dies coolquote:Op woensdag 30 september 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, fok rendert een komma mee in de link. Prutsers.
http://store.apple.com/us/product/M9179LL/A
Zou die ook vergaderen zijn?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
Je kent me nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry pheno... het was met opzet fout gespeld....
hij zoekt zijn usb stick nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig is fles er nog met inhoud... bij het ontbreken van JortK
wie weet... dat ie daar wel wat nuttigs zegtquote:
Dies duur....te duurquote:
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zitquote:
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vindenquote:
Lastig, ik heb er geen in huis.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel hoor, het is wel duidelijk dat je tampon scheef zit
vergeten uit het doosje te halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zienquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom die streep erdoorheen, er was geen spellingsfout te vinden
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
afwachten dus, net kerstmis
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bomquote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen benieuwd waar ie m heeft zitten
Nee, bij die specifieke zin...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O dan moet ik er ook maar eens mee beginnen
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stp heul andere dingen daar. Cameras daar zijn de bom
Youtubje nodig?
En nu volg ik je niet meerquote:
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?quote:
Nou, bij welke specifieke zin deed ik dat net?quote:
Dat doorstrepen van die zin "je kent me niet" is blijkbaar iets van hyves ofzo, is een topic over, heb je blijkbaar gemistquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar hoef ik geen info over hoor pheno
[..]
En nu volg ik je niet meer
Heimlichenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een wijf wat aan het stikken is in iemands zaad?
Ow? dacht het dus niet he
nee, als die domme hoer niet eens weet hoe ze moet slikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is die pinguin in een priusquote:
spuit jij brokjes?quote:
Juistquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, als die domme hoer niet eens weet hoe ze moet slikken
Oftewel: je weet het zelf ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is die pinguin in een prius
ik word geil van al dat geslikquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spuit jij brokjes?
[..]
Juist
edit: behalve als jij stikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
gadverdamme LL, brokjesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spuit jij brokjes?
[..]
Juist
edit: behalve als jij stikt
Niet fappen boven mn laptopquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik word geil van al dat geslik
ja, laten we erover ophoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik word geil van al dat geslik
Sorriequote:Op woensdag 30 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
gadverdamme LL, brokjes
Dat zal mij niet gebeuren maar toch lief
echt, ik word er misselijk vanquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is die pinguin in een prius
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hallo !!! Een blauwe prius he !!!
Ach, weer zo'n huiliequote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:03 schreef john-frusciante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
hullie ??? heb juist mega lol jij rijd in een prius niet ikquote:
we hadden het over nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man Jeff is gewoon tha bombquote:
Dus dat de spatiebalk het ineens slecht deed, was helemaal niet de schuld van Randall?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet je gelijk hoe het komt als de toetsen in eens plakken
Dat gilt mijn vrouw nooitquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy
en anders reageer je een uur later pasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hadden het over nijns
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren maar toch lief
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yooooouuuuurrrrrrrr gaaaaaayyyyy
Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaatquote:
ik ben nog niet terug naar bedquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders reageer je een uur later pas
En dat is slecht omdat?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hullie ??? heb juist mega lol jij rijd in een prius niet ik
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd genoemd als het over klonen gaat![]()
?
jij kan dus wel slikkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
Automaat, adaptive cruisecontrol, stemherkenning voor de meeste menu items (navigatie, audio, climate control, telefoon op bluetooth met koppeling adresboek). Nou, wat voel ik me genaaid
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toch blijft het een prius en na de show van jeff ..![]()
![]()
![]()
al was ie van goud .....
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstofquote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
al was ie van goud .....
mpgquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ben ook klaar met mijn eerste vergadering!
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
al was ie van goud .....
Wat rijdt je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
al was ie van goud .....
stukje van jeff dunhamm niet persoonlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gilt mijn vrouw nooit
Ik heb alleen niets met autos en zoek de goedkoopste uit. Kortom, 14% leasetarief.
Kan ik zelf geen auto van kopen, verzekeren en 50K per jaar mee rijden. Alleen de brandstof al is duurder
ja pciesquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en kreeg je hem gratis met 10 jaar brandstof
Mja, blijkbaar. Ik ken de persoon niet, maar hij heeft bij een bepaald volk meer macht dan een Obama.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
is een paar topic's geleden nog over gepostquote:Op woensdag 30 september 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ken ik Jeff niet, dat scheelt.
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doequote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een paar topic's geleden nog over gepost
\quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij MPG na-aapt, wil niet zeggen dat ik dat doe
Weinig, zeker de nachtbagger niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
\
Jij doet het zo af en toe ook, anders.
Hypesquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt een nieuwe rage te zijn om die zin met een streep te gebruiken. Nijns kent die ook nog niet, zo te zien
Ik heb het niet. Ik heb iets tegen fotoboeken.quote:
Ja, nou, nu is de grap er wel vanafquote:
mn fietsquote:
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."quote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig, zeker de nachtbagger niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]1 cabaretier aan de andere kant van de wereld noemt het een lunchbox en jij wilt er voor geen prijs meer in rijden?
Whehehe goede samenvattingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."
Vandaar dat ik dat al skip.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ik je ook zonder terug te lezen wel samenvatten: "kwartet van GF, vraag van marcb waar iedereen is, zatte post van Fles, nog een kwartet van GF en dan komt de goedemorgenpost met cijfers van DaMart."
ja das jou mening maare je hapt wel lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.
Wrong. Ik rijd Renaultquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ah, de voorspelling komt altijd uit: Prius bashers rijden of niet, of een Opel. Wat gelijk staat aan niet.
Dat verwachten mensen zonder een prius. Ik voldoe graag aan dat soort verwachtingen, anders gaat gf weer kwartetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja das jou mening maare je hapt wel lekker
dat is in het weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik haat slopelsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
fout ik rij fordquote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ach, denk eens aan Buckler, dat volledig verdwenen is na 1 show van een cabaretier.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een tokkievolk in dat publiekquote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef john-frusciante het volgende:
speciaal voor pheno
ik hoef er toch niet in te rijden en hij was cheapquote:
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mn fietsen das eigenlijk nog te erg ... want ik woon 4min van het station
en probeer maar eens met de auto naar de bijlmer te gaan![]()
ken ik om 5uur vertrekken als ik er om 8 uur wil zijn![]()
maar het vrouwtje rijd in een modale opel corsa![]()
verder staat er in de garage een Lancia Delta Hf integrale (die nooit meer af komt)(maar das bijzaak)
nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een tokkievolk in dat publiek
Maar goed, ik heb amerikaanse humor nooit begrepen. Zoiets als Friends, Seinfeld e.d. ook al niet. Kijk je 1 of 2 keer, omdat men zegt dat het ubergrappig leuk roflolmao is. Echt, gewoon niet grappig. Dan hoor dje de dag er op: "ja, deze aflevering was inderdaad minder"....Uhuh
Klonkie, ik mis jequote:
nope geen bi helaasquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
lancia delta hf intergrale, een bi turbo?
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja dan ben jij een van de weinige die geen humor heeft, smaken verschillen
toch leuk, heel gauw af makenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope geen bi helaas
simpele 2liter 16v met 1turbo goed voor 225pk lust alleen wel een slokje
die motor van die lancia is ook geproduceert in de alfa 155 QV da's ook zo'n kanonquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de auto naar de bijlmer gaat best goed, alleen met de auto terug....
lancia delta hf intergrale, een bi turbo?
heb ik ooit eens mogen uitlaten. wat een bom op wielen is dat.
ik heb nu een leen lancia maar die is voornamelijk lelijk
* gf geeft BX een bakkie koffiequote:
als ik zin hebquote:
britse humor is beterquote:Op woensdag 30 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andere humor. De britse humor is vele malen sterker.
Blackadder, Monthy Python, Young Ones, Red Dwarf, daar kan ik helemaal dubbel om liggen. Dat platte amerikaanse uitgemolken humor niet.
kelly bundyquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
Een uitzondering: Al Bundy. Maar hij is dan ook een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |