Navondquote:
Ha die Hansquote:
wat een stel nerds bij elkaarquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Qunix het volgende:
Koekoek
btw achtergrond is niet uit 1990-1999.....
http://presents.3fm.nl/da(...)al/110900_cff363.jpg
Ik zie Windows XP, en die kwam uit in 2001
Dat ziet er even gezellig uit zeg!quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Qunix het volgende:
Koekoek
Detail.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Qunix het volgende:
Koekoek
morgen aan het braadspitquote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef StephanL het volgende:
Is die kuiken dezelfde als vanochtend die uit het ei kwam? Hij ziet er nu al flink groter uit
Trusten Mauricequote:Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef themauster het volgende:
Ik ga slapen schakel morgenochtend tijdens Giel wel weer in
Geniaal inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hond die een boek koopt met een Hi-Fi met volume op 100![]()
vaagquote:Op maandag 28 september 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krijg de app niet aan 't werken. Blijft hangen bij opstarten.
er zitten nog taalbugs in , misschien snel een update.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Blijft hangen op scherm met melding "String_connecting_wait"
welke draaiden ze? Jump they say vind ik wel een aardige 90's van hemquote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
ALweer deze van Bowie? Zo bijzonder is ' ie toch niet??
zo'n experimentele plaat van B(l)owiequote:Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke draaiden ze? Jump they say vind ik wel een aardige 90's van hem
Yup. Wel handig dat de app nu gratis is. De updates dus ookquote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er zitten nog taalbugs in , misschien snel een update.
Meer dan puike keuze, kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Michiel gaat mijn request draaien
Een ketter! Grijp 'em!quote:Op maandag 28 september 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
bettie serveert het doet na al die jaren nog steeds pijn aan mijn oren
nog geen half jaar later ging hij uit elkaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:53 schreef Qunix het volgende:
Xander
Mooi nummer!
"Zeg dat je niet hoeft te gaan, schat"
Giel en voetbal , zijn steun en toeverlaat in voetbal kennis is bij hem weggegaan en zie hier het resultaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:46 schreef Horloge het volgende:
Giel die zich afvraagt wat Leroy zoal doet bij Feyenoord 1.
1997 iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
en deze is uit 97/98 dit was een hit toen ik in groep 8 zat
je kunt altijd proberen ik sms alleen bij metmichiel want daar heb je het meeste kans omdat het daar all request isquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Weet gewoon hoe kansloos het is te smsen. Geen idee naar Ekdom's '90's smaak. Of überhaupt.
Ben ermee opgehouden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:41 schreef themauster het volgende:
[..]
je kunt altijd proberen ik sms alleen bij metmichiel want daar heb je het meeste kans omdat het daar all request is
Jaaa die is bruutquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:48 schreef Qunix het volgende:
Ik wil trouwens Mo-Do - Eins Zwei Polizei horen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
Raar genoeg heb ik hier sterke associaties mee uit 2006, tijdens mijn huwelijk.
.
SPRING.
Die waren verschrikkelijk maar destijds vond ik elk meidengroepje een rip off van de Spice Girlsquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:03 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Close 2 You was de naam van die groep.. Geloof dat de blonde nog wel aardig was.
Me2quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Die waren verschrikkelijk maar destijds vond ik elk meidengroepje een rip off van de Spice Girls
3FMasterquote:
Dat had ik echt niet van jou verwachtquote:
Die smileyquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
We hebben toch wel aardig met de meisjes op school lopen zwijmelen bij dit nummer [ afbeelding ]
lol ik weet wel dat we deze single ooit gratis bij de Hitkrant of Break Out! kregenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
We hebben toch wel aardig met de meisjes op school lopen zwijmelen bij dit nummer [ afbeelding ]
Afgezien van het beroerde Engels vind ik de melodiën wondershonquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van jou verwacht
Bij dezequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat de Pfaffs vrijdag om 11 uur pas eens beginnen omdat RTL een jubileum heeft?
De zachte G in de spraak doet ook niet veel goeds.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Afgezien van het beroerde Engels vind ik de melodiën wondershon.
Heb de single zelfs.
Heul tofquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
OEH!![]()
P H I L![]()
![]()
(en de rest van Genesis)
Omdat het een middelmatig opoe-plaatje is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt dit juweeltje zo weinig gedraaid?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1688
ben ik al zo oud?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Omdat het een middelmatig opoe-plaatje is?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:30 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, kan iemand Kelly vertellen om op de sterren te letten...?
Dat kutnummer wat je nu hoort bedoel ikquote:
Ja, dat wonderschone nummer bedoel ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat kutnummer wat je nu hoort bedoel ik
Dat jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij was dat Cotton-Eyed Joe...?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo mooi mensen, damn! Ik ga even keihard huilen, ofzo.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dus zometeen in de 3FM NOS Headlines het bericht dat Groningen is overstroomt door een zoute stortvloed vanuit een huis wat berucht is bij de politie omdat de muziek er bijna altijd te hard staat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Haha, nee zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Is 't water voor je bad op of wat
Whahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus zometeen in de 3FM NOS Headlines het bericht dat Groningen is overstroomt door een zoute stortvloed vanuit een huis wat berucht is bij de politie omdat de muziek er bijna altijd te hard staat?
^^^quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, deze hebben we dus wel genoeg gehoord deze week.
Ik ben niet zo van de chocoladetaart.quote:
Dit is een kutnummer dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de chocoladetaart.
Als je 'em vergelijkt met de Fall at your feet-en van deze wereld, ja, best wel.quote:
Ow, zéker. En zet er dan ook vooral die kippenvel veroorzakende Live Earth-versie tegenoverquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je 'em vergelijkt met de Fall at your feet-en van deze wereld, ja, best wel.
Kut hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef Zapper het volgende:
Alanis MorisetteAlsof ik naar Radio Veronica luister verdomme
Bagger muziek is hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef Zapper het volgende:
Alanis MorisetteAlsof ik naar Radio Veronica luister verdomme
Een van de allerbeste nummers van de jaren negentig en dan zijn er nog mensen die sms'en dat het zo'n kutmuziek is.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
Ik moet telkens denken aan Mevrouw Dikeb, van Stenders Latevermaak denken als ik die furby hoor.
Wehehehe.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Cos, kom er maar in
Ah, hij was er al
Erase / Rewindquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe.
Altijd en eeuwig die smerige kloten-lovefool, maar goed.
Die hoor je idd wel heeeeeeul erg vaak. Naja, verder wel een geinig chanson.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe.
Altijd en eeuwig die smerige kloten-lovefool, maar goed.
58% - DJ Bobo - Somebody dance with mequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef themauster het volgende:
DJ Bobo daar word ik niet vrolijk van
quote:We zitten er MIDDENIN: de 90's request. En op de een of andere manier raakt het me dit jaar heftiger dan voorheen. Ik ben bij het beluisteren van al die muziek de hele dag aan het dagdromen. Omdat ik in de 90's de muziek zo gigantisch bewust heb meegemaakt, weet ik werkelijk bij ELKE plaat die langskomt wat ik op dat moment ook alweer deed. Ik droom al 3 nachten over mijn leven in de 90's. Levensechte dromen. Alles kwam weer terug. Vanmorgen bedacht ik ineens: stel dat je 1 keer terug mag naar een bepaald jaar in je leven? Welk jaar zou dat dan moeten zijn? Ik persoonlijk verlang terug naar 1994, het jaar dat ik 16 werd. Wat zou het heerlijk zijn om weer terug te gaan! Wat zou er allemaal terug zijn? Mijn eerste brommer, met vrienden uitgaan in club 'Bordeline' aan de oudegracht in Utrecht, aan de brommers sleutelen met mijn buurjongen, op zomerse dagen stiekem 'nightswimming' bij zwembad Brandenburg, met hakken over de sloot overgaan naar de examenklas van de MAVO, stiekem sigaretjes roken uit mijn zolderkamerraam, in de kersttijd kerstukjes maken bij mijn ouders in de zaak, heel veel plaatjes draaien op feestjes en de opbrengst ervan direct inleveren bij de platenboer zodat ik NOG meer cd's kon kopen, elke week radioprogramma's maken op zaterdagavond bij de lokale omroep ('Rommeldebom met Gerard Ekdom), louter lol trappen, demobandjes persoonlijk langsbrengen bij radio Veronica, met mijn ouders en zusje naar die villa in Spanje op vakantie, mijn moeder (die er niet meer is) zou er gewoon weer zijn. Damn, die 90's... Wat een toffe, onbezorgde tijd was dat toch!
http://www.radioveronica.nl/quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Gizmo112 het volgende:
Kunnen ze niet de rest van het jaar 90's uitzenden ? Er zitten echt pareltjes tussen
Half uur lang een happy hardcore mixquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef themauster het volgende:
owja morgen bij Rabradio krijgen we heel veel COS-klasiekers geloof ik
Schop dan wel van tevoren Giel de studio uit, anders gaat 'ie vast weer lopen zieken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Half uur lang een happy hardcore mix
Kijk er erg naar uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |