Ja niet als je om 11 uur weer fris en fruitig een presentatie mag geven over de industrial revolution in Britain.quote:
Over zo'n 5 uurtjes?quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja niet als je om 11 uur weer fris en fruitig een presentatie mag geven over de industrial revolution in Britain.
Neener neener neenerquote:Op dinsdag 29 september 2009 02:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was!
Heb jij een plaatje ergens waar jouw algehele hoofd op staat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was!
Noh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stom. Nu ga ik iets anders bedenken.
In bed. Alleen. Doei![]()
!
En ik ga je een note geven voor het gebruiken van het woord neener.quote:
Ik heb niet anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:32 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Heb jij een plaatje ergens waar jouw algehele hoofd op staat?
Neener is een tof woord, neenerbutt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik ga je een note geven voor het gebruiken van het woord neener.
[..]
Ik heb niet anders.
Nu moet ik wel opblijven tot jij klaar bent met dat iets doen want nu ben ik te nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Neener is een tof woord, neenerbutt.
Op die ene die jij leuk vond, leun je tegen een stuk hek. Maar ik heb d'r al een. Even iets doen.
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga nu echt slapenwelterusten
![]()
!!!
quote:None of your friends are online at the moment. We'll let you know when they logon.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
Jij moet altijd nog 10 minuten die 20 worden dus ik dacht ik wacht even.
Wordbattle, herinner je je dat nog?quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Don't hate the player, hate the game.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordbattle, herinner je je dat nog?
Wat nou man.quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:13 schreef Devvie het volgende:
JONGENS JONGENS
WAT IS DIT VOOR EEN GEBAGGER?
Ik heb nog een lange piemel in de aanbieding, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:18 schreef Devvie het volgende:
Oh en die britney om de hoek kijk shit maakt het er niet flatteuzer op
Och.quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange piemel in de aanbieding, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
Ben jij een ex mod? Je bent nogal quasi-grappig namelijk..quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange piemel in de aanbieding, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
Je doet mij pijn met je 'quasi'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ben jij een ex mod? Je bent nogal quasi-grappig namelijk..
quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Je doet mij pijn met je 'quasi'.
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ben jij een ex mod? Je bent nogal quasi-grappig namelijk..
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lamon hikt volgens mij permanent tegen zn ongesteldheid aan, of niet?
Ik ben het eigenlijk wel met Lamon eens in dezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Woepsoverheen gelezen
Wat vond je ervan? en jij Siniti, naast dat ie vaag iswant dat is ie, ontzettend vaag
Hoi,quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Haai, lange dag vandaag
Om half 5 pas klaar met school!
Allemaal lekker geslapen ?
Oh, succes dan! En ik moest wel om 6 opstaan om om 7 de bus te hebben, das ook niet leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ook pas half 5 klaar met werk, met 1 verschil. ik ben begonnen om 6:45(dus niet zeuren
)
En nee, kut geslapen
tevens tvp tegen verveling enzulks
*geeft knuffeltjequote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Ik heb gewoon nmergens zin in
Nounou wat een feestquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, succes dan! En ik moest wel om 6 opstaan om om 7 de bus te hebben, das ook niet leuk
Een troost, vanavond mag je weer slapen!
Dank jequote:
Als je het niet weet, dan bloos je. Ik weet nog hoe het voelde van de puberteit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee of ik bloos, maar als ik me schaam, is dat toch wel duidelijk te zien
wat stom eigenlijk dat ik dat niet weet
En hoe voelt het om officieel als financieel onafhankelijk persoon gezien te worden?quote:
Ik heb altijd al rode wangen dus het valt nooit op of ik nou bloos of niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:13 schreef Lamon. het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)rdiger-gevonden.html
Ik bloos nooit.
Dat zei je gisteren ook al.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd al rode wangen dus het valt nooit op of ik nou bloos of niet!
Maar niet op fok toch ?quote:
Je kunt nog rooie oren krijgen, sommigen hebben daar last van.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd al rode wangen dus het valt nooit op of ik nou bloos of niet!
Maar mensen letten niet zo erg op je oren, en ik heb nog altijd haar en dat zit er zo voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt nog rooie oren krijgen, sommigen hebben daar last van.
JA JIJ WEL.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mensen letten niet zo erg op je oren, en ik heb nog altijd haar en dat zit er zo voor
U heeft een uitkering?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
Zo, klaar met Oz.
Zes seizoenen in een maand.
Ja dat zou wat zijn als jouw haar zo lang zou zijn!quote:
Als je een goede leraar bent heb je daar echt geen last vanquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je leraar worden? In deze tijd, met die pubers?
Ik zou het op zich niet slecht doen als tv-deskundige.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oz-deskundige?
Is niet heel veel vraag naar volgens mij.
echt nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je leraar worden? In deze tijd, met die pubers?
neequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En hoe voelt het om officieel als financieel onafhankelijk persoon gezien te worden?
Does it make you scared!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
..zijn hoeren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:03 schreef gers het volgende:
hoewel de huidige generatie tienermeisjes
je wilt niet weten wat ze allemaal willen doen voor een happymealquote:
Ja maar dan moet ik wel waar hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn als jouw haar zo lang zou zijn!
Mag ik later een konijntje ?
Er stond laatst een artikel in nrc-next over downdaten op de arbeidsmarkt. Mensen met 2 universitaire studies die bedden in de ikea staan te verkopen. Iets voor jou?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik wel waar hebben.
Ja hoor. Ik had vroeger ook 2 konijntjes.
En je krijgt ook nog kittens.
2. Anders is hij/zij zo eenzaam!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Er stond laatst een artikel in nrc-next over downdaten op de arbeidsmarkt. Mensen met 2 universitaire studies die bedden in de ikea staan te verkopen. Iets voor jou?
Jaaa, maar dan moet ik je eerst leren paardrijden, en dan gaan we polo doen en in de bossen rijden en dan gaan we ergens naar zee en daar zo rijden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2. Anders is hij/zij zo eenzaam!
Dan kunnen we polo gaan spelen.
Hoezoquote:
Oke.quote:
En als je dan genoeg hebt van je konijn laten we hem in het bos los en gaan we er op jagen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, maar dan moet ik je eerst leren paardrijden, en dan gaan we polo doen en in de bossen rijden en dan gaan we ergens naar zee en daar zo rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is zee en bos. Zoals ik gisteren al liet zien is Clingendael echtAlsof dat representatief is voor de gehele huidige generatie. Ik ken eigenlijk alleen maar meisjes die dat absoluut niet zijn. Sorry.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik maak alleen Gers zijn zin af. Hij doelt op die meisjes in rokjes die boven hun kont al ophouden, die iemand op de hoek van de straat pijpen voor een breezer.
Ik vind dat niet bijster opwindend, sorry.
Misschien heeft het iets met je milieu te maken.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom generaliseer je zo veel? Het laat je nogal dom overkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik maak alleen Gers zijn zin af. Hij doelt op die meisjes in rokjes die boven hun kont al ophouden, die iemand op de hoek van de straat pijpen voor een breezer.
Ik vind dat niet bijster opwindend, sorry.
Hee, er zijn politici die er tig zetels mee halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom generaliseer je zo veel? Het laat je nogal dom overkomen.
Onze maagdelijke Gers kennende denk ik niet dat hij van plan was om hoeren te zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, er zijn politici die er tig zetels mee halen.
...en ik maakte alleen een zin af..
De 720p versie is binnen.quote:
So? Dat ontkracht mijn punt, hw?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, er zijn politici die er tig zetels mee halen.
Kennen jullie elkaar persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onze maagdelijke Gers kennende denk ik niet dat hij van plan was om hoeren te zeggen.
De ouders van een 'vriend' zijn op vakantie. Meneer gaat nu een hele week niet naar college (is dit jaar nog maar 6 keer geweest) en zit nu met bier in de tuin.
En dat terwijl hij dit jaar al voor de tweede keer doet.![]()
![]()
Ik vond het wel meevallen, zn achternaam en foonnummer staan er niet bijquote:
Wie wordt je Bert?quote:
Wraak is voor extreme sukkels.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, zn achternaam en foonnummer staan er niet bij
Maar heeft een van jullie dat ooit gedaan? "wraak" genomen op de een of andere manier?
Zijn veel mensen extreme sukkels danquote:
Speel nou meehee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik me cht ga verkleden tijdens carnaval.
Joh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn veel mensen extreme sukkels dan
Wtf.quote:
Die vriend?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk?
Dat klinkt niet alsof je hem erg mag.
lunchquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik laat m'n speelgoed staan en schuif gezellig aan.
Ik vroeger nooit, ik dacht altijd leven en laten leven, maar ik ben best wel wraakzuchtig geweest de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar heeft een van jullie dat ooit gedaan? "wraak" genomen op de een of andere manier?
Ik dus nooit, al loopt er wel iemand rond die het echt verdient.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vroeger nooit, ik dacht altijd leven en laten leven, maar ik ben best wel wraakzuchtig geweest de afgelopen jaren.
Als iemand echt iets flikte, wat ik tever vond gaan, dan verzon ik wel wat ja.
Alleen is wraak niet zo heel zoet, en het kost alleen maar energie, dus ik probeer er weer vanaf te stappen.
Oeps, zo snel aan elkaar gelezen leek het net alsof het Gers was, waar je het over had.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
Die vriend?
Dat is die gast waar ik nog 170 euro van krijg.
Same here!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeps, zo snel aan elkaar gelezen leek het net alsof het Gers was, waar je het over had.
Foutje.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
Foto van het katje toch gevonden!
[ afbeelding ]
Doable.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Beer is al vergeven aan onze kat, dus die kan niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tof beestje, he? En ik kan meedenken hoe ie gaat heten.
En nu moet ik naar werk..
Gross.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Antwerpen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dj vu.Zag ooit ook al zoiets, maar dan met een andere advertentie op een andere plek.
Boefje!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
Mannen met baarden."Oeh, dan lijk ik zo'n ruige, stoere vent." Nee, je ziet er gewoon uit als een onverzorgde neanderthaler.
Gelukkig voldoe jij aan alle schoonheidsidealen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
Mannen met baarden."Oeh, dan lijk ik zo'n ruige, stoere vent." Nee, je ziet er gewoon uit als een onverzorgde neanderthaler.
Daar had je ook een zoiets, alleen zou niet meer weten hoe ik die terug moet vinden.quote:
Bestaat er ook maar iets in de wereld waar jij geen commentaar op hebt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zag ooit nog zo'n foto van nog zo'n ad. Niet in het echt dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had je ook een zoiets, alleen zou niet meer weten hoe ik die terug moet vinden.
Pleeg eens .....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig voldoe jij aan alle schoonheidsidealen.
Fas en S_a, a.k.a. Zuurtje en Pruimpje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestaat er ook maar iets in de wereld waar jij geen commentaar op hebt?
"...fraude"? Hoezo mag je dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleeg eens .....
Oh wacht dat mag ik niet zeggen.
Wat ben je toch ook een stoere, onafhankelijke, gkke meid!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleeg eens .....
Oh wacht dat mag ik niet zeggen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zag ooit nog zo'n foto van nog zo'n ad. Niet in het echt dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Fas en S_a, a.k.a. Zuurtje en Pruimpje.
Ja, hoor, jullie manvolk hebben juist overal commentaar op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestaat er ook maar iets in de wereld waar jij geen commentaar op hebt?
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
?.
Generaliseer eens niet zo. Maar nu je het zeg, kort haar kan echt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, jullie manvolk hebben juist overal commentaar op.
"Oeh ze heeft kort haar, dat kan echt niet."
Wat ben jij toch een slimme, aantrekkelijke gozer, zeg. Vertel er nog eens over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een stoere, onafhankelijke, gkke meid!
Zie, nu heb je weer commentaar op ons mannen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, jullie manvolk hebben juist overal commentaar op.
"Oeh ze heeft kort haar, dat kan echt niet."
Ik heb ook niet overal commentaar op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Generaliseer eens niet zo. Maar nu je het zeg, kort haar kan echt niet.
Thanks.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een slimme, aantrekkelijke gozer, zeg. Vertel er nog eens over.
Niet overal, maar wel op veel. Heel veel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook niet overal commentaar op.
Het is/was een viral inderdaad, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Het enige wat ik nog weet is dat ik zo'n soort tekst al eens heb gezien.
Maar is het een viral of wat?
Godver, goeie post.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Maki-maki. het volgende:
Op de eerste hunkert ze naar de lading, op de tweede slikt ze echt net in en op de derde vond ze het nergens naar smaken.
quote:
(500) Days Of Semenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Maki-maki. het volgende:
Op de eerste hunkert ze naar de lading, op de tweede slikt ze echt net in en op de derde vond ze het nergens naar smaken.
Ik dacht echt exact hetzelfdequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat hebben jullie toch altijd vieze gedachtes. Bah.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt exact hetzelfde..
quote:
Ik vind dat best kunnenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Vanmiddag op school hadden we het over 'sociale kastes' en ik stond op het punt te zeggen dat ik in kaste 1 zat op fok
Uninvited heb ik al gezien. Die vond ik erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef afcajos het volgende:
Drag me to hell al gezien bobby?Nadat je die hebt gezien, gelijk even "the uninvited" kijken. Mooi plot op het eind.
The Uninvited kreeg ik een Fight Club idee bij op het eindequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef afcajos het volgende:
Drag me to hell al gezien bobby?Nadat je die hebt gezien, gelijk even "the uninvited" kijken. Mooi plot op het eind.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Vanmiddag op school hadden we het over 'sociale kastes' en ik stond op het punt te zeggen dat ik in kaste 1 zat op fok
SO AM I.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef afcajos het volgende:
Dat meisje van the uninvited is zo schattig
Ja, ik dacht haar ergens van te kennen. Maar ze was dus dat kleine meisje in "Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events"quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef afcajos het volgende:
Dat meisje van the uninvited is zo schattig
De nieuwe Bert van der Veerquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het op zich niet slecht doen als tv-deskundige.
Je ziet er schattig uit ja. Daar blijft het dan ook bij.quote:
Nee, jij bent een badass chick.quote:
Pas maar op met wat je zegt. 1 slecht woord over hem en hij schakelt meteen de mods in om jou monddood te makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag iets van een Lamon-crack soap deel 943 vannacht ofzo?
Lamon hikt volgens mij permanent tegen zn ongesteldheid aan, of niet?
Het is toch ook best wel leuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
is t zo erg?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt. 1 slecht woord over hem en hij schakelt meteen de mods in om jou monddood te makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is toch ook best wel leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.![]()
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Tof, die wil ik ookquote:
Haha Jap jonge trollgod
Fixed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij bent een perverse chick.I never workout![]()
Haha Jap jonge trollgod
Ik zat zo te lezen h. En ik dacht wtf is kenkershard.. kenker-shard, wat is shard.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
Bweh, ik ben m'n hele kamer aan het opruimen enzo. Stoot ik net kenkershard m'n hoofd!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Jij heb ook altijd wat met je hoofd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
Bweh, ik ben m'n hele kamer aan het opruimen enzo. Stoot ik net kenkershard m'n hoofd!
0 topics op naam. 14.gif![]()
Volgens mij is een shard iets dat heel erg hard is!Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Emily Browning.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik dacht haar ergens van te kennen. Maar ze was dus dat kleine meisje in "Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Trivia: She has a cat named Jasperquote:
Haha Jap jonge trollgod
een shard is een scherfquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is een shard iets dat heel erg hard is!compact en kleverig.![]()
Sowieso, wie noemt z'n kat nou Jasper, laat staan zijn kind. Het rijmt op Casper en rasper etc.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Trivia: She has a cat named JasperBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Heul wel.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Standard to beat AZquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Tvp, vanavond weer lekker voetbal avondje
![]()
Zucht, had ik nog maar geld op mijn unibet staan om in te kunnen zetten
Haha Jap jonge trollgod
Daar heeft BT ook ervaring mee.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die klote-Koeman gooit nog steeds alle dingen om!quote:![]()
Dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het rijmt op Casper en rasper etc.
Haha Jap jonge trollgod
Een Duitser is geen Rus.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De love interest van Kate Winslet in The Holiday heet Jasper!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso, wie noemt z'n kat nou Jasper, laat staan zijn kind. Het rijmt op Casper en rasper etc.![]()
Toch vroeger uit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat zo te lezen h. En ik dacht wtf is kenkershard.. kenker-shard, wat is shard.![]()
!
![]()
Gelukkig heb ik een hard hoofd, letterlijk (en figuurlijk).quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb ook altijd wat met je hoofd.![]()
Jasper National Parkquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef IQM het volgende:
[..]
De love interest van Kate Winslet in The Holiday heet Jasper!
Met de Columbia Icefield
Haha Jap jonge trollgod
Hotlinkfail.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jasper National Park
[ afbeelding ]
Met de Columbia Icefield![]()
Sanna maakt een Panna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Nee, kaasrasper is gewoon het toppunt.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Sanna Hosanna beats Jasper Kaasrasperquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, kaasrasper is gewoon het toppunt.
Haha Jap jonge trollgod
Wij hadden trouwens een meisje dat bij een spelletje Matra-shoes moest tekenen. Dacht ze.
Er stond gewoon matrashoes (matras-hoes voor de slimmeriken)
compact en kleverig.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hadden trouwens een meisje dat bij een spelletje Matra-shoes moest tekenen. Dacht ze.
Er stond gewoon matrashoes (matras-hoes voor de slimmeriken)
Haha Jap jonge trollgod
In Jesus Christ Superstar zingen ze dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sanna Hosanna beats Jasper Kaasrasper
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Jesus Christ Superstar zingen ze dat.
Wat klinkt dat ongelofelijk bal, sommige kunnen niet eens zingen. Wat ben ik blij dat ik die film nooit heb gezien
Haha Jap jonge trollgod
/care, er zijn nog steeds geen nummers over Jasper de Kaasrasper. Wel over Sanna.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ongelofelijk bal, sommige kunnen niet eens zingen. Wat ben ik blij dat ik die film nooit heb gezien
cuzzI'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me![]()
Even om die verschrikkelijk slechte JC Superstar weg te spoelen
Haha Jap jonge trollgod
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: