quote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
"Ban ik jou niet ergens van?" doet het altijd goed op meets.
Geen gezeik met schoonouders, verplichtingen en verplichte familiefeestjes bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:33 schreef PKfotografie het volgende:
soms snap ik echt dat mensen geen relatie hebben
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je die dan snel ontwikkelt als je het inderdaad leuk hebt samenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
doelde er meer op dat wanneer je met inside jokes indruk zou kunnen maken je diegene al een beetje kent en dus het gebruik van een openingszin niet nodig hebt.
en een onbekende man of vrouw aanspreken die je niet kent gaat lastig met een inside joke.
kan wel maar dan snap je elkaar toch niet
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:10 schreef Electrocute het volgende:
'Zeg, wist jij dat vrouwen van cliché openingszinnen houden?'
Een hele nieuwe dimensie van 'lame'.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:24 schreef IkWilbert het volgende:
Loop naar een meisje/vrouw toe en pak het label van de trui/t-shirt wat ze aan heeft. Als ze dan zegt "Hee, wat doe je!" (en die kans is groot) dan zeg je, "ik wilde even kijken of er made in heaven op staat"
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef harmenst het volgende:
"Zit jij ook niet op Fok!?"
Damn. Ik was ook al een pracht-post aan het voorbereiden om Cc het hof te maken, geheel in de gedachte van dit topic uiteraard. Just my rotten luck.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:17 schreef Mordreth het volgende:
SC weg. Gebruik de PM/mail/msn blablabla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |