Beetje vremd verhaal (ik ben géén kloon en dit is géén hoax)
Mijn Oma is dus 72 jaar en is al een paar jaar alleen nadat mijn opa is overleden. Ze waren altijd heel gelukkig samen en hadden voor hun relatie ook niet al te veel vriendjes of scheidingen of wat maar ook. Ze waren elkaars eerste echte grote liefdes en tot de dood hun heeft gescheden. Dus een half jaar na mijn Opa's overlijden begon mijn Oma weer een beetje zin in het leven te krijgen, en hebben wij (de familie) haar proberen weer bovenop te krijgen. Dat was dus gelukt en even leek mijn Oma heel gelukkig. Een tijdje later kreeg mijn Oma ook een nieuwe vriend, wat niet echt werd goedgekeurd door ons maarah. Als mijn Oma gelukkig was, gun ik dat haar. Het probleem is dus: haar nieuwe vriend. Die heeft ze ontmoet naar haar vakantie op Gambia en is gelijk met haar meegekomen wat al heel vreemd is. Nou je had onze gezichten moeten zien toen Oma hem aans ons voorstelde. Hij is opzich wel knap, 55 (veel te jong voor mijn oma die 72 is) donker Gambiaans, maar ik vetrouw hem niet. Niet omdat hij zwart is want dat ben ik zelf ook, maar hij lijkt wel erg op geld belust te zijn. Ze zijn nu ongeveer 3 jaar samen, en het word steeds vreemder. Eerst woonde mijn Oma in een redelijk huis, maar nu is ze samen met hem in een kleiner huis gaan wonen omdat hij een bedrijfje in koffiehuisje wou beginnen waar enige kosten in omgaan. Maarjah ze wou niks van onze adviesen horen. Dat bedrijfje heeft hij nog steeds, maar erg goed gaat het niet. Ok loopt hij in erg dure kleding rond wat hij nooit zelf allemaal kan betalen, zoals burberry tassen enzo. Ik weet niet ik vetrouw em niet, ik denk dat hij mijn Oma heeft gebruikt om hie naar nederland te komen en hier een leven op te bouwen. Nou misgun ik dat niemand maar op zo'n manier van iemand misbruik maken terwijl diegene net iemand heeft verloren vind ik heel naar. Mijn Oma is smoorverliefd en ziet natuurlijk niks, en wilt niks kwaads over hem horen. Maar hij is zelfs bij mijn vader om geld wezen vragen. Mijn oma zie ik gewoon armer worden al haar geld aan hem zien besteden, en voor mijn verjaardig kreeg ik vroeger 20,- en nu 10. Ben niet zuinig aan het doen, maar mijn Oma heeft gewoon niet genoeg geld meer voor haar kleindochter echt naar ....
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O