Hij lag eigenlijk te slapen, we hebben hem een beetje wakker gemaakt.quote:
Gert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd een beetje bang van de titel, maar ik ga het nu klikken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, het clipje stond op de Spinvis-site, dus ik dacht: ik post het ook ff hier.
F11 toets wellichtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en laatst had hij mijn touchpad (?) uitgezet, heb toen maar een muis aangesloten, dacht dat het gewoon stuk was. (bedankt remlof) En echt 3 week later ofzo stond er toen ik uit bed kwam opeens een venster open met een koppeling naar touchpads. Had ik uit mezelf nooit gevonden. Bumba is slimmer met computers dan ik, wel fijn dat hij als hij iets uitschakelt hij mij uit eindelijk ook weer helpt het op te lossen.
![]()
Soms is de hele adresbalk enzo en de blauwe balk onder ook opeens weg, hoe ik dat dan terug moet zetten weet ik nog niet, dus start ik dan maar opnieuw op
Die blauwe balk staat dan niet opeens aan de zijkant? Dan kun je het gewoon terug slepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en laatst had hij mijn touchpad (?) uitgezet, heb toen maar een muis aangesloten, dacht dat het gewoon stuk was. (bedankt remlof) En echt 3 week later ofzo stond er toen ik uit bed kwam opeens een venster open met een koppeling naar touchpads. Had ik uit mezelf nooit gevonden. Bumba is slimmer met computers dan ik, wel fijn dat hij als hij iets uitschakelt hij mij uit eindelijk ook weer helpt het op te lossen.
![]()
Soms is de hele adresbalk enzo en de blauwe balk onder ook opeens weg, hoe ik dat dan terug moet zetten weet ik nog niet, dus start ik dan maar opnieuw op
Ik heb gisteravond dus gewoon met Bumba gechat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij lag eigenlijk te slapen, we hebben hem een beetje wakker gemaakt.
Hij kijkt ook niet zo vrolijk
Trouwens, ik heb mijn laptop altijd openstaan, soms heeft hij hele lappen tekst getypt, op de één of andere manier vindt hij het leuk om over het toetsenbord te lopen.
Had ie nog interessante nieuwtjes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:21 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gisteravond dus gewoon met Bumba gechat.
En toen zag je opeens een poesje?quote:
Klopt, maar als je adresbalk EN de onderbalk weg is: dan F11quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die blauwe balk staat dan niet opeens aan de zijkant? Dan kun je het gewoon terug slepen.
Hallo ik ben net fris en fruitig wakker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zag je opeens een poesje?
Sjezusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen zag je opeens een poesje?
Is Bumba een kater?quote:
Oe, met beats! Staat die versie in de nieuwe release? Dat spint als een dolle.quote:
Heb ik net sober op staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |