Nee, maar als de gemeente een keer zomaar 15.000 uitgeeft spreekt iedereen schande omdat het gemeenschapsgeld isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Behoorlijke principe kwestie, gemeente stelt zich niet bepaald hoffelijk op tegenover haar bewoners.
omg drie huizen en een kerkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Erger nog, het gehucht Terhole
Hier dus
Hij haalt alleen flink wat juridische begrippen door elkaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Die Nagelkerke is niet op zijn mondje gevallen
Ah joh, daar gaat het niet om, als je maar wat begrippen roeptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij haalt alleen flink wat juridische begrippen door elkaar.
77 m² x 25 euri is toch al snel zo'n 2000 euro, ik zou dan ook denken van 'dikke lul 3 bier'. Die mensen onderhouden het toch ook al zo'n 20 jaar voor de gemeente (en voor zichzelf).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Rucebo het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik zou gewoon die grond kopen voor een redelijke prijs. Die mensen snappen toch ook wel dat het hun eigendom niet is...
Terhole is vergeleken met waar ik woon een stadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Erger nog, het gehucht Terhole
Hier dus
Hier is het ook niet echt veel groterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Terhole is vergeleken met waar ik woon een stad
Maar ze hebben er ook al 20 jaar de 'lusten' van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
77 m² x 25 euri is toch al snel zo'n 2000 euro, ik zou dan ook denken van 'dikke lul 3 bier'. Die mensen onderhouden het toch ook al zo'n 20 jaar voor de gemeente (en voor zichzelf).
Arbeidsloon berekenen voor het onderhoud en die rekening bij de gemeente indienenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
77 m² x 25 euri is toch al snel zo'n 2000 euro, ik zou dan ook denken van 'dikke lul 3 bier'. Die mensen onderhouden het toch ook al zo'n 20 jaar voor de gemeente (en voor zichzelf).
Hoop hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef tha_dark het volgende:
Gemeente gaat dit winnen.
In ons dorp wonen ongeveer 300 mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier is het ook niet echt veel groter
Ja, maar dat onderhoud kost toch ook geld, als je de koopkosten en het onderhoud tegenover elkaar zet kom je misschien uit op een kleinschaliger bedrag waar beide partijen vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef kissaa het volgende:
[..]
Maar ze hebben er ook al 20 jaar de 'lusten' van.
Maar liefst 2000 euro. Wat denk jij van waardevermeerdering bij verkoop van het huis? Ook al zeggen die mensen er nog een tijd te blijven wonen. Het is gewoon niet hun eigendom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Maar liefst 2000 euro. Wat denk jij van waardevermeerdering bij verkoop van het huis? Ook al zeggen die mensen er nog een tijd te blijven wonen. Het is gewoon niet hun eigendom.
Klopt! En dat was de uitspraak van de RRquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar dat onderhoud kost toch ook geld, als je de koopkosten en het onderhoud tegenover elkaar zet kom je misschien uit op een kleinschaliger bedrag waar beide partijen vrede mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |