Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Wat was de naam ook alweer? Veskander?
Er gaat er 1 dood en er is gelijk ophef over. Is er al bekend of ze niet al ziek was, of antibiotica slikt of wat dan ook? Want dan werkt het averechts.quote:
Yesquote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Yup.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef DeLuna het volgende:
NEE!! Het is 1676. De telling loop al verkeerd. Er is namelijk 2 keer 1673 geweest. Zo komen we er nooit meer vanaf
En z'n haar is geverfd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
Ik herinner me een 76, 212, 234,445quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
En hij begint een beetje te kalen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
En te verven.quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hij begint een beetje te kalen.
Ik ben nou juist iemand van de telling en jaargang enzoooooquote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
WAAROM ZEI JE DAN NIKS?quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DUS DAT IK HEM LAATST ZO IN LEIDEN NABIJ HET UMC ZAG!
quote:ratis GGD-waterflesjes
De GGD wil de overstap van de basisschooltijd naar het voortgezet onderwijs ook benutten door ouders van twaalfjarigen te bereiken met de boodschap 'Géén alcohol < 16 jaar'. Dit gebeurt in het kader van het regionale project ‘Samen aan de slag tegen riskant alcoholgebruik jongeren in de Gooi en Vechtstreek’. Alle basisscholen in de regio zijn benaderd met de vraag of zij voor de avond van de afscheidsmusical gratis waterflesjes van de GGD willen ontvangen. Veel scholen maken gebruik van het aanbod Water is Cool. Géén alcohol onder de 16!
quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Waarom nou weer [KLB SC(1675)
Doe dan gewoon [KLB SC #1675]
Jij snapt 'm niet. Jij doet niet meer mee.quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Há, onze beroepspedoquote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
Die mini-laptop is leuk als je hem koopt, maar wat moet je daarna met zo'n ding?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik kreeg vandaag op school zo'n flesje water:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ook. Ik kan daar niet tegenquote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Care to explain?quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
De beste optredens waar iedereen nu naar toe wil en achter komt dat ze dat nooit meer zullen doen
The life of the wife is ended by the knife.quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
De beste optredens waar iedereen nu naar toe wil en achter komt dat ze dat nooit meer zullen doen
Ik zei tegen saaaab dat ze een indrukwekkende postgeschiedenis had met enkel KLB topics, waarna jij ineens met 'ONZ mod Ludo' aan kwam zetten? Die relevantie ontging me toen al, maar blijkbaar probeerde je daar toen een punt mee te maken?quote:Op maandag 28 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je nog dat wij het hadden over indrukwekkende postgeschiedenissen en ONZ enzo
Japnars is 15.quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
GMTAquote:
De telling klopt al niet meer sinds #27.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, ik ben 18. Jij bent 15quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
-Want de telling klopt niet-quote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Mensen die de haakjes in de TT niet snappen.
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."quote:
Sorry dat ik geen Mr. Know-All benquote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Mensen die de haakjes in de TT niet snappen.
Maar wie ben je nou?quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
-Want de telling klopt niet-
Ja nou dan hoef je de TTlayout niet te veranderen
quote:
Niet zo'n misplaatst grote bek hebben als je niet weet waar het over gaat. Zo simpel is het.quote:Op maandag 28 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen Mr. Know-All ben
Ik ben gewoon gewend dat het [klb sc #xxx] is![]()
Hoi ik ben DeLunaquote:
FOTOTOTOTOTOTOTOTTTTquote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
Oh, en mijn moeder heeft een katje gekocht, binnenkort krijgt ze hem!
Vier weken oud, en zwart met wit.
Nou dan ben je 14, ook goed.quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."
quote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
Oh, en mijn moeder heeft een katje gekocht, binnenkort krijgt ze hem!
Vier weken oud, en zwart met wit.
I can feel the lovequote:
Sowieso heb ik nog nooit een flesje water wat horen zeggen, maar okee.quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."
Misplaatst grote bek hebben? Hoe kleinzerig kan je zijnquote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo'n misplaatst grote bek hebben als je niet weet waar het over gaat. Zo simpel is het.
Een beest, haha, plottwist.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
IEMAND ZIT ECHT DE HELE TIJD NAAR MN TIETEN TE KIJKEN
Mensen die HBO docent Nederlands doen.quote:
Nee, bullshit, je bent 15. Case closed.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou dan ben je 14, ook goed.
Dat flesje water kreeg ik omdat ik met wat vrienden een tussenuur had toen die conciërge gast ineens gewoon aan iedereen die flesjes ging uitdelen.
Die vent moest het gewoon uitdelen en hij ging er verder echt niet opletten aan wie hij ze gaf.
Bewijs: We zaten buiten omdat een vriend van mij aan het roken was en toch geeft hij ons allemaal een flesje water...
Kerel, welk punt probeerde je zojuist nu te maken met ONZ mod Ludo?quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou dan ben je 14, ook goed.
Dat flesje water kreeg ik omdat ik met wat vrienden een tussenuur had toen die conciërge gast ineens gewoon aan iedereen die flesjes ging uitdelen.
Die vent moest het gewoon uitdelen en hij ging er verder echt niet opletten aan wie hij ze gaf.
Bewijs: We zaten buiten omdat een vriend van mij aan het roken was en toch geeft hij ons allemaal een flesje water...
Kut is dat hequote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Hij staat op marktplaats, ze zei bij katten en kittens op pagina 22, van iemand uit Rijnsburg, maar ik kan het niet vinden.quote:
DAN MOET JE DE POLITIE BELLEN ZODAT ZE LAMON KUNNEN OPPAKKEN!quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Staat toch op prive.quote:
Mensen met tieten.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Neem mequote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar wel een geil 14-jarig sletje
Et wat? Fean bestaat niet eens.quote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi ik ben DeLuna
Ik woon in 't Fean
En ik doe HBO docent Nederlands
Ohja, ik word donderdag 17.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kerel, welk punt probeerde je zojuist nu te maken met ONZ mod Ludo?
Komt dit uit de XXX versie van Alice in Wonderland?quote:
Misschien omdat de advertentie offline is gehaald?quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij staat op marktplaats, ze zei bij katten en kittens op pagina 22, van iemand uit Rijnsburg, maar ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Daar heb je niet van terug, he?quote:
Ik kwam nog niet.quote:
Josefine Mutzenbacher.quote:Op maandag 28 september 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dit uit de XXX versie van Alice in Wonderland?
Enter?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe heet die lange blonde FOK!ster die iets met Berenanus had geloof ik na zo'n meet ook alweer?
Ik maakte er een grapje over omdat ONZ de laatste tijd nogal triest is en mod zijn van zo'n forum is dan ook niet echt tof.quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yvonne?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe heet die lange blonde FOK!ster die iets met Berenanus had geloof ik na zo'n meet ook alweer?
Ze heeft em vanmiddag pas gekocht, gaat dat daar zo snel?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien omdat de advertentie offline is gehaald?
Wijf, begin niet weer. We zijn hier te oud voor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je niet van terug, he?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wijf, begin niet weer. We zijn hier te oud voor.
Zeg, zo praat je niet tegen een oude dame. Let op je woorden, jonge man.quote:Op maandag 28 september 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wijf, begin niet weer. We zijn hier te oud voor.
Zegt de man zonder ervaring.quote:
Op de middelbare school kregen wij ook eens gratis flesjes water. Wat uitmonde in een groot water gevecht. Door de hele school lag een plas waterquote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dude.quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Japsnars het volgende:
Maar in jouw tijd was het daar vast nog heel leuk en gezellig
Slijm, slijm![]()
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 28 september 2009 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, zo praat je niet tegen een oude dame. Let op je woorden, jonge man.
Wat hij zegt.quote:
Moet je een pica van mijn ID?quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die HBO docent Nederlands doen.![]()
[..]
Nee, bullshit, je bent 15. Case closed.
PUNT UITquote:
Ja, kom nou eens met je punt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je een pica van mijn ID?
[..]
PUNT UIT
Moet je nou al op al mijn onzin gaan commentenquote:
Mooi. Dan kan ik eindelijk slapen.quote:
Epic fail edit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je een pica van mijn ID?
[..]
PUNT UIT
IK BEN VERDOMME 18 NIET 15quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, kom nou eens met je punt?
Meuh!! Kwijl*quote:Op maandag 28 september 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, opa.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik eindelijk slapen.
Voor een beurt en een tietenfoto zeker he, ouwe viespeuk.quote:
Ik heb er niks aan geëdit faalhaas.quote:
Op z'n minst die van z'n moeder. Hopelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij kan toch wel tetten egzien hebben
Doe dat shirtje nou eens uit joh!quote:
quote:
Ik weet, ik weet, wat jij niet weet. *insert-hand-voor-de-mond-smilequote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een beurt en een tietenfoto zeker he, ouwe viespeuk.
Is ie wel aan te raden? Hij staat nog op mijn lijstje van films die ik nog moet kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:04 schreef afcajos het volgende:
Wat is 'drag me to hell' een zieke film
Hij schijnt meteen weggehaald te worden als de kitten verkocht is, ik kan em iig niet vinden, ook niet 1,2,3, of 4 pagina's verder, maar ik ga het goedmaken zodra de kitten er is, beloofd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:58 schreef Crack_ het volgende:
hihi
Oh, en lamon zoek even dan en post dan, alsjeblieft?
Daar zijn we al mee bekent hihihieheiheieheihih12i3hiahaiahiwhioao wuaohwoquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een beurt en een tietenfoto zeker he, ouwe viespeuk.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zei tegen saaaab dat ze een indrukwekkende postgeschiedenis had met enkel KLB topics, waarna jij ineens met 'ONZ mod Ludo' aan kwam zetten? Die relevantie ontging me toen al, maar blijkbaar probeerde je daar toen een punt mee te maken?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik weet, ik weet, wat jij niet weet.
Boeiend, ik heb wel haar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik weet, ik weet, wat jij niet weet. *insert-hand-voor-de-mond-smile
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik maakte er een grapje over omdat ONZ de laatste tijd nogal triest is en mod zijn van zo'n forum is dan ook niet echt tof.
Maar in jouw tijd was het daar vast nog heel leuk en gezellig
Slijm, slijm![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
* Kunstgebit terugduwt.quote:
Zeer zeker aan te raden. Het gaat soms zo ver dat ie weer komisch wordt. Vrij origineel te noemen wel. Maar wat wil je met de regisseur van de Evil dead filmsquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ie wel aan te raden? Hij staat nog op mijn lijstje van films die ik nog moet kijken.
Nekhaar?quote:
Hej, geilde gers niet zo op jou?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zijn we al mee bekent hihihieheiheieheihih12i3hiahaiahiwhioao wuaohwo
* Download aanzetquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeer zeker aan te raden. Het gaat soms zo ver dat ie weer komisch wordt. Vrij origineel te noemen wel. Maar wat wil je met de regisseur van de Evil dead films
En wat had dat precies te maken met de postgeschiedenis van saaaab?quote:
Konthaar, nou goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nekhaar?
Teenhaar?
Rughaar?
Neushaar?
Wenkbrauwen?
Op wie geilt gers nou niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hej, geilde gers niet zo op jou?
Niksquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat had dat precies te maken met de 'indrukwekkende' postgeschiedenis van saaaab?
Haar of tieten, ik weet het wel!quote:
Lijkt me niet heel geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:08 schreef Japsnars het volgende:
Heeft iemand Stoic al gezien? Uwe Boll's nieuwste kaskraker?
Snap je het zelf allemaal nog wel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik zei wat over mijn 'indrukwekkende' postgeschiedenis, vervolgens zei jij iets van 'ik had het niet tegen jou' en toen begon ik dus over jouw 'indrukwekkende' postgeschiedenis
Ik heb liever haar *wijst naar Sanna*quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haar of tieten, ik weet het wel!
Ieuwww.quote:
Kankerharde dis.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik zei wat over mijn 'indrukwekkende' postgeschiedenis, vervolgens zei jij iets van 'ik had het niet tegen jou' en toen begon ik dus over jouw 'indrukwekkende' postgeschiedenis
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever haar *wijst naar Sanna*
Misschien jij, maar ikke niequote:
Ik denk 90% van de sc over dit onderwerp.quote:
Na 48 uur!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Lamon. het volgende:
Wanneer is Fascination haar ban eigenlijk weer afgelopen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snap je het zelf allemaal nog wel?
Als ze terug in de kast gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Lamon. het volgende:
Wat snap jij niet aan "48 uur"?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Lamon. het volgende:
The fuck.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb nog wel een lange vuurpijl.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien jij, maar ikke nie
Ik wil graag een vuurpijl, eentje die het heeeel lang doet, hihi
Dan moet je zo eentje nemen met van dat hele oude verzuurde buskruit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien jij, maar ikke nie
Ik wil graag een vuurpijl, eentje die het heeeel lang doet, hihi
quote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
h_h heb ik niet echt meegekregen.Vond hem sowieso al een trieste vertoning, zeker toen ie mod in ONZ werd.
Ik dacht dat hij uiterst hilarisch Ludo probeerde te dissen via de woorden van Bobby.quote:
Echt welquote:
EN IK FAALDE KKHARD ARARARARARquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat hij uiterst hilarisch Ludo probeerde te dissen via de woorden van Bobby.
Wil je me doodquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je zo eentje nemen met van dat hele oude verzuurde buskruit.
Echt zo'n 35 jaar oud ding, die werken het beste bij 17-jarige beginners
Ja, maar wanneer was ie ook alweer begonnen, ik vind Fascination aardig en eerlijk namelijk, en een verrijking voor deze slowchat.quote:
Same here, omdat hij die paar worden in bold had gepost.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat hij uiterst hilarisch Ludo probeerde te dissen via de woorden van Bobby.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
h_h heb ik niet echt meegekregen.Vond hem sowieso al een trieste vertoning, zeker toen ie mod in ONZ werd.
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet inquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer was ie ook alweer begonnen, ik vind Fascination aardig en eerlijk namelijk, en een verrijking voor deze slowchat.
Zie banmeldtopic. Morgen ergens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer was ie ook alweer begonnen, ik vind Fascination aardig en eerlijk namelijk, en een verrijking voor deze slowchat.
Blijkbaar ken jij haar dus niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vandaag, over een uurtje of 16.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie banmeldtopic. Morgen ergens.
Gast, wat doe je!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je zo eentje nemen met van dat hele oude verzuurde buskruit.
Echt zo'n 35 jaar oud ding, die werken het beste bij 17-jarige beginners
Goh, dat klinkt bekent zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeker zitten msnnen met mensen? Ik had je er van tevoren al voor gewaarschuwd, hoe ziek en rot de meeste mensen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeker zitten msnnen met mensen? Ik had je er van tevoren al voor gewaarschuwd, hoe ziek en rot de meeste mensen zijn.
Dan neem je toch babypijltjes:quote:
Ik had het over dat je precies hetzelfde over mij zei eigenlijk ;oquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeker zitten msnnen met mensen? Ik had je er van tevoren al voor gewaarschuwd, hoe ziek en rot de meeste mensen zijn.
Lamon geeft liever af op anderen dan op zichzelf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had het over dat je precies hetzelfde over mij zei eigenlijk ;o
Bwehehe.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast van Boer Zoekt Vrouw, zei ook tegen allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee (Fas is trouwens lesbisch, dus het is geen hosselen ofzo), mag ik niet meerdere mensen aardig vinden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee (Fas is trouwens lesbisch, dus het is geen hosselen ofzo), mag ik niet meerdere mensen aardig vinden?
De pedobears onder het vuurwerk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan neem je toch babypijltjes:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heuj, dat heb ik gisteren ook gekeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast van Boer Zoekt Vrouw, zei ook tegen allemaal hetzelfde.
Ja tuurlijk wel, maar als je het tegen iedereen zegt komt het steeds ongeloofwaardiger over, snap jequote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee (Fas is trouwens lesbisch, dus het is geen hosselen ofzo), mag ik niet meerdere mensen aardig vinden?
Die ene lijkt op een kuiken, vind je niet? Die met die geblondeerde stekels. Hij zei tegen allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heuj, dat heb ik gisteren ook gekeken.
Ieeeeehieeeeeeee ------ plop ! ----quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan neem je toch babypijltjes:
[ afbeelding ]
Die sushi ging eten? Ja die mocht wel eens een kapper opzoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ene lijkt op een kuiken, vind je niet? Die met die geblondeerde stekels. Hij zei tegen allemaal hetzelfde.
PRECIES ZO JA!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieeeeehieeeeeeee ------ plop ! ----
Dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
Hij zei tegen allemaal hetzelfde.
Hij is lelek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die sushi ging eten? Ja die mocht wel eens een kapper opzoeken.
Zei ik al dat ik kijk naar Comedy Central?quote:
Tegen iedereen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar als je het tegen iedereen zegt komt het steeds ongeloofwaardiger over, snap je
Ook dat. En hij lijkt op een kuiken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
En hij zei tegen allemaal hetzelfde.
Ik keek echt zo:quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tegen iedereen?
Ik heb het tegen 4 of 5 mensen gezegd.
En ik PM actief met 1 persoon, jou, en een paar keer met wat anderen.
Maar geef ze hun "relletje" maar anders, als dat zo leuk is.
Laat je maar beinvloeden.
?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tegen iedereen?
Je bent kaal en je hebt tieten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, ik ging net naar m;n manboobs kijken.
Die met die geblondeerde stekels, hè.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook dat. En hij lijkt op een kuiken.
En die ene kerel, die alleen maar stom kon grijnzen. Die ging koken met zijn vrouwen, daar was ook een vrouw bij die best doable was en ik vroeg me af wtf zij in die kerel ziet?quote:
Gozer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tegen iedereen?
Haar vuist.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En die ene kerel, die alleen maar stom kon grijnzen. Die ging koken met zijn vrouwen, daar was ook een vrouw bij die best doable was en ik vroeg me af wtf zij in die kerel ziet?
Gers en Zotheid, match made in heaven!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent kaal en je hebt tieten?
Ik ben een slechte invloed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tegen iedereen?
Had hij niet een dochter?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Gozer.Echt. Hoe jij ooit überhaupt een relatie moet aangaan...
Neeltje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En die ene kerel, die alleen maar stom kon grijnzen. Die ging koken met zijn vrouwen, daar was ook een vrouw bij die best doable was en ik vroeg me af wtf zij in die kerel ziet?
Jij wel, anderen weer eens niet, ik dacht dat ik dat al een keer uitgelegd had?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?!
Okeee, doe even normaal
Ik start geen rel, en ik doe gewoon normaal tegen je ?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers en Zotheid, match made in heaven!
en als je dan ook nog eens neger bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent kaal en je hebt tieten?
Dus volgens jou is het zeggen van:quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hetzelfde als iemand hosselen, behalve als het een lesbisch persoon betreft?quote:ik vind XXX aardig en eerlijk namelijk en een verrijking voor deze slowchat.
Reageer dan ook niet zo op mij alsjeblieft ? ;oquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij wel, anderen weer eens niet, ik dacht dat ik dat al een keer uitgelegd had?
Het is weer eens Lamon tegen de grote boze wereld waarin hij de enige is die normaal doet en de rest complotten smeedt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij wel, anderen weer eens niet, ik dacht dat ik dat al een keer uitgelegd had?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en als je dan ook nog eens neger bent!
[ afbeelding ]
Skunk Anansie
Misschien moet je even je 06 nummer op het forum plaatsen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Als iemand mij nu belt, heb ik met mijn ultra hippe nieuwe telefoon...
Het Bassie Walkman muziekje
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:38 schreef Maisnon het volgende:
net op TV, over gevangenissen:
".. their anal cavities, also sometimes called their prison wallet..."!
Nee, ik wil gewoon geen onterechte reputatie hebben, ook niet op internet, en jij bent als het goed is daarop gewezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het zeggen van:
[..]
Hetzelfde als iemand hosselen, behalve als het een lesbisch persoon betreft?
quote:
En dan komt ze bij die kerel uit, juist ja!quote:Wat zoek je in een man? Ik hou van een brede en behaarde man die stoer, lief en intelligent is, weet wat hij wil en er altijd voor mij is. Verder is humor heel belangrijk, een man moet wel om zichzelf kunnen lachen :-)
Jij begon zélf over 'hosselen', hoor...quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon geen onterechte reputatie hebben, ook niet op internet, en jij bent als het goed is daarop gewezen.
Dat begrijp ik ook maar jij bent zelf waarschijnlijk ook wel slim genoeg om te begrijpen dat anderen jou misschien een beetje vreemd aankijken als jij zegt dat je totaal niet als pedofiel wil worden aangezien en er ook zeker geen bent maar wel in dezelfde post aangeeft dat jij een '17 jaar oud meisje' wel aardig vindt en misschien wel eens wat met haar wil afspreken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon geen onterechte reputatie hebben, ook niet op internet, en jij bent als het goed is daarop gewezen.
Inkoppertjequote:Op dinsdag 29 september 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dan komt ze bij die kerel uit, juist ja!
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:46 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben jarig.![]()
Feliciteer mij hier onder.
21quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
Hoe jong ben je geworden?
Hij is 6 jaar ouder dan jij nu. 21 dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
Hoe jong ben je geworden?
Ik las vandaag toevallig een post van jou, iets over trainingspakken op vakantie.quote:
Zegt het 14-jarige ADHD'ertje dat zich laat uitwonen door haar exvriend die eigenlijk een ander meisje leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is 6 jaar ouder dan jij nu. 21 dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Wtf doe jij in de F&F SC?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las vandaag toevallig een post van jou, iets over trainingspakken op vakantie.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zegt het 14-jarige ADHD'ertje dat zich laat uitwonen door haar exvriend die eigenlijk een ander meisje leuk vindt.
Fight Fight FightJij vertoont nu extreem 15-jarigen gedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik zag jouw naam in de AT.quote:
Hoe oud ben je geworden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:46 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben jarig.![]()
Feliciteer mij hier onder.
quote:
quote:
quote:
Trustequote:
Mijn moeder zit in Parijs.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen. Groetjes aan jullie moeders.
Nu ik 21 ben heb ik nog freudiaanse associaties .quote:
Dankjequote:Op dinsdag 29 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoera iszinloos proficiat
Freudquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nu ik 21 ben heb ik nog freudiaanse associaties .![]()
Pijp ...hihihihihi
Mijn vader ook!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in Parijs.
21, dat is toch een leeftijd waarop je iets hebt wat je daarvoor niet had?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nu ik 21 ben heb ik nog freudiaanse associaties .![]()
Pijp ...hihihihihi
goede film was datquote:
Die is zo vaagquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:04 schreef Maisnon het volgende:
IQM, heb jij Mulholland Drive gezien?
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:
Wat snap jij niet aan:quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:04 schreef Maisnon het volgende:
IQM, heb jij Mulholland Drive gezien?
?quote:
Woepsquote:
Ja, ik geloof gerust dat ie veel dingen erin heeft gestopt die symbolisch lijken te zijn maar gewoon niks betekenenquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:23 schreef Lamon. het volgende:
..en cinematografisch mooi maar inhoudelijk slecht, want Lynch gaf zelf al toe dat ie zelf niet wist wat hij ermee wilde zeggen, en mensen maar symboliek zoeken in de film.
Geef mij dan maar films als Donnie Darko, ook zo'n film waarvan je denkt: "What the hell?!", maar achteraf had de regisseur wel een uitleg, die ergens op sloeg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, ik geloof gerust dat ie veel dingen erin heeft gestopt die symbolisch lijken te zijn maar gewoon niks betekenenalleen om de kijkers te stangen
Maar als je het verhaal in elkaar puzzelt vind ik het toch best wat inhoud hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |