse standaarden loslaten op dit soort landen, die vaak van heel ver moeten komen”.
(Defensie-medewerkers: niet proberen te vinden wat er grappig aan is)
Tussen de regels doorlezen heet dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Heb ik he over mijzelf? Of maak jij dat er van? Ik geloof het laatste...![]()
Zo zou je dat ook kunnen noemen. Feit blijft dat je het zelf bedenkt en het mij vervolgens verwijt. Vrij duf, heet dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezen heet dat.
was er niet zoiets als "begrijpend lezen"? Als iemand aan je vraagt of je weet hoe laat het is, zeg je dan ook Ja (of Nee) ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef sp3c het volgende:
weet ik niet
en dat was letterlijk de vraag wel
je moet fatsoenlijke vragen leren stellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
was er niet zoiets als "begrijpend lezen"? Als iemand aan je vraagt of je weet hoe laat het is, zeg je dan ook Ja (of Nee) ?
ik ben niet van mening dat wij onze manier van leven met geweld op aan het leggen zijn in Afghanistan, ik geloof niet dat wij dat recht hebben en ik geloof ook niet dat dit uberhaupt mogelijk isquote:De kernvraag die erachter ligt is: hebben wij moreel het recht om in een andere staat onze manier van leven met geweld op te leggen? (Je kunt dat eindeloos nuanceren maar als je een zinvolle discussie wilt hebben is dat niet zo handig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |