abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:18:35 #151
177885 JoaC
Het is patat
pi_73275981
KoosVogels en Matteus:

De barman zegt dat hij wel is geslagen
Hero Brinkman zegt dat hij geen klap heeft uigedeeld.

De barman schijnt GroenLinks te stemmen volgens sommigen hier.
Hero Brinkman was dronken, wat tot geheugenverlies kan leiden.

Conclusie: Er is onduidelijkheid of er wel of niet geslagen is.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73276037
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef JoaC het volgende:
KoosVogels en Matteus:

De barman zegt dat hij wel is geslagen
Hero Brinkman zegt dat hij geen klap heeft uigedeeld.

De barman schijnt GroenLinks te stemmen volgens sommigen hier.
Hero Brinkman was dronken, wat tot geheugenverlies kan leiden.

Conclusie: Er is onduidelijkheid of er wel of niet geslagen is.
Ja Willem, dat zeg ik vanaf deel 1 al. Wel opletten.
Als die PVV haters dit blijven negeren is er niets leuker dan er gewoon als een bulldozer er tegenin te gaan met hetzelfde domme gezwets, 180 graden gedraaid. Ze willen niet anders.

Of begreep je de sarcasme niet?
pi_73276084
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ah juist... jij schreeuwt van de daken dat een gerucht voor jouw gelijk staat als bewijs en nu moet ik het tegendeel bewijzen. Lijkt wel niveau religie.
Waar rook is, is vuur. Dat gaat overigens niet op voor religie.
quote:
Zoals zo vaak, en hier ook, beginnen mensen die de PVV haten te schelden (lamballen in jouw voorbeeld)
Niet zeuren als je de bal terug krijgt.
Omdat ik Brinkman een lambal noem, vind jij het nodig mij aan te vallen? Juist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:23:19 #154
177885 JoaC
Het is patat
pi_73276106
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:20 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ja Willem, dat zeg ik vanaf deel 1 al. Wel opletten.
Als die PVV haters dit blijven negeren is er niets leuker dan er gewoon als een bulldozer er tegenin te gaan met hetzelfde domme gezwets, 180 graden gedraaid. Ze willen niet anders.

Of begreep je de sarcasme niet?
Ik begrijp niet dat je niet gewoon zegt waarop het staat: Als zij zich van hun slechte kant laten zien, hoef jij dat nog niet te doen.

(Heb het zelf ook TOTAAL niet op Wilders btw, dus je stelling klopt niet volledig)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73276373
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur. Dat gaat overigens niet op voor religie.
... dit gaat nergens over.
quote:
Omdat ik Brinkman een lambal noem, vind jij het nodig mij aan te vallen? Juist.
Jij valt mensen aan, ik val die mensen die andere mensen aanvallen, aan.
Poteeto, potaato... (als je 'm snapt)
pi_73276427
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef JoaC het volgende:

Ik begrijp niet dat je niet gewoon zegt waarop het staat: Als zij zich van hun slechte kant laten zien, hoef jij dat nog niet te doen.
Check die discussies... ik gok dat ik het 54x gezegt heb en gevraagd heb om bewijs.
Als ze dan de boel negeren en anderen proberen te beïnvloeden met valse aannames, ga ik tegengas geven.

Begrijp je?
pi_73276653
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

... dit gaat nergens over.
Laat ook maar. Jij denkt dat Brinkman niks heeft geflikt, waar jij geen bewijs van hebt. Ik heb twijfels over de onschuld van Brinkman, waar ik op mijn beurt geen bewijs voor heb. Conclusie: impasse.

Tot ziens.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39:42 #158
177885 JoaC
Het is patat
pi_73276703
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Check die discussies... ik gok dat ik het 54x gezegt heb en gevraagd heb om bewijs.
Als ze dan de boel negeren en anderen proberen te beïnvloeden met valse aannames, ga ik tegengas geven.

Begrijp je?
Ja en nee, als mensen weigeren feiten te onderkennen, dan leven ze in een droomwereld. Zo ook Geert Wilders over de gematigde islam of Agnes Jongerius over het feit dat de AOWherziening geld moest opleveren.
[..]
pi_73276937
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ook maar. Jij denkt dat Brinkman niks heeft geflikt, waar jij geen bewijs van hebt. Ik heb twijfels over de onschuld van Brinkman, waar ik op mijn beurt geen bewijs voor heb. Conclusie: impasse.

Tot ziens.
Dat duurde dus 4 threads voor je zover kwam.
pi_73276974
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ja en nee, als mensen weigeren feiten te onderkennen, dan leven ze in een droomwereld. Zo ook Geert Wilders over de gematigde islam of Agnes Jongerius over het feit dat de AOWherziening geld moest opleveren.
De sprong naar Wilders snap ik ff niet. Of ben jij ook van het kaliber overal Wilders bij te trekken? Saai.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:54:47 #161
177885 JoaC
Het is patat
pi_73277224
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef Matteüs het volgende:

[..]

De sprong naar Wilders snap ik ff niet. Of ben jij ook van het kaliber overal Wilders bij te trekken? Saai.
Ik gaf een voorbeeld, en Wilders paste perfect erbij, dat ligt niet aan mij, maar aan Wilders.
[..]
pi_73277466
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:46 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Dat duurde dus 4 threads voor je zover kwam.
Jij hebt maar een conclusie: not quilty
pi_73277531
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef JoaC het volgende:
El Matador, ik ga alleen op delen welke geen mening/interpretatie zijn (Niet dat je liegt ofzo), als je een volledige reactie wilt zeg je het maar.
[..]

Er is niks mis met vanwege een punt uit de fractie te stappen, ik doelde puur op het woordgebruik.
Wilders' woordgebruik is vaak hilarisch en soms schrikbarend to the point. Maar er wordt wel op alle slakken zout gelegd als het de PVV aangaat. Een kamerlid van hen werd door Verbeet teruggefloten vandaag toen hij zei dat "we door de Vlamingen bedonderd worden". Sinds wanneer is "bedonderen" een vuil woordje dat niet door de NewSpeakredactie van de Tweede Kamer komt...?
quote:
Ik doelde op onderzoeken van TNS NIPO en het CBS
Ah ja, die twee clubjes.

Ten eerste is er nog maar 1 verkiezing geweest, kan het CBS helemaal geen uitspraken doen over opleidingsniveau vs. stemgedrag omdat het alleen een registratiebureau is en de opleiding wordt niet geregistreerd met de stem. Sterker; stemmen worden helemaal niet geregistreerd. Alleen DAT je gestemd hebt, niet WAT.

Volslagen bullshit dus. Bedoeld door linksige clubjes om Wilders voor domme rukker uit te maken.

Het gebrek aan inhoudelijke kritiek op Wilders is echt niet normaal. Dom ook, want al deze doorzichtige linksche truuks kunnen zo doorzien worden.
quote:
In de zaak Saban B. moest het OM duidelijk maken dat hij vluchtgevaarlijk was, dit hadden ze onvoldoende gedaan, ook konden ze in beroep, dit hebben ze niet gedaan.
Waardoor we een uiterst gevaarlijke vrouwenmeppende idioot maar de straat op sturen. Ik snap het. Die rechters zouden 30 km uit de kust in de Noordzee geflikkerd worden in een normale maatschappij. Maar nee, ze mogen gewoon blijven zitten en verdere schade aan de vrouwen van Nederland en omstreken toebrengen.
quote:
Ik zeg nergens wat goed en fout is, ik zeg alleen dat de rechter bepaalt of er in dit geval sprake is van discriminatie door Wilders, ik zeg nergens dar er een moralistisch oordeel geveld word. Als de rechter zegt dat Wilders discrimineert, dan doet hij dat inderdaad, aangezien discriminatie juridisch meetbaar is. Als hij gewoon uitspraken doet die kwetsend zijn voor een bevolkingsgroep, maar hier geen wet overtreedt, dan discrimineert hij niet, maar voelen die mensen zich gekwetst.
Discriminatie is een uiterst vage term. Het wordt constant gebruikt en toegepast. Blijkbaar mag je wel een selectief aannamebeleid bij de politie hanteren en geen moslims uit Nederland willen weigeren (los van de praktische ondoordachtheden daarin). Heeeel selectief allemaal.
quote:
Als we kwetsbaarheid meetbaar maken beperken we de vrijheid van meningsuiting. Er is momenteel een wet, en aan de wet moet je je houden. Als je de wet lijkt te overtreden ga/moet je naar de rechter, welke dit bepaalt.
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij voelt je lekker bij die Befehl ist Befehlcultuur. Als de wet mij niet bevalt, houd ik me er niet aan. Zo simpel is het.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:52:16 #164
177885 JoaC
Het is patat
pi_73278980
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wilders' woordgebruik is vaak hilarisch en soms schrikbarend to the point. Maar er wordt wel op alle slakken zout gelegd als het de PVV aangaat. Een kamerlid van hen werd door Verbeet teruggefloten vandaag toen hij zei dat "we door de Vlamingen bedonderd worden". Sinds wanneer is "bedonderen" een vuil woordje dat niet door de NewSpeakredactie van de Tweede Kamer komt...?
Ik heb ook mijn twijfels met Verbeek, maar dit ging specifiek over de demoniserende toon, wat imo duidelijk moet zijn in de context waarmee ik het typte.
quote:
[..]

Ah ja, die twee clubjes.

Ten eerste is er nog maar 1 verkiezing geweest, kan het CBS helemaal geen uitspraken doen over opleidingsniveau vs. stemgedrag omdat het alleen een registratiebureau is en de opleiding wordt niet geregistreerd met de stem. Sterker; stemmen worden helemaal niet geregistreerd. Alleen DAT je gestemd hebt, niet WAT.

Volslagen bullshit dus. Bedoeld door linksige clubjes om Wilders voor domme rukker uit te maken.

Het gebrek aan inhoudelijke kritiek op Wilders is echt niet normaal. Dom ook, want al deze doorzichtige linksche truuks kunnen zo doorzien worden.
CBS en TNS NIPO namen simpelweg een aselecte groep aan, en ondervroegen deze, hoe deze feiten geïnterpreteerd worden staat iedereen vrij in, maar feiten zijn feiten.

Het feit dat je deze bureaus linksig noemt is ronduit lachwekkend.
quote:
[..]

Waardoor we een uiterst gevaarlijke vrouwenmeppende idioot maar de straat op sturen. Ik snap het. Die rechters zouden 30 km uit de kust in de Noordzee geflikkerd worden in een normale maatschappij. Maar nee, ze mogen gewoon blijven zitten en verdere schade aan de vrouwen van Nederland en omstreken toebrengen.
Omdat de OM fouten maakte hadden de rechters buiten hun boekje moeten treden, en nu ze dit niet gedaan hebben moeten ze de zee in gedonderd worden? Verder is het geen normale samenleving die jij als vergelijking neemt, maar puur de samenleving zoals jij hem wilt zien. (Videla?)
quote:
[..]

Discriminatie is een uiterst vage term. Het wordt constant gebruikt en toegepast. Blijkbaar mag je wel een selectief aannamebeleid bij de politie hanteren en geen moslims uit Nederland willen weigeren (los van de praktische ondoordachtheden daarin). Heeeel selectief allemaal.
Het aannamebeleid van de politie moet wmb aangepakt worden, maar ik ben geen minister/kamerlid/politiebaas, mensen op basis van hun geloof weren uit een land is discriminatie.

Voorbeeld: Ali(ficitef persoon) woont in Bosnië in de jaren '90, hij vlucht hier vandaan nadat Servische troepen alle moslimmannen oppakken en executeren. Hij weet in Nederland terecht te komen voor zijn door Serven bezette dorp compleet word uitgemoord. Eenmaal in Nederland : Sorry, je bent moslim, eruit!

Of: Abdullah(wederom ficitef) is in het huidige Iran naast student Theologie aan de universiteit van Teheran ook aanhanger van Mousavi, vanwege zijn kritiek op Khamenei en Ahmadinejad vlucht hij naar Nederland. Hierzo; Sorry, je bent moslim.

Je mag niet op basis van geloof nee zeggen, wel op basis van motief (Economische motieven)
quote:
[..]

Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij voelt je lekker bij die Befehl ist Befehlcultuur. Als de wet mij niet bevalt, houd ik me er niet aan. Zo simpel is het.
Leuke aanname, als ik iets veranderd wil zien, zet ik me daarvoor in, als je de wet naar believen wel of niet volgt, heb je geen recht om vrouwenmishandelaars idioten te vinden, zij kiezen er immers ook voor om zich niet aan wetten te houden die ze niet bevallen. Zo simpel is het.
[..]
pi_73279241
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:52 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn twijfels met Verbeek, maar dit ging specifiek over de demoniserende toon, wat imo duidelijk moet zijn in de context waarmee ik het typte.
"Demoniserende toon". En dan heb je commentaar op mensen die vinden dat Wilders "gedemoniseerd" wordt. Je gebruikt het woord keihard zelf ook.
quote:
CBS en TNS NIPO namen simpelweg een aselecte groep aan, en ondervroegen deze, hoe deze feiten geïnterpreteerd worden staat iedereen vrij in, maar feiten zijn feiten.
Een onderzoekje is een onderzoekje. Dat is geen feit, het is op basis van feiten.
quote:
Het feit dat je deze bureaus linksig noemt is ronduit lachwekkend.
Je moest nog maar es goed lezen wat ik daadwerkelijk schreef.
quote:
Omdat de OM fouten maakte hadden de rechters buiten hun boekje moeten treden, en nu ze dit niet gedaan hebben moeten ze de zee in gedonderd worden? Verder is het geen normale samenleving die jij als vergelijking neemt, maar puur de samenleving zoals jij hem wilt zien. (Videla?)
Je snapt toch wel de hyperbool of niet he?

Een normale samenleving zendt geen levensgevaarlijke criminelen op verlof omdat de regeltjes van een of ander boekje gevolgd moeten worden. In een normale samenleving wordt met gezond verstand een afweging gemaakt over een gorilla die vrouwen tot moes heeft geslagen. Laten de rechters zich eens verplaatsen in het slachtoffer, in plaats van steevast de kant van de dader te kiezen...
quote:
Je mag niet op basis van geloof nee zeggen, wel op basis van motief (Economische motieven)
Dat vind jij. Blijkbaar mag je omwille van geloof wel homoseksuele docenten op je school weigeren, maar omwille van een -in mijn ogen verwrongen- idee van vrijheid mag je geen moslims uit je land houden? Je mag het zelfs niet ZEGGEN? (waar voor mij de grens bereikt is van hoeveel die teringoverheid ingrijpt in het leven.
quote:
Leuke aanname, als ik iets veranderd wil zien, zet ik me daarvoor in, als je de wet naar believen wel of niet volgt, heb je geen recht om vrouwenmishandelaars idioten te vinden, zij kiezen er immers ook voor om zich niet aan wetten te houden die ze niet bevallen. Zo simpel is het.
Dus omdat ik wel es een peukje opsteek in een horecagelegenheid, mag ik vrouwenmishandelaars geen idioten vinden?

Volledig verkankerd door het rechtsstaatjihadisme, dat soort visies. Stap es buiten dat studeerkamertje vol met wetboekjes en kijk eens hoe een samenleving werkt.

Je bent exemplarisch voor het failiete enge Vrouwe Iustitia is Heilig idee.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 1 oktober 2009 @ 17:28:26 #166
177885 JoaC
Het is patat
pi_73279939
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Demoniserende toon". En dan heb je commentaar op mensen die vinden dat Wilders "gedemoniseerd" wordt. Je gebruikt het woord keihard zelf ook.
Weer lees je buiten de context.
quote:
[..]
Een onderzoekje is een onderzoekje. Dat is geen feit, het is op basis van feiten.
Een tabel met representatieve statistieken die iets weergeven is gewoon juist.
quote:
[..]

Je moest nog maar es goed lezen wat ik daadwerkelijk schreef.
Dat deze instanties kritiek op Wilders hebben? Dat over het CBS met 1 dat/wat mensen kiezen is irrelevant, ze doen hiervoor onderzoeken los van de verkiezingen.
quote:
[..]

Je snapt toch wel de hyperbool of niet he?
Jij snapte toch ook wel dat ik niet serieus denk dat jij die mensen de zee in wilt gooien?
quote:
Een normale samenleving zendt geen levensgevaarlijke criminelen op verlof omdat de regeltjes van een of ander boekje gevolgd moeten worden. In een normale samenleving wordt met gezond verstand een afweging gemaakt over een gorilla die vrouwen tot moes heeft geslagen. Laten de rechters zich eens verplaatsen in het slachtoffer, in plaats van steevast de kant van de dader te kiezen...
Ligt dit aan de rechter of aan de samenleving/wet?
quote:
[..]

Dat vind jij. Blijkbaar mag je omwille van geloof wel homoseksuele docenten op je school weigeren, maar omwille van een -in mijn ogen verwrongen- idee van vrijheid mag je geen moslims uit je land houden? Je mag het zelfs niet ZEGGEN? (waar voor mij de grens bereikt is van hoeveel die teringoverheid ingrijpt in het leven.
Je mag wel zeggen dat je niet wilt dat je moslims toe worden gelaten in het land, je mag het alleen niet toepassen. Hiernaast gaf ik 2 voorbeelden die slachtoffer zouden/zullen worden van zo'n beleid. Ik zou deze mensen in Nederland toe laten jij niet, ik vind dat kwalijk, maar dat is het niet per se.
quote:
[..]

Dus omdat ik wel es een peukje opsteek in een horecagelegenheid, mag ik vrouwenmishandelaars geen idioten vinden?
Het is hypocriet, het een is erger dan het andere(raad zelf maar welke), maar we hebben geen extreem onderdrukkende wetten, hoguit een door jou eerder genoemde overdreven vrijheid van religie, maar stel dan wel de moslim gelijk aan een jood of een christen.
quote:
Volledig verkankerd door het rechtsstaatjihadisme, dat soort visies. Stap es buiten dat studeerkamertje vol met wetboekjes en kijk eens hoe een samenleving werkt.

Je bent exemplarisch voor het failiete enge Vrouwe Iustitia is Heilig idee.
Er staan boeken van Fortuyn en John Stuart Mill in mijn kamer, maar geen enkel wetboek.
[..]
pi_73280396
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef JoaC het volgende:
Dat deze instanties kritiek op Wilders hebben? Dat over het CBS met 1 dat/wat mensen kiezen is irrelevant, ze doen hiervoor onderzoeken los van de verkiezingen.
Je leest niet goed. Ik heb nergens gezegd dat het CBS of TNS Nipo "linksche clubjes" zijn. Zij worden echter ingeschakeld door linksige clubjes dan wel figuren om hun gelijk middels een "zuiver onderzoek" te bewijzen. Dat gelijk bestaat uit het "dom" verklaren van de PVV achterban, een effectieve truuk, maar erg oninhoudelijk, dat snap je toch wel?
quote:
Jij snapte toch ook wel dat ik niet serieus denk dat jij die mensen de zee in wilt gooien?
Dan is het goed. Ik ben gewoon voor een spuitje. Humaan.
quote:
Ligt dit aan de rechter of aan de samenleving/wet?
Aan de rechter. HIJ heeft Saban laten gaan. Niet de samenleving en een wet kan niet praten en/of acties uitvoeren. Daarom heb je juist een rechter nodig. Die moet kijken naar de wet (als leidraad) EN naar de samenleving (als doel).
quote:
Je mag wel zeggen dat je niet wilt dat je moslims toe worden gelaten in het land, je mag het alleen niet toepassen.
Volgens mij wordt Wilders nu vervolgd voor zijn uitspraken in De Volkskrant o.a. Dat vind jij wel terecht?
quote:
Hiernaast gaf ik 2 voorbeelden die slachtoffer zouden/zullen worden van zo'n beleid. Ik zou deze mensen in Nederland toe laten jij niet, ik vind dat kwalijk, maar dat is het niet per se.
Bijzonder hinderlijk en unfair dat jij mij dingen in de schoenen schuift. Ik heb nergens gezegd wie ik wel en niet toe wil laten in Nederland. Quoteje asjeblief.
quote:
Het is hypocriet, het een is erger dan het andere(raad zelf maar welke), maar we hebben geen extreem onderdrukkende wetten, hoguit een door jou eerder genoemde overdreven vrijheid van religie, maar stel dan wel de moslim gelijk aan een jood of een christen.
Ik neem de wet als een losse leidraad. Maar als er dingen verboden zijn die ik moreel aanvaardbaar vind, dan doe ik die gewoon toch. En andersom. Als de wet dingen niet verbiedt, en ik vind ze niet kunnen, doe ik ze niet.
quote:
Er staan boeken van Fortuyn en John Stuart Mill in mijn kamer, maar geen enkel wetboek.
Mooi.

donderdag 1 oktober 2009 @ 18:28:16 #168
177885 JoaC
Het is patat
pi_73281488
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Ik heb nergens gezegd dat het CBS of TNS Nipo "linksche clubjes" zijn. Zij worden echter ingeschakeld door linksige clubjes dan wel figuren om hun gelijk middels een "zuiver onderzoek" te bewijzen. Dat gelijk bestaat uit het "dom" verklaren van de PVV achterban, een effectieve truuk, maar erg oninhoudelijk, dat snap je toch wel?
Omdat je "Die twee clubjes" zei en vervolgens over linkse clubjes spreekt is het vanzelfsprekend dat ik dingen zo interpreteer, zou je in de toekomst gelijk zo duidelijk willen zijn?
quote:
[..]

Dan is het goed. Ik ben gewoon voor een spuitje. Humaan.
Humanisten zijn tegen de doodstraf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Aan de rechter. HIJ heeft Saban laten gaan. Niet de samenleving en een wet kan niet praten en/of acties uitvoeren. Daarom heb je juist een rechter nodig. Die moet kijken naar de wet (als leidraad) EN naar de samenleving (als doel).
Zo zou het moeten zijn(in jouw en mijn ogen), maar zo is het niet. Hij oordeelt op basis van wat het OM hem verschaft, en die maakten er een rotzooi van, hij doet vervolgens een uitspraak die hij liever niet zou doen. En het OM blijft in de publieke opinie buiten schot.
quote:
[..]

Volgens mij wordt Wilders nu vervolgd voor zijn uitspraken in De Volkskrant o.a. Dat vind jij wel terecht?

Een aantal van die uitspraken mogen wat mij betreft verboden zijn, net als er idioten zijn die zichzelf in een toren boren met een vliegtuig omdat Osama Bin Laden dat zegt, zullen er ook mensen zijn die moslims als gevaar voor de samenleving zien en daar naar handelen, en er was een veganistische dierenactivist die een politicus als gevaar zag, om daar naar te handelen.
[..]

Bijzonder hinderlijk en unfair dat jij mij dingen in de schoenen schuift. Ik heb nergens gezegd wie ik wel en niet toe wil laten in Nederland. Quoteje asjeblief.
Ik lees ook dingen die er niet stonden.
quote:
[..]

Ik neem de wet als een losse leidraad. Maar als er dingen verboden zijn die ik moreel aanvaardbaar vind, dan doe ik die gewoon toch. En andersom. Als de wet dingen niet verbiedt, en ik vind ze niet kunnen, doe ik ze niet.
De eerste doe ik niet, de tweede wel.
Verder blijft het hypocriet dat je de wet bewust overtreedt, maar boos wordt als iemand anders dat ook gedaan heeft binnen mijn moraal, en ik ben als D66'er tegen betutteling voor je daar over begint.
[..]
pi_73284134
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Over bevooroordeling gesproken zeg. Daar was je toch een felle tegenstander van?
Ik ben in alles een pragmaticus. En politici die niet liegen zijn een uitzondering en zullen zeker niet in de PVV gevonden worden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:49:40 #170
177885 JoaC
Het is patat
pi_73288731
Martinovibes laat zijn kop niet meer zien?
[..]
pi_73289181
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef El_Matador het volgende:

Ik heb dat eigenlijk ook, maar dat heeft de laatste jaren een aardig pakketje bekeuringen voor allerlei kleinigheden opgeleverd. En dat irriteert me mateloos.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:39:45 #172
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_73290794
-verkeerde topic-
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:08:59 #173
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73301490
Ik begrijp dat we ons zorgen maken over een ernstige vrouwenmishandelaar die door de rechters uiteindelijk niet veroordeeld is.
Dat moet Dion Graus zijn, die zijn acht maanden zwangere vrouw in elkaar mepte. Zoals Dion (eerste kneus PVVér ) zelf zegt op de website van de PVV:
Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand.
Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')