Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Wat was de naam ook alweer? Veskander?
Er gaat er 1 dood en er is gelijk ophef over. Is er al bekend of ze niet al ziek was, of antibiotica slikt of wat dan ook? Want dan werkt het averechts.quote:
Yesquote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Yup.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef DeLuna het volgende:
NEE!! Het is 1676. De telling loop al verkeerd. Er is namelijk 2 keer 1673 geweest. Zo komen we er nooit meer vanaf
En z'n haar is geverfd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
Ik herinner me een 76, 212, 234,445quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
En hij begint een beetje te kalen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
En te verven.quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hij begint een beetje te kalen.
Ik ben nou juist iemand van de telling en jaargang enzoooooquote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
WAAROM ZEI JE DAN NIKS?quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DUS DAT IK HEM LAATST ZO IN LEIDEN NABIJ HET UMC ZAG!
quote:ratis GGD-waterflesjes
De GGD wil de overstap van de basisschooltijd naar het voortgezet onderwijs ook benutten door ouders van twaalfjarigen te bereiken met de boodschap 'Géén alcohol < 16 jaar'. Dit gebeurt in het kader van het regionale project ‘Samen aan de slag tegen riskant alcoholgebruik jongeren in de Gooi en Vechtstreek’. Alle basisscholen in de regio zijn benaderd met de vraag of zij voor de avond van de afscheidsmusical gratis waterflesjes van de GGD willen ontvangen. Veel scholen maken gebruik van het aanbod Water is Cool. Géén alcohol onder de 16!
quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Waarom nou weer [KLB SC(1675)
Doe dan gewoon [KLB SC #1675]
Jij snapt 'm niet. Jij doet niet meer mee.quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Há, onze beroepspedoquote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
Die mini-laptop is leuk als je hem koopt, maar wat moet je daarna met zo'n ding?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik kreeg vandaag op school zo'n flesje water:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ook. Ik kan daar niet tegenquote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Care to explain?quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
De beste optredens waar iedereen nu naar toe wil en achter komt dat ze dat nooit meer zullen doen
The life of the wife is ended by the knife.quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
De beste optredens waar iedereen nu naar toe wil en achter komt dat ze dat nooit meer zullen doen
Ik zei tegen saaaab dat ze een indrukwekkende postgeschiedenis had met enkel KLB topics, waarna jij ineens met 'ONZ mod Ludo' aan kwam zetten? Die relevantie ontging me toen al, maar blijkbaar probeerde je daar toen een punt mee te maken?quote:Op maandag 28 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je nog dat wij het hadden over indrukwekkende postgeschiedenissen en ONZ enzo
Japnars is 15.quote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik kreeg vandaag op school zo'n flesje water:
[ afbeelding ]
[..]
GMTAquote:
De telling klopt al niet meer sinds #27.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, ik ben 18. Jij bent 15quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
-Want de telling klopt niet-quote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Mensen die de haakjes in de TT niet snappen.
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."quote:
Sorry dat ik geen Mr. Know-All benquote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Mensen die de haakjes in de TT niet snappen.
Maar wie ben je nou?quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
-Want de telling klopt niet-
Ja nou dan hoef je de TTlayout niet te veranderen
quote:
Niet zo'n misplaatst grote bek hebben als je niet weet waar het over gaat. Zo simpel is het.quote:Op maandag 28 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen Mr. Know-All ben
Ik ben gewoon gewend dat het [klb sc #xxx] is![]()
Hoi ik ben DeLunaquote:
FOTOTOTOTOTOTOTOTTTTquote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
Oh, en mijn moeder heeft een katje gekocht, binnenkort krijgt ze hem!
Vier weken oud, en zwart met wit.
Nou dan ben je 14, ook goed.quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."
quote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
Oh, en mijn moeder heeft een katje gekocht, binnenkort krijgt ze hem!
Vier weken oud, en zwart met wit.
I can feel the lovequote:
Sowieso heb ik nog nooit een flesje water wat horen zeggen, maar okee.quote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not rly. Ik krijg geen flesje water wat zegt: "Water is cool. Geen alcohol onder de zestien."
Misplaatst grote bek hebben? Hoe kleinzerig kan je zijnquote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo'n misplaatst grote bek hebben als je niet weet waar het over gaat. Zo simpel is het.
Een beest, haha, plottwist.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
IEMAND ZIT ECHT DE HELE TIJD NAAR MN TIETEN TE KIJKEN
Mensen die HBO docent Nederlands doen.quote:
Nee, bullshit, je bent 15. Case closed.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou dan ben je 14, ook goed.
Dat flesje water kreeg ik omdat ik met wat vrienden een tussenuur had toen die conciërge gast ineens gewoon aan iedereen die flesjes ging uitdelen.
Die vent moest het gewoon uitdelen en hij ging er verder echt niet opletten aan wie hij ze gaf.
Bewijs: We zaten buiten omdat een vriend van mij aan het roken was en toch geeft hij ons allemaal een flesje water...
Kerel, welk punt probeerde je zojuist nu te maken met ONZ mod Ludo?quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou dan ben je 14, ook goed.
Dat flesje water kreeg ik omdat ik met wat vrienden een tussenuur had toen die conciërge gast ineens gewoon aan iedereen die flesjes ging uitdelen.
Die vent moest het gewoon uitdelen en hij ging er verder echt niet opletten aan wie hij ze gaf.
Bewijs: We zaten buiten omdat een vriend van mij aan het roken was en toch geeft hij ons allemaal een flesje water...
Kut is dat hequote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Hij staat op marktplaats, ze zei bij katten en kittens op pagina 22, van iemand uit Rijnsburg, maar ik kan het niet vinden.quote:
DAN MOET JE DE POLITIE BELLEN ZODAT ZE LAMON KUNNEN OPPAKKEN!quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Staat toch op prive.quote:
Mensen met tieten.quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Neem mequote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar wel een geil 14-jarig sletje
Et wat? Fean bestaat niet eens.quote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi ik ben DeLuna
Ik woon in 't Fean
En ik doe HBO docent Nederlands
Ohja, ik word donderdag 17.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kerel, welk punt probeerde je zojuist nu te maken met ONZ mod Ludo?
Komt dit uit de XXX versie van Alice in Wonderland?quote:
Misschien omdat de advertentie offline is gehaald?quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij staat op marktplaats, ze zei bij katten en kittens op pagina 22, van iemand uit Rijnsburg, maar ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Daar heb je niet van terug, he?quote:
Ik kwam nog niet.quote:
Josefine Mutzenbacher.quote:Op maandag 28 september 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt dit uit de XXX versie van Alice in Wonderland?
Enter?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe heet die lange blonde FOK!ster die iets met Berenanus had geloof ik na zo'n meet ook alweer?
Ik maakte er een grapje over omdat ONZ de laatste tijd nogal triest is en mod zijn van zo'n forum is dan ook niet echt tof.quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kerel, welk punt probeerde je zojuist nu te maken met ONZ mod Ludo?
Yvonne?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe heet die lange blonde FOK!ster die iets met Berenanus had geloof ik na zo'n meet ook alweer?
Ze heeft em vanmiddag pas gekocht, gaat dat daar zo snel?quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien omdat de advertentie offline is gehaald?
Wijf, begin niet weer. We zijn hier te oud voor.quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je niet van terug, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |