Ja, het ding is ook stof- en waterbestendigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Laysa het volgende:
en Samsung kan tegen koffie...daar ben ik net achter gekomen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, het ding is ook stof- en waterbestendig![]()
Ik zat net, terwijl ik een pizza in de oven gooide, te denken aan de PPPS en daar heeft Manu ook nog naartoe gebeld
Ja inderdaad, toen heeft Manu ook nog gebeld. Dat was leuk he, die PPPS.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, het ding is ook stof- en waterbestendig![]()
Ik zat net, terwijl ik een pizza in de oven gooide, te denken aan de PPPS en daar heeft Manu ook nog naartoe gebeld
Ach gossie wat een kleintje heb je danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:48 schreef Coos het volgende:
Zo, ben effe naar het circus geweest.
Het Prijzencircus welliswaar, maar toch!!![]()
En nu ga ik visfucken.
2 haringkies
Ja, toen mijn drain verwijderd is heb ik 20.000 euro daar naartoe gesluisd. Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaan akelige geruchten over DSBbank, niemand veel geld staan daar?
Die 20.000 die je nog net van Landsbanki kon reddenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, toen mijn drain verwijderd is heb ik 20.000 euro daar naartoe gesluisd. Hoezo?
Liefquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 20.000 die je nog net van Landsbanki kon redden![]()
Ik zeg inzamelingsactie
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben net verlost van de IB groep.Daar betaal ik nu het abonnement van de sportschool van.
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.
Ik hoop gewoon nog steeds op kwijtschelding van de rest, na 15 jaar terugbetalen. En dat is volgens mij volgend jaar. Ijdele hoop, maar ik ben ook best ijdel.
Als 't maar hackers zijn.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Even ingelezen'.
Misschien kraken ze mijn gegevens wel en dan ben ik schuldenvrij.
Oh nee, mijn studieschuld loopt ook nog bij de IBGroep.
Ik dacht dat het een Ddos was?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't maar hackers zijn.....
http://webwereld.nl/nieuw(...)lat.html#source=head
Alleen als je het héél lief vraagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Maar dan zouden ze dus best mijn gegevens kunnen deleten?
Bij mij slnkt het ook nauwelijks. Een deel van de studieschuld staat tegen een fikse rente bij de IB. Ik betaal vrijwel alleen maar rente af. Ik hoop dat ze weer een keer die aanbieding doen waarbij de helft van je schuld wordt kwijtgescholden als je de andere helft ineens betaalt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik tot mijn pensioen terugbetalen, het lijkt zo minimaal te slinken steeds. Maar dat gevoel kan ook komen door mijn gebrek aan financieel inzicht.
Ik hoop gewoon nog steeds op kwijtschelding van de rest, na 15 jaar terugbetalen. En dat is volgens mij volgend jaar. Ijdele hoop, maar ik ben ook best ijdel.
Jij werkte fulltime in je studententijd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama-verhalen over dat terugbetalen van studieschulden.
Gelukkig had ik een hele lieve baas die mijn HBO-studie heeft betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |