Da's straattaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Een poenta wierie? Dat klinkt Papiaments en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Haar op je kut!quote:
En daar was weer zo'n kortstondig krimpje van 'Daar gaat ManU zo op antwoorden'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef Gert het volgende:
Eej Manu, is die Marc Meeuwis niet tóch stiekem Guus?![]()
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!
Luister maar eens goed als je de volgende keer langs het PSV-stadion fietst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar was weer zo'n kortstondig krimpje van 'Daar gaat ManU zo op antwoorden'
All F11 gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bumba is een kater(tje)![]()
En wat een leuk filmpje is dat!
Amanda en Nena
En die Dorien![]()
Goedemorgen!
Thanks Cc
O, tolly wierie dan.quote:
Moest je blozen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Komt mijn directeur net binnen en opeens krijg ik een flashback naar een droom vannacht ... een XXX film. Met hem en mij in de hoofdrollen.
Oh sorry!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
All F11 gedaan![]()
is pas 3x aangeraden
Nee, dat nog niet. Maar ik had wel zo'nquote:
Door een 2e x op F11 te drukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry!
Ja bedankt voor de tip en Gert ook, ik heb het nu niet nodig maar zal het de volgende keer zeker gebruiken.
Kan het ook niet even testen want geen idee hoe hij het laat verdwijnen.
Blasfemia was.....quote:
quote:
Tis de Samsung B2700 geworden, die heeft een bumperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Of Pizzahut, Pizzahut, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahut. MacDonalds, Macdonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahit.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |