Laat je het ons weten?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
BLUF!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende: ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
Ja, succes hequote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
TVPquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
ikquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven.
Die opmerking past mooi bij je ondertitel, echt gast, wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Drinky het volgende:
Je moet je tuin ook niet zelf harken, daar heb je slaven voor
Dat doen wij wel. Behalve het uitlaten dan, ze zijn getraind om netjes naar hun stinkbak te gaan in de schuur. We laten ze niet los omdat we op een industrieterrein wonen en onze straat dé straat is vanaf de snelweg naar de bedrijven.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
FRIET!!!!!!!!!!!!!!!! PATAT IS SMERIG!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Kwaliteit het volgende:
KATTEN![]()
![]()
Ik pak ze altijd bij hun staart en tief ze de straat op!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Drinky het volgende:
Je moet je tuin ook niet zelf harken, daar heb je slaven negers voor
Dus katteneigenaars moeten 2 keer per dag met een riem om de kat uitlaten?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef Dagonet het volgende:
Kutkatten of kuteigenaars die hun beesten zonder begeleiding naar buiten schoppen? Die beesten doen gewoon hetzelfde als elk ander beest buitenshuis: poepen waar ze kunnen. Doen honden ook.
Ik kom in m'n voortuin met regelmaat een hondendrol tegen omdat asociale idioten hier in de buurt blijkbaar hun hond naar buiten schoppen in plaats van het beest uit te laten.
Nee, met de mond.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Katten
Maar 't lijkt me indd erg vervelend als er zo'n drolletje aan je hark blijft hangen. Pluk je dat ook met je vingers eraf dan?
Trut. Moet je dat nou posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Daarom hou ik ze van mij binnen of aangelijnd.
Hondendrollen zie je dan tenminste liggen. Alleen een blinde zou erin gaan staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:45 schreef mazaru het volgende:
Een kat begraaft zijn drol tenminste nog. Die hondendrollen liggen gewoon overal voor het instappen.
Het feit dat katten in de tuin schijten betekent niet dat de eigenaar geen kattenbak heeft aangeschaftquote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hondendrollen zie je dan tenminste liggen. Alleen een blinde zou erin gaan staan.
Een groot gedeelte van de kattenbezitters flikkert hun kat de straat op, zodat het de tuin van de buren dood kan pissen en schijten. Of het schijt een zandbak vol, zodat kleine kinderen in de stront lopen te graaien. Je kunt het beest daar moeilijk op aanspreken, wel de bezitter van de kat. Sommige hondenbezitters nemen het echter ook niet zo nauw en als hun hond buiten een groenstrook zijn behoefte doet, horen ze dat gewoon op te ruimen, wat helaas vaak niet gebeurd.
Zowel honden ALS katten zijn HUISdieren. Houd ze daar dan ook. En als je een kat hebt die graag naar buiten wil, zorg er dan voor dat 'ie z'n behoefte gewoon thuis in de kattenbak kan doen. Ik snap dat de luiheid soms kan toeslaan en je liever hebt dat 'ie buiten schijt, maar kattenbakken zijn er niet voor niets. Bovendien moet je niet gaan zitten janken als je kat wordt overreden of doodgebeten in het losloopterrein van een hond, dat risico neem je zelf.
Hoe dan ook vind ik zowel honden als katten
Het zijn de eigenaars die om tezijn.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trut. Moet je dat nou posten?
quote:
Not, sorry.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven. Hier in de buurt lopen wel 12 katten, ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
De realiteit, of het smerige plaatje?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Suzanne84 het volgende:
Tjah, voor sommigen is de realiteit een beetje hard.
Of neem een hond die graag katten eet bij zijn ontbijt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Neem zelf een kat. Dan heb je nooit meer last van drollen in je tuin. Anders kan je altijd nog koffieprut strooien. Hebben katten een hekel aan tussen hun poten.
Ik heb een tyfus hekel aan katten, maar moet dit nou, dom figuur dat je bentquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Ja bedanktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Collega van me had een boxer die elke kat die in de tuin kwam sloopte.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Of neem een hond die graag katten eet bij zijn ontbijt.![]()
Dat is ook de natuur. Moet je gewoon zijn gang laten gaan die natuur. Mooi is dat
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja bedankt...kon die niet even onder een spoiler...wilde net gaan eten
Kon er niet eentje te pakken krijgen hier in huisquote:
Gewoon berenklemmen met een stukje rundergehakt erop gebruiken, werkt altijdquote:Op woensdag 30 september 2009 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kon er niet eentje te pakken krijgen hier in huis, ondanks de gevorderde leeftijd zijn ze nog steeds snel. Het is een eenpansgerecht met rundergehakt geworden
Berenklemmen en gehakt zijn op dit moment niet aanwezigquote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef Jeej het volgende:
[..]
Gewoon berenklemmen met een stukje rundergehakt erop gebruiken, werkt altijd
Kijk zo zie ik ze het liefstquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Dus wij mensen hebben ook het recht om in iemand anders tuin een verse warme dikke vieze slijmige kleine stinkerd van een drol draaiend uit je aars te persen. Zodat iemand anders het kan opruimen?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef diervanplezier het volgende:
katten zijn ook mensen hoor!!! ze hebben evenveel rechten
Alleen de poezen, de katers zijn lulbeestenquote:
ts poept in een tuinquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen de poezen, de katers zijn lulbeesten![]()
[ afbeelding ]
chewie weet jij wel wat een TS is ? nou nou?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ts poept in een tuin
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het feit dat katten in de tuin schijten betekent niet dat de eigenaar geen kattenbak heeft aangeschaft
Hey, herkenbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef ondeugend het volgende:
De mijne loopt buiten maar prefereert binnen op de bak te ontlasten.
Zeg ik dat ergens in mijn stukje?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het feit dat katten in de tuin schijten betekent niet dat de eigenaar geen kattenbak heeft aangeschaft
Respect.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Gwywen het volgende:
Katten![]()
De onze heeft een half jaar aangelijnd gezeten en weet nu dat ze niet de tuin uit mag.
Ik zou me best lullig voelen als ze in de tuin van de buren ging zitten kakken.
En ze weet dat als ze maar naar de schutting kijkt, het tuigje weer om gaat.
quote:
quote:
Wat een zieke mensen bestaan er ook in de wereld die ook nog foto's/filmpjes ervan maken wat op internet beland.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Mijn kat komt ook niet buiten. Hoef ik hem tenminste niet van het asfalt te schrapen.
Wat een liefie.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef Gwywen het volgende:
Katten![]()
De onze heeft een half jaar aangelijnd gezeten en weet nu dat ze niet de tuin uit mag.
Ik zou me best lullig voelen als ze in de tuin van de buren ging zitten kakken.
En ze weet dat als ze maar naar de schutting kijkt, het tuigje weer om gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |