Not, sorry.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven. Hier in de buurt lopen wel 12 katten, ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
De realiteit, of het smerige plaatje?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Suzanne84 het volgende:
Tjah, voor sommigen is de realiteit een beetje hard.
Of neem een hond die graag katten eet bij zijn ontbijt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Neem zelf een kat. Dan heb je nooit meer last van drollen in je tuin. Anders kan je altijd nog koffieprut strooien. Hebben katten een hekel aan tussen hun poten.
Ik heb een tyfus hekel aan katten, maar moet dit nou, dom figuur dat je bentquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Daarom hou ik ze van mij binnen of aangelijnd.
Ja bedanktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Collega van me had een boxer die elke kat die in de tuin kwam sloopte.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Of neem een hond die graag katten eet bij zijn ontbijt.![]()
Dat is ook de natuur. Moet je gewoon zijn gang laten gaan die natuur. Mooi is dat
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja bedankt...kon die niet even onder een spoiler...wilde net gaan eten
Kon er niet eentje te pakken krijgen hier in huisquote:
Gewoon berenklemmen met een stukje rundergehakt erop gebruiken, werkt altijdquote:Op woensdag 30 september 2009 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kon er niet eentje te pakken krijgen hier in huis, ondanks de gevorderde leeftijd zijn ze nog steeds snel. Het is een eenpansgerecht met rundergehakt geworden
Berenklemmen en gehakt zijn op dit moment niet aanwezigquote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef Jeej het volgende:
[..]
Gewoon berenklemmen met een stukje rundergehakt erop gebruiken, werkt altijd
Kijk zo zie ik ze het liefstquote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Dus wij mensen hebben ook het recht om in iemand anders tuin een verse warme dikke vieze slijmige kleine stinkerd van een drol draaiend uit je aars te persen. Zodat iemand anders het kan opruimen?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:02 schreef diervanplezier het volgende:
katten zijn ook mensen hoor!!! ze hebben evenveel rechten
Alleen de poezen, de katers zijn lulbeestenquote:
ts poept in een tuinquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen de poezen, de katers zijn lulbeesten![]()
[ afbeelding ]
chewie weet jij wel wat een TS is ? nou nou?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ts poept in een tuin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |