Ah kee.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zelfverzekerde mannen met humor zijn inderdaad wel meerMaar een openingszin als "ken ik jou niet ergens van" vind ik persoonlijk toch wel een afknapper hoor...
de reactie er op kan doeltreffender zijn voor het wel of niet aanknopen van een gesprek.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zelfverzekerde mannen met humor zijn inderdaad wel meerMaar een openingszin als "ken ik jou niet ergens van" vind ik persoonlijk toch wel een afknapper hoor...
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb geen vriend meer, maar mijn laatste vriend kwam niet met een openingszin nee. Die had een ontbijtje meegebrachtquote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee.
Zelfverzekerde vrouwen met humor zijn trouwens ook![]()
Afwachtende vrouwen zijn sowieso al minder mijn types.
Maar jouw vriend kwam met een openingszin of niet?
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:42 schreef Spanlaken het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van ??
Haha, ff origineler idd.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meer, maar mijn laatste vriend kwam niet met een openingszin nee. Die had een ontbijtje meegebracht
Ja, precies! Het gaat om een bepaalde klik en leuke inside jokes enzoquote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ff origineler idd.
Ik kan me ook niet herinneren een openingszin gebruikt te hebben. Als je die gebruikt dan duidt het voor mij toch op iets voorgekookts. Terwijl spontaan de key is.
Die werken zich in het zweet met bandjes.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Britten zijn wat dat betreft wel heel makkelijk..
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies! Het gaat om een bepaalde klik en leuke inside jokes enzo
Idd. als je een Britse niet binnen 10 sec bij haar ass pakt, is ze al niet geinteresseerd meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Britten zijn wat dat betreft wel heel makkelijk..
Wacht maar tot je Alzenheimer hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Juup© het volgende:
Ik zeg elke ochtend tegen mijn vrouw: "zeg ken ik jou niet ergens van? neuken?"
Een openingszin "nodig hebben" is sowieso niet goed lijkt me. Inspelen op de situatie is veel beter en spontaner. Een openingszin is toepasbaar op iedere vrouw. Voelt ze zich gelijk een nummer. En dat betekent geen nummetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?
Die komen vanzelfquote:Op woensdag 30 september 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe kom je om inside jokes als je iemand niet kent? en dus een openings zin nodig hebt?
moet ook eerlijk zijn dat ik ze nooit heb hoeven toepassen, rol tot nu toe altijd van relatie naar relatie.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een openingszin "nodig hebben" is sowieso niet goed lijkt me. Inspelen op de situatie is veel beter en spontaner. Een openingszin is toepasbaar op iedere vrouw. Voelt ze zich gelijk een nummer. En dat betekent geen nummetje.
doelde er meer op dat wanneer je met inside jokes indruk zou kunnen maken je diegene al een beetje kent en dus het gebruik van een openingszin niet nodig hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die komen vanzelfEn ook contact kan makkelijk zonder openingszin
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
"Ban ik jou niet ergens van?" doet het altijd goed op meets.
Geen gezeik met schoonouders, verplichtingen en verplichte familiefeestjes bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:33 schreef PKfotografie het volgende:
soms snap ik echt dat mensen geen relatie hebben
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je die dan snel ontwikkelt als je het inderdaad leuk hebt samenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
doelde er meer op dat wanneer je met inside jokes indruk zou kunnen maken je diegene al een beetje kent en dus het gebruik van een openingszin niet nodig hebt.
en een onbekende man of vrouw aanspreken die je niet kent gaat lastig met een inside joke.
kan wel maar dan snap je elkaar toch niet
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:10 schreef Electrocute het volgende:
'Zeg, wist jij dat vrouwen van cliché openingszinnen houden?'
Een hele nieuwe dimensie van 'lame'.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:24 schreef IkWilbert het volgende:
Loop naar een meisje/vrouw toe en pak het label van de trui/t-shirt wat ze aan heeft. Als ze dan zegt "Hee, wat doe je!" (en die kans is groot) dan zeg je, "ik wilde even kijken of er made in heaven op staat"
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef harmenst het volgende:
"Zit jij ook niet op Fok!?"
Damn. Ik was ook al een pracht-post aan het voorbereiden om Cc het hof te maken, geheel in de gedachte van dit topic uiteraard. Just my rotten luck.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:17 schreef Mordreth het volgende:
SC weg. Gebruik de PM/mail/msn blablabla.
Vrouwen hebben helemaal geen openingszin nodig, daar hebben ze tieten voor. Dus het lijkt wel alsof die zin voor jou goed werkt, maar in werkelijkheid heb je gewoon (goeie) tieten.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef iSuuz het volgende:
Zeg ook vaak "zeg, kom je hier vaker?", maar meer voor de grap. Werkt ook wel goed meestal.
Wat zei je dan precies?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef Sander het volgende:
Ik kwam ooit een meisje tegen waarvan ik dacht dat ze bij mij op de middelbare school had gezeten. Maar ik twijfelde. Ging ik het haar vragen, kaatste ze terug "ja dat zegt elke jongen". Toen ik daar een botte opmerking over teruggooide kreeg ik een klap voor mijn bek.
Probeer je ze niet te versieren, is het ook niet goed.
Deed een meisje ook eens bij mij in de winkel. Ze pakte me heel lief en zwijmelend bij mijn arm / hand... totdat ze zag dat haar vriend achter mij stond en ze de verkeerde jongen had vastgepaktquote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef RedPeaches het volgende:
Gewoon iemands hand pakken en er dan daarna achter komen dat je hem helemaal niet kentWerkt perfect! Had meteen een valentijn
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef RedPeaches het volgende:
Maar meestal begin ik gewoon met iemand te dansen of zeg ik hoiNiet moeilijk doen werkt het best
En als je geen vriend had, zou die uitspraak dan werken?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:48 schreef Snowcold het volgende:
Een jongen heeft ooit tegen mij gebruikt: 'Zo'n leuk meisje als jij heeft vast al een vriend.'![]()
Ik kon naar waarheid ook nog ja antwoorden ook... Na dat gesprek die jongen ook nooit meer gezien.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef varcento het volgende:
It's all about the wingman baby!![]()
Laat een vriend van je op dr afstappen, en hem zo'n cheesy openingszin gebruiken.
Stap er dan op af, en ga met haar lachen over de openinszin die hij net gebruikte.
Iets in de trend van 'het past idd wel bij je rotkop dat jongens je met zulke cheesy openingszinnen aanspreken' of zoiets. Ik was best wel erg ... 'aangeschoten'quote:
Met een wingman op stap gaan is gewoon grappig. De meest hilarische succesmomenten heb ik meegemaakt met een wingman (of dat ik de wingman wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 06:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]Als je het niet alleen kunt, moet je je niet op dat pad begeven.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef cerror het volgende:
Zeg heb jij een wasdroger thuis? Mijn onderbroek is nogal klam.
Werkt alleen als de een knap en de ander lelijk is.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:52 schreef varcento het volgende:
It's all about the wingman baby!![]()
Laat een vriend van je op dr afstappen, en hem zo'n cheesy openingszin gebruiken.
Stap er dan op af, en ga met haar lachen over de openinszin die hij net gebruikte.
Ja, voor het zelfde geld valt ze gewoon voor de wingman.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Werkt alleen als de een knap en de ander lelijk is.
Whahahaquote:Op woensdag 30 september 2009 21:16 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Deed een meisje ook eens bij mij in de winkel. Ze pakte me heel lief en zwijmelend bij mijn arm / hand... totdat ze zag dat haar vriend achter mij stond en ze de verkeerde jongen had vastgepakt
Haha, heb z'n gezicht niet echt gezien (zal vast priceless zijn geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
WhahahaVond hij vast heel leuk
Je moet ook niet van tevoren bepalen wie de wingman is, het beste is om dat in het moment te laten ontstaan. Je moet dit wel van elkaar aanvoelen natuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:32 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ja, voor het zelfde geld valt ze gewoon voor de wingman.
Nou welke dan?quote:Al zijn er trouwens wel een paar gebruikt tegen me die echt te triest voor woorden waren
Hehe die vind k nog wel goed eigenlijkquote:
Heb je een vuurtje voor mequote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
Zometeen blijken 'heb je een vuurtje voor me?' en 'weet jij hoe laat het is?' ook nog aan een glorieuze comeback bezig te zijn.
Zijn daar ook cursussen voor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef varcento het volgende:
Een gouden altijd werkende klassieker:
Hey marlous ( of een andere naam als je de naam al kent uiteraard) wil met je onder de douche!
Vitaal is dat je de swingende beweging van baas rinus zo exact mogelijk nadoet, gegarandeerd succes!
Die snap ik niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef varcento het volgende:
Een gouden altijd werkende klassieker:
Hey marlous ( of een andere naam als je de naam al kent uiteraard) wil met je onder de douche!
Vitaal is dat je de swingende beweging van baas rinus zo exact mogelijk nadoet, gegarandeerd succes!
Zoek maar eens op Youtube naar Rinus en Marlousquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal geloof ik
Nee, ligt niet aan jou, meer knopjes kunnen ze niet vinden op hun Casio keyboardquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens ligt et aan mij of hebben al die nederlandse muziek precies hetzelfde deuntje!
Echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:06 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou, meer knopjes kunnen ze niet vinden op hun Casio keyboard
Die openingszin slecht noemen terwijl je het uit de pua scene haaltquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar weer OT: Ik gebruikte gister echt een slechte openingszin maar hij werkte wel 3x![]()
![]()
"Mijn vriend heeft een vriendin en zij is vreemdgeweest, alleen het was met een meisje. Vind je dat ook vreemdgaan? "![]()
Verbaasde mezelf eigenlijk maarja volgensmij boeit et echt geen flikker wat je zegt als je et maar beetje leuk brengt
Ja maar ik weet niet, ik dacht de 1e x echt dit gaat nooit werkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die openingszin slecht noemen terwijl je het uit de pua scene haalt
Met dank aan Mysteryquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
"Mijn vriend heeft een vriendin en zij is vreemdgeweest, alleen het was met een meisje. Vind je dat ook vreemdgaan? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:57 schreef Relatieveling het volgende:
Hoeveel weegt een ijsbeer?HAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHHHHAHHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.:: It's a Clone way of life ©::.
Hello! It's me, the devil!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Is het trouwens nog steeds not done om de holocaust te ontkennen wanneer je met haar staat te praten?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:57 schreef Relatieveling het volgende:
Hoeveel weegt een ijsbeer?Die wordt dus elke dag lichter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme ijsberen![]()
Moeten ze maar niet allemaal aan de anorexia gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt dus elke dag lichter...
Arme ijsberen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"
Nope. Geen goed idee
Als je het goed brengt moet het vast wel kunnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Is het trouwens nog steeds not done om de holocaust te ontkennen wanneer je met haar staat te praten?
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprekquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"
Nope. Geen goed idee
Wie weetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek![]()
Als je dan uitglijdt bij het stampen op die ijsblokjes, dan is het wel weer een originele manier om kennis te makenquote:Of een paar ijsblokjes naast haar op de grond gooien en op stampen. En als ze je dan met een zucht en een 'ik weet wat voor uberflauwe openingszin nu komt'-blik aankijkt, van haar naar de blokjes kijken weer terug en iets mompelen van 'nee joh, kutijsblokjes' en dan half omdraaien en met een strak gezicht verder gaan met je biertje![]()
Arme kerel, studeren loont niet altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
Ik kan me nog een x zon aflevering van dat ene programma op mtv dat er 2 meisjes zijn en 1 jongen (of andersom) en dat er dan op et laatst iemand weggestuurd wordt, en daar was zon kerel die had volgensmij een hele website met van dat soort openingszinnen uit zn hoofd geleerd![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje kon et trouwens niet zo waarderen btw![]()
Die vind ik eigenlijk best wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek
Omdat ze het zelf vaak ook niet hebben. Compensatie, beste man. Compensatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik snap niet waarom vrouwen ZOVEEL waarde hechten aan zelfverzekerdheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |