Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
ziet er leuk uit Soury!
Die wijnflessen, zijn die leeg of vol?
Een muis! Die fles heb je van je collega's gekregen!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ene die op de haard staat gaat nooit op !!! Heb je het etiket gezien
Anders draai je deze even.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ik ben hier even via Vic´s pc. Bij mij is dus alles kapoet. 2 Trojans die de hele boel gesaboteerd hebben. Vic is 3 uur bezig geweest en nog niks,![]()
Nieuw ww aan moeten vragen om op FOK! te komen. Wat een jedoe.
Fijne avond allemaal en hopelijk tot morgen.![]()
Bij de weg, nice fireplaces Nmns en Muis.
zou me niks uit maken, ik vreet het zo opquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das een probleem als er kids over de voer zijn..Stoffig en oud enz. Ik ververs dat eens in de 5 jaar ofzo.![]()
Jamin is dan super blij met me
Hoeveel weeg jij eik?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou me niks uit maken, ik vreet het zo op
Yep wel deze al opgezopen maar de etiketten bewaard, de rode blijft intaktquote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een muis! Die fles heb je van je collega's gekregen!
Die moet je inderdaad een mooi plekje geven
Een vleugje is wel kjoet. Maar meer dan dat wordt het niet. Hier in 't buurtje woont 'lower middleclass', zonder al te zwaar accent. Hij gaat straks naar een 'beschaafde' school en van z'n ouders krijgt hij zaken als 'kankâh hoeâh' ook niet mee (ik zeg gewoon kankerhoer )quote:Op woensdag 30 september 2009 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Aaaahhhh.....zie je het voor je?
Tis een lekker ventje en die doen dat niet!
Maar een vleugje haags daar ontkomt hij niet aan.
Of je moet nog effe snel verhuizen.
De kurketrekker lag al klaarquote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep wel deze al opgezopen maar de etiketten bewaard
[ afbeelding ]
Ik bewaar de rode totdat ik het hoekje omgaquote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kurketrekker lag al klaar![]()
Zonde ook om ze alle 3 te bewaren.
Neem je hem mee de kist in?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bewaar de rode totdat ik het hoekje omga
Wacht nog effe tot ie groot genoeg is om het gras te maaien.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar anders stuur ik 'm af en toe wel bij jou langs.
Liever niet maar als het moetquote:
Pangasius- oftewel pangafilet?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
Oh voor Cc !! Nieuw pasta recept....
Pappardelle van appie (vraag niet wat het is tis gewoon tagiatellle)
Sausje van spinazie (uit pak deelblokkjes) met kookroom en blauwe kaas . Vis gebakken die met een P. nah ja zalm kan ook. Erdoor roeren en dan door de pasta
Ja datte iid..Ik wilde het eerst roken, maar dat was teveel van het goede.quote:
Nou ja, als jij wel vloei in huis hebt, waarom zou je het dan niet rokenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja datte iid..Ik wilde het eerst roken, maar dat was teveel van het goede.
Dan is een foto op een onverwachts moment een beter idee.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
Bumba-Spinvis wil vooralsnog niet leuk op de foto staan, sorry Peter, ik blijf het proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |