quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"
Nope. Geen goed idee
Als je het goed brengt moet het vast wel kunnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Is het trouwens nog steeds not done om de holocaust te ontkennen wanneer je met haar staat te praten?
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprekquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"
Nope. Geen goed idee
Wie weetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek![]()
Als je dan uitglijdt bij het stampen op die ijsblokjes, dan is het wel weer een originele manier om kennis te makenquote:Of een paar ijsblokjes naast haar op de grond gooien en op stampen. En als ze je dan met een zucht en een 'ik weet wat voor uberflauwe openingszin nu komt'-blik aankijkt, van haar naar de blokjes kijken weer terug en iets mompelen van 'nee joh, kutijsblokjes' en dan half omdraaien en met een strak gezicht verder gaan met je biertje![]()
Arme kerel, studeren loont niet altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
Ik kan me nog een x zon aflevering van dat ene programma op mtv dat er 2 meisjes zijn en 1 jongen (of andersom) en dat er dan op et laatst iemand weggestuurd wordt, en daar was zon kerel die had volgensmij een hele website met van dat soort openingszinnen uit zn hoofd geleerd![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje kon et trouwens niet zo waarderen btw![]()
Die vind ik eigenlijk best wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek
Omdat ze het zelf vaak ook niet hebben. Compensatie, beste man. Compensatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik snap niet waarom vrouwen ZOVEEL waarde hechten aan zelfverzekerdheid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |