Die waren verschrikkelijk maar destijds vond ik elk meidengroepje een rip off van de Spice Girlsquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:03 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Close 2 You was de naam van die groep.. Geloof dat de blonde nog wel aardig was.
Me2quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Die waren verschrikkelijk maar destijds vond ik elk meidengroepje een rip off van de Spice Girls
3FMasterquote:
Dat had ik echt niet van jou verwachtquote:
Die smileyquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
We hebben toch wel aardig met de meisjes op school lopen zwijmelen bij dit nummer [ afbeelding ]
lol ik weet wel dat we deze single ooit gratis bij de Hitkrant of Break Out! kregenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
We hebben toch wel aardig met de meisjes op school lopen zwijmelen bij dit nummer [ afbeelding ]
Afgezien van het beroerde Engels vind ik de melodiėn wondershonquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van jou verwacht
Bij dezequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat de Pfaffs vrijdag om 11 uur pas eens beginnen omdat RTL een jubileum heeft?
De zachte G in de spraak doet ook niet veel goeds.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Afgezien van het beroerde Engels vind ik de melodiėn wondershon.
Heb de single zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |