Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
ziet er leuk uit Soury!
Die wijnflessen, zijn die leeg of vol?
Een muis! Die fles heb je van je collega's gekregen!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezien
Anders draai je deze even.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ik ben hier even via Vic´s pc. Bij mij is dus alles kapoet. 2 Trojans die de hele boel gesaboteerd hebben. Vic is 3 uur bezig geweest en nog niks,![]()
Nieuw ww aan moeten vragen om op FOK! te komen. Wat een jedoe.
Fijne avond allemaal en hopelijk tot morgen.![]()
Bij de weg, nice fireplaces Nmns en Muis.
zou me niks uit maken, ik vreet het zo opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das een probleem als er kids over de voer zijn..Stoffig en oud enz. Ik ververs dat eens in de 5 jaar ofzo.![]()
Jamin is dan super blij met me
Hoeveel weeg jij eik?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou me niks uit maken, ik vreet het zo op
Yep wel deze al opgezopen maar de etiketten bewaard, de rode blijft intaktquote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een muis! Die fles heb je van je collega's gekregen!
Die moet je inderdaad een mooi plekje geven
Een vleugje is wel kjoet. Maar meer dan dat wordt het niet. Hier in 't buurtje woont 'lower middleclass', zonder al te zwaar accent. Hij gaat straks naar een 'beschaafde' school en van z'n ouders krijgt hij zaken als 'kankâh hoeâh' ook niet mee (ik zeg gewoon kankerhoer )quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Aaaahhhh.....zie je het voor je?
Tis een lekker ventje en die doen dat niet!
Maar een vleugje haags daar ontkomt hij niet aan.
Of je moet nog effe snel verhuizen.
De kurketrekker lag al klaarquote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep wel deze al opgezopen maar de etiketten bewaard
[ afbeelding ]
Ik bewaar de rode totdat ik het hoekje omgaquote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kurketrekker lag al klaar![]()
Zonde ook om ze alle 3 te bewaren.
Neem je hem mee de kist in?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bewaar de rode totdat ik het hoekje omga
Wacht nog effe tot ie groot genoeg is om het gras te maaien.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders stuur ik 'm af en toe wel bij jou langs.
Liever niet maar als het moetquote:
Pangasius- oftewel pangafilet?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
Oh voor Cc !! Nieuw pasta recept....
Pappardelle van appie (vraag niet wat het is tis gewoon tagiatellle)
Sausje van spinazie (uit pak deelblokkjes) met kookroom en blauwe kaas . Vis gebakken die met een P. nah ja zalm kan ook. Erdoor roeren en dan door de pasta
Ja datte iid..Ik wilde het eerst roken, maar dat was teveel van het goede.quote:
Nou ja, als jij wel vloei in huis hebt, waarom zou je het dan niet rokenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja datte iid..Ik wilde het eerst roken, maar dat was teveel van het goede.
Dan is een foto op een onverwachts moment een beter idee.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
Bumba-Spinvis wil vooralsnog niet leuk op de foto staan, sorry Peter, ik blijf het proberen.
Hij lag eigenlijk te slapen, we hebben hem een beetje wakker gemaakt.quote:
Gert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd een beetje bang van de titel, maar ik ga het nu klikken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, het clipje stond op de Spinvis-site, dus ik dacht: ik post het ook ff hier.
F11 toets wellichtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en laatst had hij mijn touchpad (?) uitgezet, heb toen maar een muis aangesloten, dacht dat het gewoon stuk was. (bedankt remlof) En echt 3 week later ofzo stond er toen ik uit bed kwam opeens een venster open met een koppeling naar touchpads. Had ik uit mezelf nooit gevonden. Bumba is slimmer met computers dan ik, wel fijn dat hij als hij iets uitschakelt hij mij uit eindelijk ook weer helpt het op te lossen.
![]()
Soms is de hele adresbalk enzo en de blauwe balk onder ook opeens weg, hoe ik dat dan terug moet zetten weet ik nog niet, dus start ik dan maar opnieuw op
Die blauwe balk staat dan niet opeens aan de zijkant? Dan kun je het gewoon terug slepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en laatst had hij mijn touchpad (?) uitgezet, heb toen maar een muis aangesloten, dacht dat het gewoon stuk was. (bedankt remlof) En echt 3 week later ofzo stond er toen ik uit bed kwam opeens een venster open met een koppeling naar touchpads. Had ik uit mezelf nooit gevonden. Bumba is slimmer met computers dan ik, wel fijn dat hij als hij iets uitschakelt hij mij uit eindelijk ook weer helpt het op te lossen.
![]()
Soms is de hele adresbalk enzo en de blauwe balk onder ook opeens weg, hoe ik dat dan terug moet zetten weet ik nog niet, dus start ik dan maar opnieuw op
Ik heb gisteravond dus gewoon met Bumba gechat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij lag eigenlijk te slapen, we hebben hem een beetje wakker gemaakt.
Hij kijkt ook niet zo vrolijk
Trouwens, ik heb mijn laptop altijd openstaan, soms heeft hij hele lappen tekst getypt, op de één of andere manier vindt hij het leuk om over het toetsenbord te lopen.
Had ie nog interessante nieuwtjes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gisteravond dus gewoon met Bumba gechat.
En toen zag je opeens een poesje?quote:
Klopt, maar als je adresbalk EN de onderbalk weg is: dan F11quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die blauwe balk staat dan niet opeens aan de zijkant? Dan kun je het gewoon terug slepen.
Hallo ik ben net fris en fruitig wakker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zag je opeens een poesje?
Sjezusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zag je opeens een poesje?
Is Bumba een kater?quote:
Oe, met beats! Staat die versie in de nieuwe release? Dat spint als een dolle.quote:
Heb ik net sober op staan.quote:
Da's straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Een poenta wierie? Dat klinkt Papiaments en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Haar op je kut!quote:
En daar was weer zo'n kortstondig krimpje van 'Daar gaat ManU zo op antwoorden'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
Eej Manu, is die Marc Meeuwis niet tóch stiekem Guus?![]()
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Luister maar eens goed als je de volgende keer langs het PSV-stadion fietst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar was weer zo'n kortstondig krimpje van 'Daar gaat ManU zo op antwoorden'
All F11 gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bumba is een kater(tje)![]()
En wat een leuk filmpje is dat!
Amanda en Nena
En die Dorien![]()
Goedemorgen!
Thanks Cc
O, tolly wierie dan.quote:
Moest je blozen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Komt mijn directeur net binnen en opeens krijg ik een flashback naar een droom vannacht ... een XXX film. Met hem en mij in de hoofdrollen.
Oh sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
All F11 gedaan![]()
is pas 3x aangeraden
Nee, dat nog niet. Maar ik had wel zo'nquote:
Door een 2e x op F11 te drukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry!
Ja bedankt voor de tip en Gert ook, ik heb het nu niet nodig maar zal het de volgende keer zeker gebruiken.
Kan het ook niet even testen want geen idee hoe hij het laat verdwijnen.
Blasfemia was.....quote:
quote:
Tis de Samsung B2700 geworden, die heeft een bumperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Of Pizzahut, Pizzahut, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahut. MacDonalds, Macdonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahit.
![]()
![]()
Ja, het ding is ook stof- en waterbestendigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Laysa het volgende:
en Samsung kan tegen koffie...daar ben ik net achter gekomen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, het ding is ook stof- en waterbestendig![]()
Ik zat net, terwijl ik een pizza in de oven gooide, te denken aan de PPPS en daar heeft Manu ook nog naartoe gebeld
Ja inderdaad, toen heeft Manu ook nog gebeld. Dat was leuk he, die PPPS.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, het ding is ook stof- en waterbestendig![]()
Ik zat net, terwijl ik een pizza in de oven gooide, te denken aan de PPPS en daar heeft Manu ook nog naartoe gebeld
Ach gossie wat een kleintje heb je danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:48 schreef Coos het volgende:
Zo, ben effe naar het circus geweest.
Het Prijzencircus welliswaar, maar toch!!![]()
En nu ga ik visfucken.
2 haringkies
Ja, toen mijn drain verwijderd is heb ik 20.000 euro daar naartoe gesluisd. Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaan akelige geruchten over DSBbank, niemand veel geld staan daar?
Die 20.000 die je nog net van Landsbanki kon reddenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, toen mijn drain verwijderd is heb ik 20.000 euro daar naartoe gesluisd. Hoezo?
Liefquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 20.000 die je nog net van Landsbanki kon redden![]()
Ik zeg inzamelingsactie
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben net verlost van de IB groep.Daar betaal ik nu het abonnement van de sportschool van.
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.
Ik hoop gewoon nog steeds op kwijtschelding van de rest, na 15 jaar terugbetalen. En dat is volgens mij volgend jaar. Ijdele hoop, maar ik ben ook best ijdel.
Als 't maar hackers zijn.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Even ingelezen'.
Misschien kraken ze mijn gegevens wel en dan ben ik schuldenvrij.
Oh nee, mijn studieschuld loopt ook nog bij de IBGroep.
Ik dacht dat het een Ddos was?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't maar hackers zijn.....
http://webwereld.nl/nieuw(...)lat.html#source=head
Alleen als je het héél lief vraagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Maar dan zouden ze dus best mijn gegevens kunnen deleten?
Bij mij slnkt het ook nauwelijks. Een deel van de studieschuld staat tegen een fikse rente bij de IB. Ik betaal vrijwel alleen maar rente af. Ik hoop dat ze weer een keer die aanbieding doen waarbij de helft van je schuld wordt kwijtgescholden als je de andere helft ineens betaalt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.
Ik hoop gewoon nog steeds op kwijtschelding van de rest, na 15 jaar terugbetalen. En dat is volgens mij volgend jaar. Ijdele hoop, maar ik ben ook best ijdel.
Jij werkte fulltime in je studententijd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama-verhalen over dat terugbetalen van studieschulden.
Gelukkig had ik een hele lieve baas die mijn HBO-studie heeft betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |