abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73849325
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"

Nope. Geen goed idee
pi_73849401
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik kan die moeilijke openingszinnen niet eens onthouden. Dan sta ik daar: "zeg, ben jij gevalle.. eh.. ben jij daarnet uit de lucht.. eh, pardon.. viel het mij op dat jouw lucht.. nee sorry, pfoe, luchtig hier he.. aaah.. viel die lucht net uit jou.. neeeee!!! oh sorry sorry.. voor een laatste keer dan.. is jouw vader een dief? Nee? Nee? GODVERDOMME, HEB IK HIER VOOR NIETS MEZELF STAAN UITSLOVEN!"

Nope. Geen goed idee

Ik kan me nog een x zon aflevering van dat ene programma op mtv dat er 2 meisjes zijn en 1 jongen (of andersom) en dat er dan op et laatst iemand weggestuurd wordt, en daar was zon kerel die had volgensmij een hele website met van dat soort openingszinnen uit zn hoofd geleerd
Dat meisje kon et trouwens niet zo waarderen btw

Maar ik weet niet, et beste is gewoon 1 of 2 openingszinnen te hebben voor back up die wel bij je passen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:44:42 #103
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_73897965
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Is het trouwens nog steeds not done om de holocaust te ontkennen wanneer je met haar staat te praten?
Als je het goed brengt moet het vast wel kunnen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_73969763
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef rozenijlpaard het volgende:

Nope. Geen goed idee
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek

Of een paar ijsblokjes naast haar op de grond gooien en op stampen. En als ze je dan met een zucht en een 'ik weet wat voor uberflauwe openingszin nu komt'-blik aankijkt, van haar naar de blokjes kijken weer terug en iets mompelen van 'nee joh, kutijsblokjes' en dan half omdraaien en met een strak gezicht verder gaan met je biertje
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_73970514
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
Als je zo'n combi van alle overbekende foute openingszinnen opdreunt en haar dan vraagt om je geheugen even op te frissen. Dan heb je eigenlijk al een gesprek
Wie weet
quote:
Of een paar ijsblokjes naast haar op de grond gooien en op stampen. En als ze je dan met een zucht en een 'ik weet wat voor uberflauwe openingszin nu komt'-blik aankijkt, van haar naar de blokjes kijken weer terug en iets mompelen van 'nee joh, kutijsblokjes' en dan half omdraaien en met een strak gezicht verder gaan met je biertje
Als je dan uitglijdt bij het stampen op die ijsblokjes, dan is het wel weer een originele manier om kennis te maken

Zittend op de grond, vragend omhoog kijkend naar haar en kriebelend met een hand in je haar zeggen: "da's vreemd, meestal vallen ze voor mij?". Al is dat ook wel heel erg fout
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Ik kan me nog een x zon aflevering van dat ene programma op mtv dat er 2 meisjes zijn en 1 jongen (of andersom) en dat er dan op et laatst iemand weggestuurd wordt, en daar was zon kerel die had volgensmij een hele website met van dat soort openingszinnen uit zn hoofd geleerd
Dat meisje kon et trouwens niet zo waarderen btw
Arme kerel, studeren loont niet altijd
pi_73981868
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die vind ik eigenlijk best wel goed ! maar dan moet je wel echt van die klassiekers hebben en moet je ook wel beetje goed kunnen acteren en echt net doen alsof je niet uit je woorden kan komen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73983993
Wanneer een meisje oogcontact met je zoekt, op haar af stappen en zeggen: "Hey ben je iets kwijt, want je zoekt duidelijk mijn aandacht "

pi_74014654
Je kunt ook gewoon 'hoi' zeggen
pi_74016289
ik snap niet waarom vrouwen ZOVEEL waarde hechten aan zelfverzekerdheid!
pi_74017351
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik snap niet waarom vrouwen ZOVEEL waarde hechten aan zelfverzekerdheid!
Omdat ze het zelf vaak ook niet hebben. Compensatie, beste man. Compensatie.
pi_74017436
Ik ken eigenlijk weinig echt zelfverzekerde vrouwen.

Ik vind take me out nog steeds leuk om te zien, komt er weer een binkie binnengelopen met een overdreven zelfverzekerde uitstraling en ze vinden het geweldig.

Moet je daar man voor zijn om te zien dat het dikwijls altijd een show is? Die geacteerde zelfverzekerdheid?
pi_74057606
Tja, ben ik nou echt zo standaard dat mijn openingszin vrijwel altijd: 'Hoi, hoe is het met je?' is

Een openingszin die bij mij overigens succes heeft gehad:
'Hé: je bent veel interessanter dan de krant/het landschap'
(als je in de trein tegenover een leuk meisje zit en je leest één van de gratis krantjes of je doet net of je uit het treinraam kijkt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')