toen was ik 15quote:Op maandag 28 september 2009 20:12 schreef themauster het volgende:
haha weer zon nummer die ze bij ons op de kinderdisco midden jaren 90 draaide
ik een jaar of 6 toen deze plaat uitkwamquote:
klijk naar de webcam, en zie Veenstra bij bijna elk nummer meezingen, ik denk dat dat een goede afspiegeling is van de meeste mensen op dit momentquote:Op maandag 28 september 2009 20:23 schreef themauster het volgende:
even een vraagje is het raar dat ik bijna bij elk nummer meezing
en dat is?quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
Michiel gaat mijn request draaien
leuk toch...vincequote:Op maandag 28 september 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
Gah, gaat hij het gesprek nog uitzenden ook
och ik heb ook een plaat aangevraagd maar zie nou dat hij ook gedraaid is met Ekstra Weekendquote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Heb een plaat aangevraagd, maar hij is nog niet gedraaid? Zou 'ie dan vandaag dus al gedraaid zijn?
je ging naar bed..helaasquote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef gerbenp het volgende:
Heb een plaat aangevraagd, maar hij is nog niet gedraaid? Zou 'ie dan vandaag dus al gedraaid zijn?
Goede Request hoorquote:
Oh dus hij mag niet gedraaid zijn in deze week als ik 't begrijp?quote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
och ik heb ook een plaat aangevraagd maar zie nou dat hij ook gedraaid is met Ekstra Weekend
jawel want ik heb al veel nummers meer dan 1 keer gehoordquote:Op maandag 28 september 2009 20:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh dus hij mag niet gedraaid zijn in deze week als ik 't begrijp?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, dit is een echte 90's plaat. Heerlijk liedje
't is geen cover, het is "gesampled". Een cover heeft toch op z'n minst voor het overgrote deel dezelfde lyrics.quote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef themauster het volgende:
ow dit is wel een beetje een slechte MJ cover
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is geen cover, het is "gesampled". Een cover heeft toch op z'n minst voor het overgrote deel dezelfde lyrics.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Oeh. Ik krijg ineens nog een goed idee voor een request: The Tamperer feat. Maya - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)
ow die kwam vaak langs toen ik nog TOTP keek op de BBC eind jaren 90quote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Oeh. Ik krijg ineens nog een goed idee voor een request: The Tamperer feat. Maya - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)
oeh!!! TOTP dat keek ik ALTIJDquote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
ow die kwam vaak langs toen ik nog TOTP keek op de BBC eind jaren 90
Misschien Tjibe, die was kaalgeschoren door de stem van het stationquote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is die kale bats met die mega-camera bij t kuikje
quote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien Tjibe, die was kaalgeschoren door de stem van het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |