Laat je het ons weten?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
BLUF!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende: ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
Ja, succes hequote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
TVPquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
ikquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven.
Die opmerking past mooi bij je ondertitel, echt gast, wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Drinky het volgende:
Je moet je tuin ook niet zelf harken, daar heb je slaven voor
Dat doen wij wel. Behalve het uitlaten dan, ze zijn getraind om netjes naar hun stinkbak te gaan in de schuur. We laten ze niet los omdat we op een industrieterrein wonen en onze straat dé straat is vanaf de snelweg naar de bedrijven.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
FRIET!!!!!!!!!!!!!!!! PATAT IS SMERIG!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Kwaliteit het volgende:
KATTEN![]()
![]()
Ik pak ze altijd bij hun staart en tief ze de straat op!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Drinky het volgende:
Je moet je tuin ook niet zelf harken, daar heb je slaven negers voor
Dus katteneigenaars moeten 2 keer per dag met een riem om de kat uitlaten?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef Dagonet het volgende:
Kutkatten of kuteigenaars die hun beesten zonder begeleiding naar buiten schoppen? Die beesten doen gewoon hetzelfde als elk ander beest buitenshuis: poepen waar ze kunnen. Doen honden ook.
Ik kom in m'n voortuin met regelmaat een hondendrol tegen omdat asociale idioten hier in de buurt blijkbaar hun hond naar buiten schoppen in plaats van het beest uit te laten.
Nee, met de mond.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Katten
Maar 't lijkt me indd erg vervelend als er zo'n drolletje aan je hark blijft hangen. Pluk je dat ook met je vingers eraf dan?
Trut. Moet je dat nou posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Daarom hou ik ze van mij binnen of aangelijnd.
Hondendrollen zie je dan tenminste liggen. Alleen een blinde zou erin gaan staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:45 schreef mazaru het volgende:
Een kat begraaft zijn drol tenminste nog. Die hondendrollen liggen gewoon overal voor het instappen.
Het feit dat katten in de tuin schijten betekent niet dat de eigenaar geen kattenbak heeft aangeschaftquote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hondendrollen zie je dan tenminste liggen. Alleen een blinde zou erin gaan staan.
Een groot gedeelte van de kattenbezitters flikkert hun kat de straat op, zodat het de tuin van de buren dood kan pissen en schijten. Of het schijt een zandbak vol, zodat kleine kinderen in de stront lopen te graaien. Je kunt het beest daar moeilijk op aanspreken, wel de bezitter van de kat. Sommige hondenbezitters nemen het echter ook niet zo nauw en als hun hond buiten een groenstrook zijn behoefte doet, horen ze dat gewoon op te ruimen, wat helaas vaak niet gebeurd.
Zowel honden ALS katten zijn HUISdieren. Houd ze daar dan ook. En als je een kat hebt die graag naar buiten wil, zorg er dan voor dat 'ie z'n behoefte gewoon thuis in de kattenbak kan doen. Ik snap dat de luiheid soms kan toeslaan en je liever hebt dat 'ie buiten schijt, maar kattenbakken zijn er niet voor niets. Bovendien moet je niet gaan zitten janken als je kat wordt overreden of doodgebeten in het losloopterrein van een hond, dat risico neem je zelf.
Hoe dan ook vind ik zowel honden als katten
Het zijn de eigenaars die om tezijn.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Suzanne84 het volgende:
Daarom hou ik ze van mij binnen of aangelijnd.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trut. Moet je dat nou posten?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |