abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 12:17:43 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73677229
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik verlaag mij niet,ik was al laag. En over mijn gebrek aan kennis over militaire termen zou ik me geen zorgen maken, ik ben gelukkig geen militair, ik heb gewoon een vak geleerd.
Ik had het gisteren met collega's ook even over "jullie soort", we vroegen ons eigenlijk vooral af waarom er zoveel mensen een negatief beeld over de MIVD hebben (niet alleen hier hoor), terwijl er eigenilijk heel weinig feitelijk informatie over ons werk bekend is. We denken dat dat juist komt omdat we nou nooit eens uit mogen leggen wat we precies doen en wat voor successen we daarbij hebben. Dat is wel eens frustrerend.
rder is jullie gebrek aaninhoudelijkheid exemplarisch, het gaat er jullie immers vooral om hoe je iets doet, niet waarom je iets doet, want dat laatste heeft eimand anders al voor je over nagedacht. Dat werkt trouwens vaak prima, maar toevallig niet bij een inhoudelijke discussie.

Ik heb trouwens ideeen zat, maar zouden jullie ze ook willen horen, of er serieus over na willen denken?
nu draai je de boel om

jij bent degene die niet naar andere geluiden wil luisteren of er serieus over na wil denken

ik zie hier of in het vorige topic ook geen negatief beeld over de MIVD maar een negatief beeld over jou en dat is te danken aan de manier waarop jij reageert, er is wel inhoudelijk gereageert op jou maar niet door jou en dat is jammer ... kun je jezelf weer een paar veren in je reet steken omdat je zo hoog opgeleid en zo kritisch zou zijn maar die zijn niet terecht

jij bent niet kritisch, jij bent tegen en elk ander geluid dat je hoort is onzin ... dat hoef je verder niet te beargumenteren want jij hebt toch wel gelijk

als je op de werkvloer ook op deze manier tegen je collega´s praat dan snap ik heel goed dat ze je naar eigen zeggen (en ik ga er maar vanuit dat je verhaal klopt wat in deze en de vorige topics niet een al te verstandige werkwijze is gebleken) een eikel noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_73677482
ik snap niet waar je dat vandaan haalt, niemand noemt mij op mijn werk een eikel ofzo. En dat we soms heftige (privé)-discussies hebben wil nie tzeggen dat we er intern niet als normale mensen over kunnen praten. Verder lijkt jou mening over mij een beetje off-topic, dus laten we het daar niet meer over hebben (al vinden alle smurfen hier mij een eikel dan zal me dat echt enorm aan mijn reet roesten, het werkt meer op de lachlust dan dat het iets anders doet.)
Mu!
pi_73679202
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook veel te maken met het feit dat het grootste deel van de defensie-organisatie bestaat uit relatief laag opgeleiden, zeg maar + of - MBO, die vooral operationeel ingezet moeten worden. En van die mensen verwacht je geen kritische houding, die moeten gaan als er GA! gezegd wordt. Begrijpelijk dat die dus ook geen vraagtekens zetten bij besluiten van de hogere leiding en de politiek.
Je voelt je nogal beter dan de gemiddelde mens of niet?
Peace through power!!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 13:42:22 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73679846
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
ik snap niet waar je dat vandaan haalt, niemand noemt mij op mijn werk een eikel ofzo.
leek me ook onwaarschijnlijk maar dat beweerde je ... jij zei iets in de trend van
ja nou als ik dit soort vragen hier stel als de mannetjes met plannen komen dan noemen ze me een eikel

heb het al is gequote voor je maar daar ging je verstandigerwijs weer niet op in

quote:
En dat we soms heftige (privé)-discussies hebben wil nie tzeggen dat we er intern niet als normale mensen over kunnen praten. Verder lijkt jou mening over mij een beetje off-topic, dus laten we het daar niet meer over hebben (al vinden alle smurfen hier mij een eikel dan zal me dat echt enorm aan mijn reet roesten, het werkt meer op de lachlust dan dat het iets anders doet.)
je brabbelt zelf net een hele post vol over wat mensen van jouw dienst vinden ... en reacties daarop vind je offtopic????

ik moet idd lachen om je nu ja, je zit gewoon jezelf uit te lullen
pi_73680966
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

leek me ook onwaarschijnlijk maar dat beweerde je ... jij zei iets in de trend van
ja nou als ik dit soort vragen hier stel als de mannetjes met plannen komen dan noemen ze me een eikel

heb het al is gequote voor je maar daar ging je verstandigerwijs weer niet op in
ikhad al eerder gezegd dat ik "hier" bedoelde als in "op Fok!". Je kunt dat blijven negeren, dat veranderd verder niet veel:)
quote:

[..]

je brabbelt zelf net een hele post vol over wat mensen van jouw dienst vinden ... en reacties daarop vind je offtopic????

ik moet idd lachen om je nu ja, je zit gewoon jezelf uit te lullen
...nou mooi toch? Jij ook een keer iets om om te lachen
Mu!
pi_73681009
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Je voelt je nogal beter dan de gemiddelde mens of niet?
Heb ik he over mijzelf? Of maak jij dat er van? Ik geloof het laatste...

(schoen passen - aantrekken)
Mu!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 14:33:38 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73681363
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ikhad al eerder gezegd dat ik "hier" bedoelde als in "op Fok!". Je kunt dat blijven negeren, dat veranderd verder niet veel:)
die heb ik dan gemist

geen zin om het na te zoeken dus die gun ik je
waar op fok kwamen diemannetjes met hun plannetjes dan, Rotterdam #97 ofzo?

en die vinden je er een eikel om?
quote:
[..]

...nou mooi toch? Jij ook een keer iets om om te lachen
ik lach hele dagen door, daar hoef jij jezelf echt niet voor voor lul te zetten

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 14-10-2009 15:00:24 ]
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 14:48:08 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73681785
toch maar even teruggebladert en je zei dat idd gewoon niet

maar misschien kan iemand anders even meelezen want ik mis het blijkbaar iedere keer
hier is mijn post
Geen steun voor verlenging missie bij het volk#2

geen reactie en je posthistorie suggereert nog steeds dat je niet regelmatig hier dat soort vragen stelt of uberhaupt in dit soort topics meedoet

jamaar kloon zul je nu roepen maar dan geloof ik nog steeds niet dat ze je omdat soort simpele vragen een eikel noemen

edit: vorige topic ook maar even doorgebladert en daar zie ik je ook zo gauw niet melden dat je hier op fok! bedoelde wat zowieso een ongeloofwaardig verhaal is gezien je posthistorie

[ Bericht 14% gewijzigd door sp3c op 14-10-2009 14:59:26 ]
pi_73682328
mijn god, drink jij teveel koffie ofzo?
Mu!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 15:19:34 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73682780
there´s no such thing
pi_73683717
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik lach hele dagen door, daar hoef jij jezelf echt niet voor voor lul te zetten
Wie modereert de moderator eigenlijk?
Je zit gewoon te trollen hier nu
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 15:47:33 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73683757
FA´s doen dat
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:04:56 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73684363
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:46 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Wie modereert de moderator eigenlijk?
Je zit gewoon te trollen hier nu
Te trollen? Omdat SC weer eens uitgelachen wordt?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:05:39 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_73684386
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook veel te maken met het feit dat het grootste deel van de defensie-organisatie bestaat uit relatief laag opgeleiden, zeg maar + of - MBO, die vooral operationeel ingezet moeten worden. En van die mensen verwacht je geen kritische houding, die moeten gaan als er GA! gezegd wordt. Begrijpelijk dat die dus ook geen vraagtekens zetten bij besluiten van de hogere leiding en de politiek.

Even nog iets grappigs. Jack The Vries: “We moeten oppassen dat we niet onze Westerse standaarden loslaten op dit soort landen, die vaak van heel ver moeten komen”.

(Defensie-medewerkers: niet proberen te vinden wat er grappig aan is )
Het grootste deel van de Nederlandse bevolking is relatief laag opgeleid. Of denk jij dat HBO+ het gemiddelde niveau is..?

En voor de rest kraam je ook alleen maar poep uit. Met je claim dat je MIVD'er bent .

Je bent niet meer dan een systeembeheerdertje met teveel tijd over.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_73684430
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:22 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Heb ik he over mijzelf? Of maak jij dat er van? Ik geloof het laatste...
Tussen de regels doorlezen heet dat.
Peace through power!!
pi_73687760
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Tussen de regels doorlezen heet dat.
Zo zou je dat ook kunnen noemen. Feit blijft dat je het zelf bedenkt en het mij vervolgens verwijt. Vrij duf, heet dat.

Het enthousiasme waarmee jij en je legervriendjes trouwens op mij in lopen te hakken maakt ook wel weer veel duidelijk. Kennelijk zien jullie "+/- MBO" als een negatieve kwalificatie, wat ik op zich al vreemd vind, en ik denk dat veel van watje mij verwijt meer in je eigen hoofd leeft dan dat ik er iets over gezegd heb.

Ben overigens geen systeembeheerder, ik haal vaak koffie voor mensen en ben daar vrij goed in (als ik mijn lijstje bij me heb, anders vergeet ik de shortcut codes) en ben gelukkig ook geen soldaat. En wat je er verder over wilt fantaseren: be my guest.
Mu!
pi_73687801
Maar belangrijker:ik hoor dat er bij het Afghaanse volk ook steeds minder steun voor de bezetting is. Vinden jullie de mening van de afghanen belangrijk?
Mu!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 17:58:36 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73687920
ja
pi_73688100
Ja? Ja als in "iedereen heeft recht op een mening" of ja als in "als ik zou weten dat de meerderheid van de afghanen tegen onze missie was zou ik vóór terugtrekking zijn"? In hoeverre ben je bereid de autonomie van de afghanen en hun recht op zelfbeschikking te respecteren?
Mu!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 18:13:52 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73688328
ja als in ja ik vind de mening van de Afghanen belangrijk
pi_73688662
dat is geen antwoord op mijn vraag.Als de meerderheid van de afghanen vóórterugtrekking zouden zijn, zou dat je dan overtuigen dat je daar weg moet?Of heb je dan zoiets van ja, maar wij hebben het mandaat van de VN achter ons en zijn hier dus legitiem, en wat de afghanen vinden, jammer dan
Mu!
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 18:29:37 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73688728
weet ik niet

en dat was letterlijk de vraag wel
pi_73717522
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:29 schreef sp3c het volgende:
weet ik niet

en dat was letterlijk de vraag wel
was er niet zoiets als "begrijpend lezen"? Als iemand aan je vraagt of je weet hoe laat het is, zeg je dan ook Ja (of Nee) ?

De kernvraag die erachter ligt is: hebben wij moreel het recht om in een andere staat onze manier van leven met geweld op te leggen? (Je kunt dat eindeloos nuanceren maar als je een zinvolle discussie wilt hebben is dat niet zo handig)
Mu!
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 18:35:47 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73722362
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

was er niet zoiets als "begrijpend lezen"? Als iemand aan je vraagt of je weet hoe laat het is, zeg je dan ook Ja (of Nee) ?
je moet fatsoenlijke vragen leren stellen

als iemand mij vraag of ik kan klokkijken is het antwoord idd ja
of de mening van Afghanen belangrijk is dat is geen goede vraag, daar kan iedereen ongeacht wat hij met dat land voor heeft zelfs al is het ´nuken en pretpark van maken´ ja op antwoorden en dan ben je nog geen steek verder

quote:
De kernvraag die erachter ligt is: hebben wij moreel het recht om in een andere staat onze manier van leven met geweld op te leggen? (Je kunt dat eindeloos nuanceren maar als je een zinvolle discussie wilt hebben is dat niet zo handig)
ik ben niet van mening dat wij onze manier van leven met geweld op aan het leggen zijn in Afghanistan, ik geloof niet dat wij dat recht hebben en ik geloof ook niet dat dit uberhaupt mogelijk is
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:55:19 #250
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_73732947
Volgens mij houd deze discussie pas op zodra de eerste last krijgt van een Toetsenbord vinger of zijn PC gejat wordt...

Wordt enorm moe van bepaalde figuren hier die maar geen gesprek willen voeren maar enkel hun mening aan iedereen kenbaar willen maken desnoods door gewoon elk mogelijk topic te kapen waar ze aan users hun mening opdringen kunnen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')